powered by

TBWA\Entelia: Νέα Ταυτότητα, τα ίδια Disruptive μυαλά

Η λέξη Disruption, επαναλαμβάνεται χιλιάδες φορές το χρόνο στην TBWA\Entelia. Είναι η φιλοσοφία, η μεθοδολογία και ο τρόπος με τον οποίο η ομάδα της εταιρείας σκέφτεται κάθε φορά που θέλουν να κάνουν τη διαφορά για τους πελάτες τους! Αλήθεια όμως, τι σημαίνει; 

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

H Entelia ξεκινάει το ταξίδι της στο χώρο της διαφήμισης πριν από 23 χρόνια και το 2004 εντάσσεται στη μεγάλη οικογένεια  της TBWA και μετονομάζεται σε TBWA\Entelia. Η φιλοσοφία της TBWA, διεθνώς, είναι το Disruption, η διασάλευση, η ανατροπή των συμβάσεων που επιβάλλουν τα πλαίσια, οι παγιωμένες αντιλήψεις και το status quo. H συγκεκριμένη μεθοδολογία είναι το εργαλείο το οποίο χρησιμοποιείται από την ομάδα της TBWA ανα τον κόσμο προκειμένου να προβλέψει τις μελλοντικές τάσεις και να καθορίσει τι θα μπορούσε να οδηγήσει ένα brand ακόμα πιο ψηλά χαρίζοντάς του όχι μόνο μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς, αλλά μεγαλύτερο μερίδιο μέλλοντος. Είναι ένα σύστημα το οποίο δεν αφήνει τίποτα στην τύχη.

Οπτικό κέντρο της φιλοσοφίας της TBWA και κατ’επέκταση της TBWA\Entelia είναι το Backslash ή \ ή κάθετος αναστροφή. Είναι το σύμβολο της συλλογικής δομής του δικτύου και αντιπροσωπεύει την αλχημεία που δημιουργείται μέσα από το πάντρεμα όλων των πολιτισμών που συμμετέχουν στο δίκτυο. Όλα τα παγκόσμια διαφημιστικά δίκτυα έχουν εμμονή με την εξυπηρέτηση πελατών, και όχι με το προϊόν ή με τα αποτελέσματα. Επιδιώκουν ομοιομορφία, για παράδειγμα παρόμοια γραφεία και παρόμοια παραγωγή σε όλο τον κόσμο.


Αντιθέτως, η TBWA είναι μια ριζικά ανοιχτή, δημιουργική, συλλογική ομάδα. Κάθε γραφείο της έχει τη δική του προσωπικότητα και τις δικές του ειδικές δεξιότητες.  Έτσι λοιπόν, για τη δημιουργία της νέας οπτικής ταυτότητας της TBWA, επιστρατεύτηκαν οι καλύτεροι σχεδιαστές της συλλογικής ομάδας. Έχουν καταφέρει να ‘αιχμαλωτίσουν’ την ενέργεια, την εξυπνάδα και τη μοναδικότητα του Disruption με ένα ισχυρό και ευέλικτο τρόπο: με ζωντανά και ταυτόχρονα πειθαρχημένα χρώματα, εξαιρετική και ταυτόχρονα απλή τυπογραφία.

Μια νέα οπτική ταυτότητα, που μόνο για την TBWA θα μπορούσε να ήταν.

Η ΤBWA κέρδισε χάλκινο λιοντάρι για το σχεδιασμό της νέας της ταυτότητας, στο φετινό Cannes Lions International Festival of Creativity. 

 

Δειτε Επισης

Πενήντα χρόνια American College-Τιμή στους φοιτητές και το μέλλον της εκπαίδευσης
UW Group: Γιόρτασε 25 χρόνια παγκόσμιας ναυτιλιακής επιτυχίας
Παν. Νεάπολις Πάφος: Αναγνώριση, εξωστρέφεια και στρατηγική ανάπτυξης στην 16η τελετή αποφοίτησης
ΙδΕΚ: Βολιδοσκόπηση αγοράς για νέο πρόγραμμα AI WAVE
Bird Aviation: Πολυετής συμφωνία βαριάς συντήρησης με κορυφαία ευρωπαϊκή αεροπορική εταιρεία
Όμιλος Λανίτη: Στηρίζει την επενδυτική δραστηριότητα-Χρυσός χορηγός των International Investment Awards του Invest Cyprus
ΤΕΠΑΚ: Κβαντικό άλμα στην κυβερνοασφάλεια για την Κύπρο με το πρώτο δίκτυο κβαντικής επικοινωνίας
Η TBWA\Entelia υιοθέτησε το δωμάτιο 13 στο Ronald McDonald House® Κύπρου
Ο δρόμος για την επιτυχία: Όταν το ταξίδι αξίζει περισσότερο από τον προορισμό
Ο Nayef Kassatly στο Inspire 2025: Από τον Λίβανο στην Κύπρο με όραμα και γεύση