Powered by

Nordea: Tα ρομπότ θα μειώσουν τις αμοιβές των τραπεζικών στελεχών

O CEO της Nordea υποστηρίζει πως η τραπεζική βιομηχανία πρέπει να επανεξετάσει ότι κάνει, μεταξύ των οποίων και πόσο πληρώνει τα τραπεζική στελέχη. 

Ο μεγαλύτερος χρηματοοικονομικός οργανισμός της Σκανδιναβίας βρίσκεται ήδη στη διαδικασία περικοπής 6.000 θέσεων εργασίας. Αλλά ο CEO, Casper von Koskull αφήνει να εννοηθεί πως οι αλλαγές που θα επιφέρει η τεχνολογία δεν θα σταματήσει εκεί. 

«Οι άνθρωποι λένε πως η αυτοματοποίηση αφορά μόνο τον τομέα της προσωπικής τραπεζικής. Αλλά υπάρχουν και στοιχεία της στην επενδυτική τραπεζική, την εταιρική τραπεζική, τη διαχείριση ρευστότητας, το συνάλλαγμα. Πρέπει να δούμε πόσα από αυτά είναι αυτοματοποιημένα και κατά πόσον υπάρχει λιγότερη ανθρώπινη ανάμειξη» τόνισε. 

Θα υπάρχει πάντα ένα «ανθρώπινο στοιχείο, αλλά τελικά πρέπει να αναρωτηθεί κανείς πόση αξία προσθέτει ο άνθρωπος και πως αυτό επηρεάζει τις αμοιβές», τονίζει ο ίδιος στο Bloomberg. 

Ο κ. Von Koskull εκτιμά πως όσες τράπεζες δεν ακολουθούν το παράδειγμα της Nordea αγνοούν την «μετατόπιση του κόστους». Ο ίδιος προβλέπει ότι η εταιρεία του θα είναι σύντομα «η μόνη μεγάλη ευρωπαϊκή τράπεζα που θα έχει μεταμορφώσει πλήρως το τραπεζικό της σύστημα σε ένα σύγχρονο σύστημα. Είναι μια πλήρως διαφορετική τράπεζα σε αυτό το επίπεδο κόστους» προσθέτει. 
 
ΠΗΓΗ: euro2day.gr

Δειτε Επισης

Βιομηχανική παραγωγή: Ισχυρή άνοδος στην Ευρώπη τον Μάρτιο, πτώση 4,6% στην Ελλάδα
Ευρωζώνη: Αύξηση 0,3% για το ΑΕΠ και την απασχόληση το α’ τρίμηνο
Εμπορική συμφωνία με μηδενικούς δασμούς προτείνει στις ΗΠΑ η Ινδία
Ξεπέρασε τις εκτιμήσεις η ανάπτυξη στη Βρετανία-Στο +0,7% το πρώτο τρίμηνο
Ιστορική οικονομική δέσμευση 1,2 τρις δολαρίων μεταξύ ΗΠΑ και Κατάρ-Τι αφορούν οι συμφωνίες
Σε χαμηλό 5 εβδομάδων ο χρυσός-Νέα πτώση πέραν του 2%
Οι 10 πιο κερδισμένες μετοχές από την επιστροφή Τραμπ στον Λευκό Οίκο
Παγκόσμιο χρέος: Ποιες χώρες το εκτινάσσουν την ώρα που οι γεωπολιτικές εντάσεις και οι εμπορικοί πόλεμοι εντείνουν την κρίση
Οι χώρες της ΕΕ με τις περισσότερες ώρες εργασίας-Τα νέα στοιχεία της Eurostat
Αυστηρότεροι έλεγχοι ασφάλισης πλοίων στα χωρικά ύδατα της Ε.Ε.-Τι απαιτεί η νέα οδηγία