Powered by

To YouTube καταργεί τις διαφημίσεις 30 δευτερολέπτων

Στην κατάργηση των «διαφημίσεων 30 δευτερολέπτων που δεν μπορούν να παραλειφθούν» σκοπεύει να προχωρήσει το YouTube. Η αλλαγή αυτή πρόκειται να ισχύσει από τις αρχές του επόμενου έτους και όπως επιβεβαίωσε η Google, η πλατφόρμα αναπαραγωγής βίντεο επιδιώκει να επικεντρωθεί σε «φορμά τα οποία ικανοποιούν τόσο τους χρήστες όσο και τους διαφημιστές».

Οι μεγάλες σε μήκος διαφημίσεις, οι οποίες δεν μπορούν να παραλειφθούν, θεωρούνται ιδιαίτερα ενοχλητικές και για τον λόγο αυτόν η Google σκοπεύει να εισαγάγει διαφημιστικά βίντεο τα οποία θα είναι πολύ μικρότερα σε μήκος.

Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το βρετανικό ειδησεογραφικό δίκτυο BBC επικαλούμενο δηλώσεις αναλυτών, τα διαφημιστικά σποτ των 30 δευτερολέπτων που εμφανίζονται συχνά πυκνά στα βίντεο που προβάλλονται στο YouTube αποτελούν κατάλοιπο της ιδεολογίας των διαφημίσεων που προβάλλονται στην τηλεόραση. Με την κίνηση αυτή στην οποία σκοπεύει να προβεί η Google, οι διαφημιστές θα αναγκαστούν να γίνουν πιο δημιουργικοί ώστε να προβάλλουν κατάλληλα κάποιο προϊόν σε περιορισμένο χρονικό διάστημα, υποστηρίζουν.

ΠΗΓΗ: fortunegreece.com

 

Δειτε Επισης

Αναθεωρήθηκε ανοδικά η αύξηση του ΑΕΠ της Ευρωζώνης-Στο 0,6% το πρώτο τρίμηνο
Υπό πίεση οι τιμές ακινήτων στη Βρετανία-Πτώση 0,4% τον Μάιο
Μειώθηκαν βιομηχανική παραγωγή και εξαγωγές στη Γερμανία τον Απρίλιο
Morgan Stanley: Πώς μια ήπια ύφεση θα εντείνει τη δυναμική της αμερικανικής αγοράς
Θετικός σε πιθανή εμπορική συμφωνία με Ε.Ε. ο Τραμπ-«Ελπίζουμε να επιτευχθεί, αλλιώς θα επιβληθούν δασμοί»
Αύξηση στις γερμανικές εργοστασιακές παραγγελίες παρά τους δασμούς Τραμπ τον Απρίλιο
Διατηρεί τα κέρδη ο χρυσός-Με το βλέμμα στη Fed οι traders
Δασμοί Τραμπ: Πιέσεις για τη σύναψη άμεσων εμπορικών συμφωνιών ασκεί η κυβέρνηση των ΗΠΑ
Το νέο σχέδιο Μερτς για τόνωση της γερμανικής οικονομίας… Φοροελαφρύνσεις-μαμούθ ύψους €46 δις
Κομισιόν: Άνοιξε τον δρόμο για ένταξη της Βουλγαρίας στη ζώνη του ευρώ από 1η Ιανουαρίου 2026