Γιάγκος Χατζηγιάννης: «Το marketing είναι digital»
08:32 - 07 Δεκεμβρίου 2017
Ζούμε σ’ έναν υπέροχο ψηφιακό κόσμο, που αλλάζει διαρκώς τα δεδομένα του marketing το οποίο σήμερα, εξ ορισμού, δεν μπορεί παρά να είναι digital!
Αυτό ήταν, με άλλα λόγια, το συμπέρασμα του 14ου Digital Marketing Forum, που παρουσίασε στις 30 Νοεμβρίου στη Λευκωσία η εταιρεία Webarts, με προεδρεύοντα τον Γιάγκο Χατζηγιάννη, βοηθό Γενικό Διευθυντή του Cyprus Institute of Marketing.
Αυτό ήταν, με άλλα λόγια, το συμπέρασμα του 14ου Digital Marketing Forum, που παρουσίασε στις 30 Νοεμβρίου στη Λευκωσία η εταιρεία Webarts, με προεδρεύοντα τον Γιάγκο Χατζηγιάννη, βοηθό Γενικό Διευθυντή του Cyprus Institute of Marketing.
Διαβάστε ακόμα: Τα νέα trends του digital marketing
Στην εισαγωγική της ομιλία η Ξένια Ξενοφώντος, πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Εκδοτών Διαδικτύου, παρατήρησε ότι «το digital είναι αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητάς μας» και περιέγραψε συνοπτικά τις βασικές αρχές λειτουργίας της ΚΟΕΔ.
Παρούσα στο 14ο Digital Marketing Forum ήταν και η Samantha Kelly, γνωστότερη και ως “Tweeting Goddess”, η οποία με βάση την εμπειρία της ως influencer, έδωσε τις δικές της χρηστικές συμβουλές για τη δημιουργία ισχυρών δεσμών με τους χρήστες των social media, με έμφαση, φυσικά, στο Twitter.