Ο Nίκος Βαρβαδούκας στο «9ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου»
09:46 - 23 Φεβρουαρίου 2017

Επενδύοντας πολλά δισεκατομμύρια ετησίως, το Ηλεκτρονικό Εμπόριο είναι αδιαμφισβήτητα ο βασιλιάς στον ευρύτερο κλάδο του. Ένας βασιλιάς, ο οποίος φαίνεται να έχει όλα τα φόντα, τα μέσα, αλλά και τη διάθεση να παραμείνει στο θρόνο του. Η CYTA παρουσιάζει το 9ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου την Τρίτη, 21 Μαρτίου, στο ξενοδοχείο Hilton Park στη Λευκωσία. Εσύ θα απουσιάζεις;
Σε όποιον κλάδο κι αν ανήκεις, όποια θέση-κλειδί κι αν κατέχεις στην επιχείρησή σου, σε όποιον εν δυνάμει πελάτη κι αν απευθύνεσαι, είτε είσαι μικρός είτε μεγάλος «παίκτης» της αγοράς σε τοπικό ή διεθνές επίπεδο, μπορείς να γίνεις ακόμη πιο σημαντικός, δυνατός, πετυχημένος, με πιστούς πελάτες, μεγαλύτερες παραγγελίες, εύστοχο προφίλ και καλύτερη οργάνωση.
Το «Συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο 2017» μιλά στη γλώσσα του σύγχρονου επιχειρηματία, προσφέρει απαραίτητα εργαλεία, μυστικά κι εμπειρία για ανταγωνιστική αυτοπροβολή και κερδοφορία.
Ανάμεσα στους διακεκριμένους ομιλητές του Συνεδρίου, βρίσκεται ο Nίκος Βαρβαδούκας, απόφοιτος του τμήματος «Επιχειρησιακής Έρευνας και Μarketing» του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, όπως και κάτοχος MBA major in Finance από το Πανεπιστήμιο Πειραιά. Διετέλεσε υψηλόβαθμο στέλεχος Marketing & e-Commerce σε κορυφαίες εταιρείες λιανικής πώλησης, όπως είναι το δίκτυο καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ, τα καταστήματα PUBLIC, η DIAGEO (Johnnie Walker, Smirnoff, Haig κλπ.). Από τον Σεπτέμβριο του 2016 κατέχει τη θέση του commercial director στην Apivita, με κύρια καθήκοντά του τις Πωλήσεις και το Marketing σε όλα τα κανάλια διανομής. Αποτελεί δε, ένα από τα κορυφαία στελέχη e-Commerce & Digital Marketing στην Ελλάδα. Είναι ιδρυτικό μέλος του GRECA (Greek e-Commerce Association), από το 2012, το οποίο μάλιστα υπηρέτησε και ως μέλος του Δ.Σ..
Ο Nίκος Βαρβαδούκας έχει τιμηθεί με τις ομάδες του λαμβάνοντας δεκάδες βραβεία, στους τομείς Online Customer Experience, Social Media, Omnichannel Commerce. Επιπλέον, με την ιστοσελίδα public.gr εκπροσώπησε την Ελλάδα στα ευρωπαϊκά βραβεία e-Commerce, τον Ιούνιο του 2016. Είναι τακτικός ομιλητής σε ακαδημαϊκές ημερίδες, συνέδρια κι εκπαιδεύσεις πολυεθνικών εταιρειών, σχετικά με το Marketing στην Ψηφιακή Εποχή και τις στρατηγικές e-Commerce. Λαμβάνει, επίσης, μέρος ως μέλος σε κριτικές επιτροπές βραβείων, όπως είναι η Εξυπηρέτηση Πελάτη (ΕΙΕΠ) και τα e-Volution Awards. Ακόμη, κρατά τη θέση του board advisor σε ελληνικές δυναμικές νεοφυείς επιχειρήσεις.
Το «Συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο 2017» φιλοξενεί κορυφαίους ομιλητές και παρουσιάζει, μέσα από πρακτικά παραδείγματα, τις τάσεις, εξελίξεις και τα εργαλεία που χρειάζεται ένα ηλεκτρονικό κατάστημα σήμερα, ώστε να μπορέσει να διακριθεί όχι μόνο σε τοπικό, αλλά και σε διεθνές επίπεδο. Στο πλαίσιο του Συνεδρίου αναλύονται θέματα, όπως:
• Global & Local Trends: Ό,τι συμβαίνει σήμερα στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο, σε τοπικό αλλά κυρίως σε παγκόσμιο επίπεδο
• Blogging: Η νέα υπερδύναμη στα digital δεδομένα
• Το Περιεχόμενο είναι η Βιτρίνα σου: Στόχευσε καλά, Φτάσε ψηλά
• Κράτα το Ενδιαφέρον του κοινού σου Αμείωτο: Συνεχής παρουσία με συνέπεια
• Εξυπηρέτηση Πελατών: μια πονεμένη ιστορία…
• Ψηφιακή Εμπειρία 5 Αισθήσεων: Προσωποποιημένα, Μοντέρνα, Αξιόπιστα
• Παραγγελίες, Πληρωμές, Αποστολές: Είναι τόσο δύσκολο τελικά;
Για το αναλυτικό πρόγραμμα του Συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ:
Οργάνωση: ΙΜΗ
Κύριος Χορηγός: CYTA
Χορηγός: JCC Payment Services
Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό InBusiness, Περιοδικό Gold, ΡΕΠΟΡΤΕΡonline
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε στο τηλ.: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com