powered by

Γιάγκος Χατζηγιάννης: «Το marketing είναι digital»

Ζούμε σ’ έναν υπέροχο ψηφιακό κόσμο, που αλλάζει διαρκώς τα δεδομένα του marketing το οποίο σήμερα, εξ ορισμού, δεν μπορεί παρά να είναι digital!

Αυτό ήταν, με άλλα λόγια, το συμπέρασμα του 14ου Digital Marketing Forum, που παρουσίασε στις 30 Νοεμβρίου στη Λευκωσία η εταιρεία Webarts, με προεδρεύοντα τον Γιάγκο Χατζηγιάννη, βοηθό Γενικό Διευθυντή του Cyprus Institute of Marketing.

Διαβάστε ακόμα: Τα νέα trends του digital marketing
 
Στην εισαγωγική της ομιλία η Ξένια Ξενοφώντος, πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Εκδοτών Διαδικτύου, παρατήρησε ότι «το digital είναι αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητάς μας» και περιέγραψε συνοπτικά τις βασικές αρχές λειτουργίας της ΚΟΕΔ.

Παρούσα στο 14ο Digital Marketing Forum ήταν και η Samantha Kelly, γνωστότερη και ως “Tweeting Goddess”, η οποία με βάση την εμπειρία της ως influencer, έδωσε τις δικές της χρηστικές συμβουλές για τη δημιουργία ισχυρών δεσμών με τους χρήστες των social media, με έμφαση, φυσικά, στο Twitter.

Δειτε Επισης

Pame Express: Επεκτείνεται προς Βουλή και Δικαστήρια η νέα διαδρομή από Ταμασσό προς Πανεπιστήμιο Κύπρου
Η Κύπρος αναλαμβάνει τη φιλοξενία της Ευρωπαϊκής Ημέρας για τη Θάλασσα 2026
Η Cablenet σε μια εκδήλωση αποκλειστικά για τους real estate επαγγελματίες
Παν. Νεάπολις Πάφος: Εικονική ποινική δίκη για την ενδοοικογενειακή βία από φοιτητές της Νομικής Σχολής
Νέα διαδρομή εξπρές από Ταμασσό προς Πανεπιστήμιο Κύπρου-Πότε ξεκινά
Τα συμπεράσματα ημερίδας για την Ευρωπαϊκή Χάρτα Οδικής Ασφάλειας που διοργάνωσε ο Κυπριακός Σύνδεσμος Αυτοκινήτου
Στρατηγική συνεργασία Astras Oncology Network και Genekor Medical SA-Ο κεντρικός άξονας και οι βασικοί της πυλώνες
Η ψυχική υγεία των νέων στην Κύπρο: Από τη σιωπή στη δράση-Αναγκαίες μεταρρυθμίσεις και προοπτικές
Ανοιχτή πρόσκληση στον επιχειρηματικό κόσμο της πόλης για στήριξη από το Λάρνακα 2030
Επιχειρηματική αποστολή ΚΕΒΕ στη Φινλανδία-Ενίσχυση συνεργασίας σε ναυτιλία και της θαλάσσια τεχνολογία