Alina Serban: Ενισχύουμε ό,τι κάνει την MTN Business να ξεχωρίζει
10:27 - 29 Νοεμβρίου 2017
Η επαναξιολόγηση των προσφερόμενων υπηρεσιών και ο τρόπος με τον οποίο αυτές παρέχονται είναι η μεγαλύτερη πρόκληση για τη Διευθύντρια της MTN Business, Alina Serban, η οποία ανέλαβε καθήκοντα από τον Ιούλιο του 2017.
Πριν ενταχθεί στην οικογένεια της MTN Κύπρου, η Alina Serban ήταν Sales Transformation Director στη Vodafone Ρουμανίας, ενώ σχεδόν ολόκληρη η καριέρα της σχετίζεται με τον κλάδο των τηλεπικοινωνιών.
Ξεκίνησε να εργάζεται στον τομέα των πωλήσεων πριν 20 χρόνια, κάνοντας το πρώτο βήμα στην Connex, που είναι ο πρώτος διαχειριστής δικτύου GSM στη Ρουμανία και στην οποία βασικός μέτοχος είναι η καναδική Telesystems International Wireless.
«Την τελευταία δεκαετία, είχα τη χαρά να εργαστώ σε διάφορα πόστα και να υπηρετήσω την προηγούμενη εταιρεία μου από διαφορετικούς διευθυντικούς ρόλους, με τομέα ευθύνης περιοχές που αφορούσαν το 50% του κύκλου εργασιών του ομίλου», αναφέρει στο InBusinessNews η κ. Serban. Παράλληλα, εξηγεί ότι το να δουλεύει κανείς σε έναν τόσο μεγάλο επιχειρηματικό οργανισμό, σε μία χώρα όπως η Ρουμανία, θεωρείται ως εξαιρετικά χρήσιμο για την καριέρα κάποιου.
Η ίδια θέτει ως κυριότερο της στόχο την περεταίρω ενδυνάμωση και ενίσχυση αυτού που κάνει την MTN Business να ξεχωρίζει τα τελευταία χρόνια, δηλαδή «η παροχή ενός προσωπικού συμβούλου για τον κάθε ένα από τους επιχειρηματικούς μας πελάτες».
Ερωτηθείσα για τις προκλήσεις του τομέα, σημειώνει ότι θα πρέπει να ληφθεί ότι ο τρόπος επικοινωνίας του κόσμου έχει αλλάξει, «το ίδιο και ο τρόπος που αλληλεπιδρούμε όλοι μεταξύ μας καθημερινά», κάτι που, όπως αναφέρει, κάνει τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους να αναζητούν τρόπους να εξελίξουν κι οι ίδιοι το προϊόν τους και τις υπηρεσίες τους.
«Οπότε, ουσιαστικά, αυτή είναι και η μεγαλύτερη πρόκληση για μας: να επαναξιολογήσουμε το τι προσφέρουμε και πώς το προσφέρουμε, ώστε να είμαστε πλήρως εναρμονισμένοι με τις τεχνολογικές αλλαγές», τονίζει η Διευθύντρια της MTN Business.
Σε μια τόσο δυναμική και συνεχώς μεταβαλλόμενη περίοδο για τον κλάδο των επικοινωνιών, επισημαίνει ότι χρειάζεται η εξεύρεση καινοτόμων λύσεων και παράλληλα η διαρκής προσφορά χρήσιμων υπηρεσιών στους συνδρομητές.