Κοινωνικό επιχειρείν: Ζήστε άνετα αλλάζοντας τον κόσμο!
07:00 - 19 Δεκεμβρίου 2017

Οι κοινωνικές επιχειρήσεις (social enterprises) έχουν ήδη τη δική τους ιστορία σε πολλές χώρες του κόσμου. Ένα σύγχρονο νομοθετικό πλαίσιο για τη δημιουργία Κοινωνικών Συνεταιριστικών Επιχειρήσεων (ΚοινΣΕπ) απέκτησε πρόσφατα η Ελλάδα, ενώ τον Μάρτιο του 2017 υπήρξε σχετική δημόσια διαβούλευση και στην Κύπρο.

Σύμφωνα με τον Θεόδωρο Αναγνωστόπουλο, συνιδρυτή και Γενικό Διευθυντή της εταιρείας “SciCo”, «στόχος μιας κοινωνικής επιχείρησης είναι να καταπολεμήσει ένα κοινωνικό πρόβλημα ούσα, όμως, βιώσιμη». Ωστόσο, μια κοινωνική επιχείρηση δεν είναι απαραίτητα μια επιχείρηση επικοινωνίας.
Μιλώντας στο INBusiness TV, ο κ. Αναγνωστόπουλος μας δίνει παραδείγματα κοινωνικού επιχειρείν, που δεν περιορίζονται μόνο στην ενημέρωση της κοινής γνώμης για σημαντικά κοινωνικά ζητήματα: «Το “Big Issue” στη Βρετανία ή, αλλιώς, η “Σχεδία” στην Ελλάδα είναι κοινωνικές επιχειρήσεις. Είναι περιοδικά που τα πουλούν οι άστεγοι. Αυτό δεν ενημερώνει ακριβώς, αλλά κάνει empower έναν άστεγο να γίνει πωλητής, να γίνει ο ίδιος επιχειρηματίας», σημειώνει.
Όσον αφορά στις οικονομικές απολαβές που μπορεί να έχει ένας κοινωνικός επιχειρηματίας, σε σχέση με κάποιον ο οποίος ασκεί μια καθαρά εμπορική επιχειρηματική δραστηριότητα, ο Γενικός Διευθυντής της “SciCo” τονίζει ότι «σε γενικές γραμμές το εισόδημα είναι λιγάκι μικρότερο, γιατί όταν έχεις πρωταρχικό σκοπό να επιλύσεις ένα κοινωνικό πρόβλημα μετριάζεις, κάπως, το κέρδος, αλλά και πάλι εξακολουθείς να έχεις κερδοφορία».
Περισσότερες πληροφορίες για τον τρόπο λειτουργίας μιας κοινωνικής επιχείρησης, τα κοινωνικά κι επιχειρηματικά οφέλη που δημιουργεί και τις εναλλακτικές δυνατότητες τις οποίες μπορεί να προσφέρει η κοινωνική επιχειρηματικότητα σε όποιον επιθυμεί να κάνει μια επιτυχημένη αλλαγή στην καριέρα του, μπορείτε να αντλήσετε παρακολουθώντας το βίντεο που ακολουθεί.

Σύμφωνα με τον Θεόδωρο Αναγνωστόπουλο, συνιδρυτή και Γενικό Διευθυντή της εταιρείας “SciCo”, «στόχος μιας κοινωνικής επιχείρησης είναι να καταπολεμήσει ένα κοινωνικό πρόβλημα ούσα, όμως, βιώσιμη». Ωστόσο, μια κοινωνική επιχείρηση δεν είναι απαραίτητα μια επιχείρηση επικοινωνίας.
Μιλώντας στο INBusiness TV, ο κ. Αναγνωστόπουλος μας δίνει παραδείγματα κοινωνικού επιχειρείν, που δεν περιορίζονται μόνο στην ενημέρωση της κοινής γνώμης για σημαντικά κοινωνικά ζητήματα: «Το “Big Issue” στη Βρετανία ή, αλλιώς, η “Σχεδία” στην Ελλάδα είναι κοινωνικές επιχειρήσεις. Είναι περιοδικά που τα πουλούν οι άστεγοι. Αυτό δεν ενημερώνει ακριβώς, αλλά κάνει empower έναν άστεγο να γίνει πωλητής, να γίνει ο ίδιος επιχειρηματίας», σημειώνει.
Όσον αφορά στις οικονομικές απολαβές που μπορεί να έχει ένας κοινωνικός επιχειρηματίας, σε σχέση με κάποιον ο οποίος ασκεί μια καθαρά εμπορική επιχειρηματική δραστηριότητα, ο Γενικός Διευθυντής της “SciCo” τονίζει ότι «σε γενικές γραμμές το εισόδημα είναι λιγάκι μικρότερο, γιατί όταν έχεις πρωταρχικό σκοπό να επιλύσεις ένα κοινωνικό πρόβλημα μετριάζεις, κάπως, το κέρδος, αλλά και πάλι εξακολουθείς να έχεις κερδοφορία».
Περισσότερες πληροφορίες για τον τρόπο λειτουργίας μιας κοινωνικής επιχείρησης, τα κοινωνικά κι επιχειρηματικά οφέλη που δημιουργεί και τις εναλλακτικές δυνατότητες τις οποίες μπορεί να προσφέρει η κοινωνική επιχειρηματικότητα σε όποιον επιθυμεί να κάνει μια επιτυχημένη αλλαγή στην καριέρα του, μπορείτε να αντλήσετε παρακολουθώντας το βίντεο που ακολουθεί.