«Leading Paradigms»: Ρωτήστε τους συνεργάτες σας!
08:16 - 25 Φεβρουαρίου 2017

Με αφορμή μία έρευνα της Google, o Κυριάκος Ιακωβίδης συμβουλεύει τα στελέχη των επιχειρήσεων στο πώς να λαμβάνουν πιο σωστές αποφάσεις δείχνοντας σεβασμό στην άποψη των συνεργατών τους, στο πρώτο θέμα της σειράς WebTV "Leading Paradigms".
Κάθε 15 μέρες θα προβάλλεται ένα καινούργιο επεισόδιο με ένα διαφορετικό "paradigm" από τον Κυριάκο Ιακωβίδη.
Όταν πριν μερικά χρόνια η Google, αποφάσισε να διερευνήσει και να καταγράψει τις ιδιότητες και συμπεριφορές που χαρακτήριζαν τα πιο αποτελεσματικά της διευθυντικά στελέχη, στα πλαίσια ενός έργου που το ονόμασε PROJECT OXYGEN κατέληξε σε 8 σημεία, από τα οποία ΕΚΠΛΗΞΗ αποτελούσε - το τελευταίο σε σειρά σημασίας -η τεχνική κατάρτιση και γνώση.
Αυτό που ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον, από πλευράς συμπεριφορών είναι ότι τα μέλη των πιο αποδοτικών ομάδων δήλωναν ότι οι επικεφαλείς τους απέφευγαν να τους δίνουν απαντήσεις και λύσεις σε ζητήματα αλλά να τους ρωτούν, να τους προβληματίζουν βοηθώντας τους να καταλήξουν οι ίδιοι στις σωστές αποφάσεις και επιλογές.
Βασισμένος στην έρευνα της Google, o Κυριάκος Ιακωβίδης συμβουλεύει τα διευθυντικά στελέχη να Ρωτήσουν τους συνεργάτες τους « Εσύ τι νομίζεις;» «Τι πιστεύεις;» παρά να δίνουν τις λύσεις μόνοι τους αν τις γνωρίζουν ή αν νομίζουν πως τις γνωρίζουνε.
«Μια σειρά από εσφαλμένες πεποιθήσεις και ανασφάλειες μας εμποδίζουν να το υιοθετούμε την πρακτική αυτή πιο συχνά που μόνο οφέλη σε παραγωγικότητα μπορεί να μας φέρει αφού συνεισφέρει άμεσα στην ανάπτυξη των ανθρώπων μας, στη δέσμευσή του, στην ενίσχυση της υπευθυνότητάς τους, στην παραγωγή ιδεών», τονίζει ο κ. Ιακωβίδης.
Καταλήγοντας, ο Κυριάκος Ιακωβίδης δίνει και ένα tip: «Φτιάξτε ένα όμορφο ερωτηματικό και τοποθετήστε το στο γραφείο σας ( για να σας θυμίζει) και αυξήστε τις φορές που αντί σαν ξερόλες και παντογνώστες δίνετε λύσεις και απαντήσεις στους συνεργάτες σας, ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ: «Εσύ τι νομίζεις;» , «Ποια νομίζεις είναι η καλύτερη επιλογή;» « Αν αποφάσιζες εσύ τι θα έκανες;» Πως μπορούμε να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα;».