Νέα εταιρική ταυτότητα για το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο

Το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου παρουσιάζει τη νέα εταιρική του ταυτότητα. Το νέο λογότυπο με σαφήνεια εκπέμπει τις αρχές, τις αξίες και τη φιλοσοφία του Πανεπιστημίου, και εγγυάται οπτική συνοχή, ευελιξία και προσαρμογή σε όλες τις εφαρμογές και όλα τα μέσα, χωρίς περιορισμούς.

Διατηρώντας την Κτίση στον πυρήνα του, από παράσταση ψηφιδωτού σε οικεία στο αρχαίο Κούριο που ανάγεται στις αρχές του 5ου μ. Χ. αιώνα, στο λογότυπο χρησιμοποιείται  αφαιρετικά το εργαλείο που κρατά στο χέρι η Κτίση, δημιουργώντας δυο εξωστρεφείς, απόλυτα συμμετρικές αγκύλες, με επιδιωκόμενο  ως επιστέγασμα, την ακαδημαϊκότητα. 

Το Τ που προκύπτει στο εσωτερικό του λογοτύπου αποτυπώνει την ουσία του  Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου, όπου στο πνεύμα της δημιουργίας συνδυάζονται αρμονικά  Έρευνα, Τεχνολογία, Ενέργεια, Περιβάλλον, Ιστορία, Ελεύθερη Γνώση, Δημιουργικότητα, Κοινωνική Ευθύνη, Ανεκτικότητα, με σταθερή επιδίωξη τη διαρκή Πρόοδο  και την Ανέλιξη με Όραμα. 

Η χρήση ψηφίδων υιοθετείται στη σύγχρονη μετεξέλιξη των pixels. Οι χρωματικές επιλογές και η ιδιαίτερη σημαντική στη χρήση τους συμπληρώνουν την Κτίση και δίνουν την αίσθηση αέναης κίνησης. Μπλε – θάλασσα – Λεμεσός, η πόλη που βρίσκεται το Πανεπιστήμιο, Πράσινο – αειφόρα σκέψη, περιβαλλοντική συνείδηση, Γαλάζιο – ελευθερία, οικουμενικότητα, Βαθύ σκούρο κόκκινο – κύρος, δύναμη, μεγαλοπρέπεια. Όσον αφορά στη γραμματοσειρά, η Roboto Slab Seris παρέχει αναγνωσιμότητα, ευελιξία και μπορεί να προσαρμοστεί εύκολα σε ψηφιακά μέσα και πλατφόρμες. 

Η ομάδα του εργαστηρίου Σημειωτικής και Οπτικής Επικοινωνίας του Πανεπιστημίου σε συνεργασία με το Γραφείο Επικοινωνίας και Προβολής εργάστηκε και πρότεινε διαφορετικές λύσεις για τη συγκεκριμένη ανάθεση σχεδιασμού. Το τελικό λογότυπο προέκυψε σε  σχεδιασμό του Αναπληρωτή  Καθηγητή και  μέλους της ομάδος, Ευριπίδη Ζαντίδη.  

Η ανάγκη για αλλαγή του αρχικού λογότυπου του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου που απεικόνιζε μέρος παράστασης ψηφιδωτού στην οικεία του Ευστολίου που βρίσκεται στο αρχαίο Κούριο και ανάγεται στις αρχές του 5ου μ.Χ. αιώνα, αφορά στους στρατηγικούς στόχους των νέων πρυτανικών αρχών του Πανεπιστημίου και εντάσσεται στις απαραίτητες ενέργειες επαναπαρουσίασης του.

Η χρήση του μωσαϊκού με γραφιστικά και τυπογραφικά προβλήματα αναγνωσιμότητας, ερμηνείας και προσαρμογής, καθώς και η απουσία οδηγού χρήσης (Logo brand manual) για την ταυτότητα και τις εφαρμογές,  οδήγησαν στην αναζήτηση νέας  ταυτότητας που  να εκπέμπει τις αρχές, τις αξίες, τη φιλοσοφία και το κύρος του Πανεπιστημίου, να συνάδει με τον κύριο σκοπό, αποστολή και εργασίες του Πανεπιστημίου, να διακρίνεται για την καλλιτεχνική της αρτιότητα και την αισθητική της, να είναι εύκολα αναγνωρίσιμη και σύγχρονη.

Δειτε Επισης

Διαγωνισμός για εγκατάσταση οδικού φωτισμού σε Λύμπια, Ζύγι, Καλαβασό-Χοιροκοιτία και περιοχή ΓΣΠ
Ηγεσία με πυξίδα την ακεραιότητα και τη στρατηγική
Cyta: Μέτρα στήριξης για κατοίκους και επιχειρήσεις στις πληγείσες κοινότητες από την πυρκαγιά
Πρόσκληση προς έφηβες στην Κύπρο-Πάρε μέρος δωρεάν στο FEM Online Program και ανακάλυψε τη δύναμή σου ως ηγέτιδα
Τρ. Κύπρου: Άμεση κινητοποίηση και ουσιαστική συνδρομή στην αντιμετώπιση της πυρκαγιάς-Το SupportCY κοντά στις πληγείσες περιοχές
Βαρύ τίμημα και για την κτηνοτροφία από τις πυρκαγιές, επηρεάστηκε και η μελισσοκομία-Αξιολογείται η κατάσταση
Υπεραγορές Αλφαμέγα: Κουπόνια συνολικής αξίας €1000 για ψώνια σε κάθε οικογένεια που έχασε τη μόνιμη κατοικία της
Στο πλευρό των πληγέντων το My Mall Limassol-Αρχίζει τη συλλογή ειδών πρώτης ανάγκης
Υποτροφίες για μεταπτυχιακές σπουδές σε κλάδους σχετικούς με τους υδρογονάνθρακες από το υπουργείο Ενέργειας
Μάρκος Ζαμπάρτας: Το μέγεθος του πλήγματος για τους οινοποιούς και το οινοποιείο που σώθηκε παρά...τρίχα