powered by

Γιάγκος Χατζηγιάννης: «Το marketing είναι digital»

Ζούμε σ’ έναν υπέροχο ψηφιακό κόσμο, που αλλάζει διαρκώς τα δεδομένα του marketing το οποίο σήμερα, εξ ορισμού, δεν μπορεί παρά να είναι digital!

Αυτό ήταν, με άλλα λόγια, το συμπέρασμα του 14ου Digital Marketing Forum, που παρουσίασε στις 30 Νοεμβρίου στη Λευκωσία η εταιρεία Webarts, με προεδρεύοντα τον Γιάγκο Χατζηγιάννη, βοηθό Γενικό Διευθυντή του Cyprus Institute of Marketing.

Διαβάστε ακόμα: Τα νέα trends του digital marketing
 
Στην εισαγωγική της ομιλία η Ξένια Ξενοφώντος, πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Εκδοτών Διαδικτύου, παρατήρησε ότι «το digital είναι αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητάς μας» και περιέγραψε συνοπτικά τις βασικές αρχές λειτουργίας της ΚΟΕΔ.

Παρούσα στο 14ο Digital Marketing Forum ήταν και η Samantha Kelly, γνωστότερη και ως “Tweeting Goddess”, η οποία με βάση την εμπειρία της ως influencer, έδωσε τις δικές της χρηστικές συμβουλές για τη δημιουργία ισχυρών δεσμών με τους χρήστες των social media, με έμφαση, φυσικά, στο Twitter.

Δειτε Επισης

Ο ΤΙΤΑΝ στη λίστα των Financial Times «Europe’s Climate Leaders» για δεύτερη χρονιά
British Council και Invest Cyprus συνεργάζονται για προώθηση της διακρατικής εκπαίδευσης και των επενδυτικών προοπτικών
XM: Στηρίζει την προσπάθεια προώθησης ίσων ευκαιριών και προσβασιμότητας στον αθλητισμό
Ξεκαθαρίζει για την συμμετοχή αθλητών σε διεθνές τουρνουά στην Αθήνα η Ομοσπονδία Wushu Kung Fu
Η Baker Tilly South East Europe φιλοξενεί το Baker Tilly Europe Conference 2025 στην Αθήνα
Cyta: Γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών με το συνέδριο Women in STEAM
MASO Strategic: Στρατηγική συνεργασία με Oneglobal Broking που ενισχύει την παρουσία της στην κυπριακή αγορά
Πρώτη επίσημη προβολή του ντοκιμαντέρ «Η Ιστορία του Χαλκού στην Κύπρο»
Ψηφιακές πληρωμές: Οι Ευρωπαίοι καταναλωτές επιλέγουν ταχύτητα, αλλά ζητούν ασφάλεια
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Webinar για τη διεθνή ασφάλεια και τη σύγχρονη γεωπολιτική