5 σημαντικά πράγματα που μάθαμε από την Webarts στο 14ο Digital Marketing Forum

Όσοι είχαν την ευκαιρία να βρεθούν στο 14ο Digital Marketing Forum που παρουσίασε η Webarts στις 30 Νοεμβρίου στο Hilton Park Λευκωσίας, σίγουρα έχουν καταγράψει στο ιστορικό τους μια εξαιρετική εμπειρία. Άνθρωποι από τον χώρο του Marketing και του Business παρουσίασαν στους παρευρισκόμενους στατιστικά στοιχεία, νέες ιδέες και πρακτικές και ενέπνευσαν το κοινό με πραγματικές ιστορίες χρήσιμες στη μετέπειτα πορεία κάθε ενδιαφερόμενου.
 
Με 10 χρόνια πορείας στο χώρο του Digital Marketing με εξαιρετικά και αποδεδειγμένα αποτελέσματα, ο Managing Director της Webarts, Παντελής Βλαδιμήρου, παρουσίασε στο κοινό όλα όσα έχει μάθει η εταιρεία του επενδύοντας στο Facebook €100 000 και πώς αυτά εξαργυρώθηκαν σε leads και πωλήσεις.
 
Εμείς καταγράψαμε τα 5 σημαντικότερα σημεία από την παρουσίαση του και σας τα παρουσιάζουμε:

1. To Facebook είναι ο Δρόμος και όχι ο προορισμός 
Κάθε εταιρεία που χρησιμοποιεί το Facebook ως μέσο για να αυξήσει τις πωλήσεις της θα πρέπει να θυμάται ότι σκοπός της δεν είναι να προσελκύσει το κοινό της στο Facebook Page της απλά για να κάνει Like. Κάθε εταιρεία θα πρέπει να στοχεύει στην μετακίνηση του κοινού της στα υπόλοιπα ουσιαστικότερα κανάλια της πυραμίδας όπως είναι τα Landing Pages και το website της εταιρείας. Το value του Digital Marketing μιας εταιρείας δεν πρέπει να μένει στο Facebook!

2. Το Facebook μπορεί να παράγει μέχρι και 70% Conversion
Χρησιμοποιώντας το Facebook έξυπνα και σωστά μπορεί να γίνει η γέφυρα που θα οδηγήσει στη δημιουργία ενός τεράστιου αριθμού από leads για κάθε εταιρεία. Ακόμη και ένα φαινομενικά μικρό success rate 1-2%, το ποσοστό αυτό μεταφράζεται σε 20-40 πελάτες που φυσικά είναι πολύ καλύτερο από το να κρατήσει μια εταιρεία το κοινό της απλά στο Facebook.

3. Το Facebook αποτελεί μεγάλο source of traffic για την ιστοσελίδα μιας εταιρείας
Οι πελάτες της Webarts που πλέον διατηρούν ένα καλό και σταθερό content στο Blog των ιστοσελίδων τους έχουν περισσότερο από 300% Traffic στην ιστοσελίδα τους από αυτούς που δεν έχουν. Με ένα σωστό content και με ελάχιστο budget, μέσω των Facebook ads, το Facebook είναι ικανό να στείλει χιλιάδες κόσμο στην ιστοσελίδα μιας εταιρείας.

4. Το Frequency δεν πρέπει να ξεπερνάει το 2
Το Frequency έχει χαρακτηριστεί ως το κρυμμένο μυστικό του Facebook αφού είναι αυτό που φανερώνει, κατά μέσο όρο, πόσες φορές μια διαφήμιση στο Facebook έχει εμφανιστεί στο κοινό κατά τη διάρκεια μιας καμπάνιας. Επομένως αν η απόδοση μιας διαφήμισης αρχίζει να μειώνεται και ο αριθμός του Frequency αυξάνεται τότε οπωσδήποτε η διαφήμιση χρειάζεται άμεσα αλλαγή με σκοπό να μειωθεί η πιθανότητα οι ίδιοι άνθρωποι να βλέπουν συστηματικά την ίδια διαφήμιση.

5. Τα Lifestyle stories έχουν 3Χ μεγαλύτερο engagement.
Το Facebook έχει υπενθυμίσει σε όλους τι αγοράζει πραγματικά το κοινό. Οι καταναλωτές δεν αγοράζουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μιας εταιρείας αυτά καθαυτά, αλλά αυτό που αγοράζουν είναι το lifestyle και το πραγματικό experience που βιώνουν λαμβάνοντας αυτά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες.  Για το λόγο αυτό τα Lifestyle Posts στο Facebook λαμβάνουν 3 φορές υψηλότερο engagement από τις προϊοντικές  δημοσιεύσεις.

Η Webarts μας υπενθύμισε ότι η δύναμη του Facebook είναι τεράστια και χρησιμοποιώντας έξυπνες και σωστές διαδικασίες μπορεί να αποτελέσει το μέσο που θα φέρει σε μια εταιρεία τις πωλήσεις που επιθυμεί και τους αριθμούς που ονειρεύεται. Όπως φαίνεται, το Inbound Marketing είναι απαραίτητο για την ανάπτυξη κάθε επιχείρησης και μπορεί να αποτελέσει τη σανίδα σωτηρίας και το οδικό δίκτυο που θα την οδηγήσει στην επιτυχία.  
 

Δειτε Επισης

Οι συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας που επιλέγουν οι Κύπριοι-Έρευνα του ΓΕΡΗΕΤ
Ο όρος «ψηφιακή πολιτότητα» και η «Σύνοδος για την Συμμετοχική Ψηφιακή Πολιτότητα»
PLATX: Μνημόνιο συνεργασίας με e& Egypt-Πού θα εστιάσει και τι υπογραμμίζει η συγκεκριμένη κίνηση
Το IN Business TV στο μεγάλο τεχνολογικό γεγονός Huawei Connect 2024 στο Παρίσι (video & pics)
AWS: Οι δυνατότητες του cloud, η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη και η επένδυση μεγατόνων στις ΑΠΕ
Human Centric: Αξιοποίηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης σε καινοτόμα προγράμματα κατάρτισης
Πώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Στις εγκαταστάσεις της Dynamic Works ο Επικεφαλής Επιστήμονας
Primetel Business Networking Event: Ο έμπιστος συνεργάτης της σύγχρονης κυπριακής επιχείρησης (video)
Στο διεθνές συνέδριο για θέματα τεχνολογίας «Tallinn Digital Summit» ο Ν. Δαμιανού-Σειρά επαφών στην Εσθονία