Powered by

Ανησυχίες για τις διεκδικήσεις Βρετανών τουριστών

Ανησυχητικές διαστάσεις προσλαμβάνει το πρόβλημα με τη διεκδίκηση αποζημιώσεων από Βρετανούς τουρίστες, δήλωσε ο Πρόεδρος του ΠΑΣΥΞΕ Πάφου Θέμης Φιλιππίδης .

Το θέμα των αποζημιώσεων από Βρετανούς τουρίστες, αφού επιστρέψουν στην πατρίδα τους παρουσίασε μεγάλη έξαρση το 2016, ενώ η μικρότερη αποζημίωση είναι 5.000 ευρώ κατά άτομο εκ των οποίων οι 3.000 καταλήγουν στους δικηγόρους που χειρίζονται το θέμα των παραπόνων και οι 2.000 στους παραπονούμενους, δήλωσε στο ΚΥΠΕ ο κ. Φιλιππίδης.

Ο κ. Φιλιππίδης είπε πως ύστερα από έρευνα που διενήργησε ο ΠΑΣΥΞΕ, διαπίστωσε ότι υπάρχουν δικηγορικά γραφεία στη Βρετανία που πληρώνουν τα έξοδα διακίνησης και επίσκεψης των τουριστών στα γραφεία τους, με σκοπό να τους δελεάσουν να διεκδικήσουν αποζημιώσεις από τους τουριστικούς πράκτορες, γεγονός που φέρνει σε δεινή θέση τόσο τις ασφαλιστικές εταιρείες όσο και τα ξενοδοχεία. 

Ο ΠΑΣΥΞΕ, είπε ο κ. Φιλιππίδης, ξεκινά σειρά επαφών με το Σύνδεσμο Τουριστικών Πρακτόρων της Βρετανίας για το θέμα, αφού “είναι κοινή διαπίστωση ότι οι περισσότερες από αυτές τις διεκδικήσεις είναι ψεύτικες και απλά εκμεταλλεύονται ένα χαλαρό νομοθετικό σύστημα”.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Προσγειώνονται στον...Πρωταρά-Προβολή της τουριστικής περιοχής στις αφίξεις του αεροδρομίου Λάρνακας
Ακόμη ένα σημαντικό βήμα στον εκσυγχρονισμό της τουριστικής εμπειρίας που προσφέρει η Λάρνακα
Οδηγός εκδηλώσεων από ΕΤΑΠ Λευκωσίας για ανάδειξη της ταυτότητας της πρωτεύουσας
Celestyal: Εγκαινιάζει την κρουαζιέρα Abu Dhabi F1 με τον David Coulthard
Γιατί η Ινδία εξελίσσεται στην πλέον ανερχόμενη μακρινή αγορά του ελληνικού τουρισμού (γράφημα)
Jazeera Airways: Πέντε λόγοι που την καθιστούν την must επιλογή για ταξιδιώτες
Emirates: Αναγνωρίστηκε από την YouGov ως το πιο συνιστώμενο παγκόσμιο brand για το 2025
Χ. Παπαχαραλάμπους: Οι προορισμοί των Κυπρίων, τι ζητούν οι ταξιδιώτες και μια...ξεχασμένη αγορά για την χώρα μας
Αναβαθμίζεται το παραλιακό πάρκο της τουριστικής περιοχής Πύλας
Συστάσεις Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή προς τους ταξιδιώτες-Πού να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή