Powered by

To YouTube καταργεί τις διαφημίσεις 30 δευτερολέπτων

Στην κατάργηση των «διαφημίσεων 30 δευτερολέπτων που δεν μπορούν να παραλειφθούν» σκοπεύει να προχωρήσει το YouTube. Η αλλαγή αυτή πρόκειται να ισχύσει από τις αρχές του επόμενου έτους και όπως επιβεβαίωσε η Google, η πλατφόρμα αναπαραγωγής βίντεο επιδιώκει να επικεντρωθεί σε «φορμά τα οποία ικανοποιούν τόσο τους χρήστες όσο και τους διαφημιστές».

Οι μεγάλες σε μήκος διαφημίσεις, οι οποίες δεν μπορούν να παραλειφθούν, θεωρούνται ιδιαίτερα ενοχλητικές και για τον λόγο αυτόν η Google σκοπεύει να εισαγάγει διαφημιστικά βίντεο τα οποία θα είναι πολύ μικρότερα σε μήκος.

Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το βρετανικό ειδησεογραφικό δίκτυο BBC επικαλούμενο δηλώσεις αναλυτών, τα διαφημιστικά σποτ των 30 δευτερολέπτων που εμφανίζονται συχνά πυκνά στα βίντεο που προβάλλονται στο YouTube αποτελούν κατάλοιπο της ιδεολογίας των διαφημίσεων που προβάλλονται στην τηλεόραση. Με την κίνηση αυτή στην οποία σκοπεύει να προβεί η Google, οι διαφημιστές θα αναγκαστούν να γίνουν πιο δημιουργικοί ώστε να προβάλλουν κατάλληλα κάποιο προϊόν σε περιορισμένο χρονικό διάστημα, υποστηρίζουν.

ΠΗΓΗ: fortunegreece.com

 

Δειτε Επισης

«ΑΑΑ» το Ευρωπαϊκό Ταμείο Επενδύσεων... Επιβεβαίωσε την αξιολόγηση η Morningstar DBRS
Γερμανία: Αύξηση 2,4% στις πτωχεύσεις επιχειρήσεων τον Ιούνιο
Νέα συρρίκνωση για τη βρετανική οικονομία τον Μάιο-Εντείνεται η επιχειρηματική αβεβαιότητα
Προειδοποίηση ΔΝΤ: Υψηλή αβεβαιότητα λόγω των δασμών Τραμπ-Καλεί σε σταθερό εμπορικό περιβάλλον
Νέο ρεκόρ για το Bitcoin-Πάνω από τα $113.000 με θετικό κλίμα και ρευστοποιήσεις short
Ο Τραμπ επιβάλλει επιπλέον δασμούς 35% στα καναδικά προϊόντα-Ετοιμάζεται η επιστολή για Ε.Ε.
Νέο μέτωπο στο παγκόσμιο εμπόριο...Ο Τραμπ επιβάλλει δασμό 50% στον εισαγόμενο χαλκό
Τουρκία: Αύξηση φόρων σε καταθέσεις και κεφάλαια για την ενίσχυση του προϋπολογισμού
Σημαντική πτώση 3,6% στις τιμές παραγωγού της Κίνας τον Ιούνιο
KPMG: Επιβράδυνση της παγκόσμιας ανάπτυξης στο χαμηλότερο επίπεδο από το 2009