6 Μαρτίου οι αποφάσεις για τη Μαρίνα Πάφου

Ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πάφου Ανδρέας Δημητριάδης ανέφερε στο ΚΥΠΕ πως το θέμα της κατασκευής της Μαρίνας της Πάφου φαίνεται να οδηγείται στην λήψη τελικής απόφασης από πλευράς της Διαχειριστικής Επιτροπής Μαρίνων, προσθέτοντας πως προς αυτή την κατεύθυνση έχει οριστεί ημερομηνία συνάντησης με την κοινοπραξία «Poseidon Grand Marina of Paphos» στις 6 Μαρτίου 2017.

Στο πλαίσιο της συνάντησης, είπε ο κ. Δημητριάδης, θα αξιολογηθούν και θα δοθούν περαιτέρω λεπτομέρειες αναφορικά με την όλη χρηματοδότηση του έργου.

Σύμφωνα με ενημέρωση που έτυχε ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πάφου η συνάντηση αυτή θα είναι καταληκτική όσον αφορά την προώθηση του έργου.

Ο κ.Δημητριάδης ανέφερε πως η προώθηση για την κατασκευή και λειτουργία της Μαρίνας Πάφου προωθείται από το 2007.

Συγκεκριμένα συνέχισε,στις 29.6.2007 έληγε η υποβολή των προσφορών, έγινε ανάθεση του έργου τον Ιούνιο του 2008 και έκτοτε ακολούθησαν οι γνωστές προσφυγές στον Ανώτατο δικαστήριο με αποτέλεσμα το έργο να κατακυρωθεί στην Κοινοπραξία «Poseidon Grand Marina of Paphos» το 2016.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΕΒΕ Πάφου υπήρχε μία καθυστέρηση δέκα ετών που οφείλεται, -όπως είπε-, σε διαδικαστικές διαδικασίες που ακολούθησαν οι ενδιαφερόμενοι προσφοροδότες.   

Ο κ. Δημητριάδης ανέφερε πως η Μαρίνα που θα κατασκευαστεί στα Πότιμα της Κισσόνεργας επί του παραλιακού δρόμου Κόλπου των Κοραλίων, θα είναι λιμάνι αναψυχής,με συνολική χωρητικότητα 1000 θέσεων ελλιμενισμού, συνολικής έκτασης 155 χιλιάδων τετραγωνικών μέτρων , θα περιλαμβάνει εμπορικό τμήμα που θα έχει εστιατόρια καταστήματα, αθλητικά κέντρα και γυμναστήρια ενώ σε οικιστικό μέρος θα δημιουργηθούν παράκτιες επαύλεις , τουριστικό χωριό ,μεζονέτες και επίσης πολιτιστικό κέντρο. 

Πρόσθεσε μάλιστα, πως όλες αυτές οι αναπτύξεις θα είναι συνολικής έκτασης 40 χιλιάδων τετραγωνικών μέτρων .

Παράλληλα σημείωσε,θα υπάρχουν υποστηρικτικές υπηρεσίες, όπως κτίριο υποδοχής, ιατρείο και λοιπά έκτασης 2 χιλιάδων τετραγωνικών μέτρων. 

Ερωτηθείς σχετικά, ο κ. Δημητριάδης είπε, πως οι επιπτώσεις που θα έχει η υλοποίηση και η λειτουργία της Μαρίνας τόσο στην οικονομία της Πάφου αλλά και της Κύπρου γενικότερα  θα είναι αρκετά σημαντική.

Επεσήμανε  μάλιστα πως αναμένονται σημαντικά πολλαπλασιαστικά οφέλη, όπως την ανάπτυξη και προώθηση του ναυτικού τουρισμού.

Ο κ. Δημητριάδης είπε πως ένα τέτοιο έργο , όπως είναι η Μαρίνα, εμπλουτίζει και αναβαθμίσει το τουριστικό μας προϊόν και θα προσελκύσει ναυτικό τουρισμό και επενδυτές και θα αναδείξει την όλη περιοχή σε πόλο έλξης.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Γύρισαν την πλάτη και στην πρόταση των εργοδοτών οι συντεχνίες-Τσιμέντο η αδιαλλαξία των εργαζομένων στο σκυρόδεμα
Ζυγίζουν την πρόταση των εργοδοτών και παίρνουν τις αποφάσεις τους οι συντεχνίες στο έτοιμο σκυρόδεμα
Ετοιμάζει νέο εργοστάσιο στο Τσέρι η Green Dot-Οι κύριες δραστηριότητες κατά την λειτουργία του
Πρόταση δύο σημείων από τους εργοδότες για άρση του αδιεξόδου στο έτοιμο σκυρόδεμα-Το γάντι στις συντεχνίες
Δείχνει τα δόντια της στις εταιρείες έτοιμου σκυροδέματος η απεργία-Επηρεάζει δραστηριότητες και κερδοφορία
Ζητούν και τα ρέστα οι απεργοί στο σκυρόδεμα-«Δεν έχω μαγικό κουμπί» διαμηνύει ο Γιάννης Παναγιώτου
Κ. Κωνσταντή: Τι εισηγείται το ΕΤΕΚ για εκτόνωση της κρίσης στον κλάδο έτοιμου σκυροδέματος
Σοβαρές επιπτώσεις από την απεργία στον κλάδο σκυροδέματος-Έντονη ανησυχία πολιτικών μηχανικών
Σε τρεις με έξι μήνες νέες προσφορές για τον δρόμο Πόλης-Πάφου… Στα 90 εκ. ευρώ εκτοξεύεται το κόστος
Γιάννης Παναγιώτου: Για 37 σεντ την ώρα ο καυγάς στο έτοιμο σκυρόδεμα-Υπαναχώρησαν οι συντεχνίες