Η Rimmel London αναγγέλει τη νέα «ταυτότητα» του brand
14:13 - 01 Φεβρουαρίου 2017
Η Rimmel London ανακοίνωσε, στις 24 Ιανουαρίου, μια νέα εξέλιξη για την «ταυτότητα» του brand - LIVE THE LONDON LOOK. Σε συνεργασία με την BETC London δημιουργήθηκε ένα νέο δυναμικό σλόγκαν και μια πρωτοποριακή ψηφιακή καμπάνια, η οποία έχει σχεδιαστεί για να συλλαμβάνει την δυναμική, ποικίλα και αυτοεκφραστική στάση του κοινού της Rimmel.
Για χρόνια, η Rimmel London, η μάρκα αιχμής έχει ενθαρρύνει εκατομμύρια γυναίκες σ’ όλο τον κόσμο να ακολουθούν το «Get The London Look». Στην πραγματικότητα, δεν υπάρχει ένα και μοναδικό London Look.
Η Rimmel, σε μια λεπτή αλλά δυναμική εξέλιξη, έχει εκσυγχρονίσει το σλόγκαν της σε «LIVE THE LONDON LOOK», προωθώντας ένα vibe που τροφοδοτείται από τον πολιτιστικό πλούτο της πόλης, την αίσθηση της ελευθερίας και της διαφορετικότητας.
Το London Look είναι οτιδήποτε θέλετε εσείς να είναι, όπου κι αν βρίσκεστε ανά τον κόσμο. Αυτή η παρότρυνση για δράση- έχει σχεδιαστεί για να συντονιστεί με τους Millennials και τα μέλη της γενιάς Z που έχουν εφεύρει εκ νέου τους κανόνες της ομορφιάς και έχουν την αυτοπεποίθηση να δημιουργούν τα δικά τους ξεχωριστά looks στην εμφάνισή τους.
Για να αναδείξει και για να γιορτάσει τον γεμάτο νεύρο και παλμό του Λονδρέζικου Look, η Rimmel έχει δημιουργήσει μια νέα οπτική «υπογραφή», που χαρακτηρίζεται από ένα διπλό πλαίσιο στο σχήμα του γράμματος L, για να εμπνεύσει αξέχαστες εικόνες με μια τολμηρή στάση. Εύκολο να δημιουργηθούν με τον αντίχειρα και το δείκτη του ενός χεριού, το διπλό LL δημιουργεί το τέλειο πλαίσιο για το πρόσωπο που ποζάρει.
Η Rimmel το τελευταίο διάστημα έκανε teasing τη νέα ταυτότητα της μάρκας μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπου ευδοκιμεί ο σύγχρονος διαδραστικός πολιτισμός της ομορφιάς. Αυτή η ελκυστική ψηφιακή δραστηριότητά της περιλαμβάνει την πρωτοποριακή εμπλοκή των διάσημων πρέσβεων της μάρκας- όπως είναι η Cara Delevingne, η Rita Ora, η Georgia May Jagger και η Kate Moss – οι οποίες θα αναλάβουν να καλούν τα κορίτσια να μοιραστούν τις δικές τους LL πόζες και τη διάθεση τους για το London Look. Και για να χτίσει ακόμα περισσότερο το ενδιαφέρον με το ύφος όσων καταναλωτών καταλαβαίνουν από στιλ, η Rimmel συνεργάζεται επίσης με up-and-coming άτομα που επιρρεάζουν με το στιλ και τα look της ομορφιάς τους. Σ’ αυτή την ομάδα περιλαμβάνονται η makeup artist και μοντέλο Portia Ferrari, το αστέρι του modelling, την Maddi Waterhouse, το μοντέλο Cora Corré, που είναι εγγονή της σχεδιάστριας μόδας Vivienne Westwood, αλλά και τον έφηβο Lewys Ball, που όταν κάνει beauty blogging βάζει τη δική του σφραγίδα.
Αυτή η εκστρατεία σηματοδοτεί ένα βήμα μακριά από τους κωδικούς της κατηγορίας, όχι μόνο μέσω της ανταλλαγής μηνυμάτων, αλλά και μέσω της εκτέλεσης τους. Τα προϊόντα που χρησιμοποιούνται σε όλη την ταινία βρίσκονται σε μια λεπτή, φυσιολογική καθημερινή αντίληψη της μόδας, αντικατοπτρίζοντας την καθημερινή ζωή των οπαδών της Rimmel.
«Αυτή είναι μια θετική πρόσκληση για δράση και ενθαρρύνει τους ανθρώπους να εκφραστούν με αυθεντικό τρόπο. Η νέα πλατφόρμα της μάρκας αποπνέει μια σαφή άποψη της γεμάτης νεύρο και προχωρημένης «προσωπικότητας» της Rimmel. Καλώντας τα κορίτσια και τα αγόρια να αναμειγνύουν τα πράγματα και να δοκιμάζουν νέα look», λέει ο Montse Passolas, Αντιπρόεδρος Global Marketing Rimmel London & Manhattan της Coty.
Το LIVE THE LONDON LOOK εγκαινιάζεται σήμερα με μια εμπνευσμένη ψηφιακή ταινία που γιορτάζει την ποικιλομορφία και την αυτοέκφραση. Μια κραυγή για πρωτοτυπία και ένταση, μια ωδή για τη μάρκα, σε σκηνοθεσία του Dexter Navy, δείχνει ότι η ομάδα της Rimmel βρίσκεται σε μια «έκρηξη» γύρω από το Λονδίνο, μιλά για την αυτοπεποίθηση και την ατομικότητα, και διατηρούν το πλαίσιο του διπλού LL σε πιασάρικες πόζες, και πραγματικά ζουν το LONDON LOOK σε παγκόσμιο επίπεδο. Όπως παρακολουθούμε το πλήθος της Rimmel ετοιμάζεται να βγει έξω, ακούμε τις απόψεις τους για την αυτοέκφραση, την εικόνα και make-up. Η ταινία ολοκληρώνεται με τον καθένα που συμμετέχει να πλαισιώνει το πρόσωπό του με την υπογραφή του διπλού LL.