COFFEE CARE
14:19 - 28 Νοεμβρίου 2017

Η Coffee Care καθορίζει τα πρότυπα παροχής, υποστήριξης και εξυπηρέτησης επαγγελματικών λύσεων καφέ στην κυπριακή αγορά.
Διαθέτουμε την πληρέστερη σειρά λύσεων που καλύπτει τις ανάγκες κάθε μας πελάτη, από μικρά καφεστιατόρια ή περίπτερα με coffee-to-go εξυπηρέτηση, μέχρι μεγάλης κλίμακας ξενοδοχειακές μονάδες με πολλαπλά σημεία προσφοράς και συνεδριακή δραστηριότητα. Υποστηρίζουμε τους πελάτες μας μέσω τριών περιφερειακών κέντρων σε Λευκωσία, Πάφο και Λιοπέτρι, που είναι επανδρωμένα με έμπειρο τεχνικό προσωπικό και ανταποκρίνονται σε 24ωρη βάση. Μέσω του Coffee Care Training Center προσφέρουμε επίσης μια συνεχώς εμπλουτιζόμενη σειρά εκπαιδευτικών σεμιναρίων, με στόχο να βοηθήσουν τους πελάτες μας να προσφέρουν ποιοτική εμπειρία στους δικούς τους πελάτες με συνέπεια στην απόλαυση.
Παρουσία
Η Coffee Care ιδρύθηκε το 1995, με μοναδικό τότε αντικείμενο την προώθηση και υποστήριξη της επαγγελματικής λύσης καφέ Cafitesse Douwe Egberts στην κυπριακή αγορά. Γρήγορα προστέθηκαν το τσάι Pickwick και ο Piazza d’Oro espresso.
Σήμερα, δύο δεκαετίες μετά, διαθέτουμε όλο το brand portfolio της JDE, που περιλαμβάνει επιπλέον τη σειρά λύσεων Jacobs και Maxwell House. Επίσης διαθέτουμε τον ελληνικό καφέ Δανδάλη, τη σειρά σιροπιών Blend It, τη σειρά χυμών και smoothies Zengo, καθώς και εξοπλισμό espresso από τη Schaerer Ελβετίας και τη Ascaso Ισπανίας.
Σε σχέση με το μερίδιο αγοράς έχουμε αδιαμφισβήτητα την ηγετική θέση στον ξενοδοχειακό τομέα, με πάνω από τα δύο τρίτα των μονάδων 4* και 5* (αστέρων) να στηρίζουν την προσφορά καφέ και ροφημάτων τους σε λύσεις που προσφέρει η Coffee Care.
Τα τελευταία χρόνια επίσης βλέπουμε ραγδαία σημαντική ανάπτυξη και στον τομέα Ba.Re.Ca, στον οποίο βέβαια τα μερίδια αγοράς είναι πιο δύσκολο να μετρηθούν. Η πορεία της εταιρείας είναι σταθερά ανοδική, με τον κύκλο εργασιών της να αυξάνεται κάθε χρόνο.
Διαθέτουμε την πληρέστερη σειρά λύσεων που καλύπτει τις ανάγκες κάθε μας πελάτη, από μικρά καφεστιατόρια ή περίπτερα με coffee-to-go εξυπηρέτηση, μέχρι μεγάλης κλίμακας ξενοδοχειακές μονάδες με πολλαπλά σημεία προσφοράς και συνεδριακή δραστηριότητα. Υποστηρίζουμε τους πελάτες μας μέσω τριών περιφερειακών κέντρων σε Λευκωσία, Πάφο και Λιοπέτρι, που είναι επανδρωμένα με έμπειρο τεχνικό προσωπικό και ανταποκρίνονται σε 24ωρη βάση. Μέσω του Coffee Care Training Center προσφέρουμε επίσης μια συνεχώς εμπλουτιζόμενη σειρά εκπαιδευτικών σεμιναρίων, με στόχο να βοηθήσουν τους πελάτες μας να προσφέρουν ποιοτική εμπειρία στους δικούς τους πελάτες με συνέπεια στην απόλαυση.
Παρουσία
Η Coffee Care ιδρύθηκε το 1995, με μοναδικό τότε αντικείμενο την προώθηση και υποστήριξη της επαγγελματικής λύσης καφέ Cafitesse Douwe Egberts στην κυπριακή αγορά. Γρήγορα προστέθηκαν το τσάι Pickwick και ο Piazza d’Oro espresso.
Σήμερα, δύο δεκαετίες μετά, διαθέτουμε όλο το brand portfolio της JDE, που περιλαμβάνει επιπλέον τη σειρά λύσεων Jacobs και Maxwell House. Επίσης διαθέτουμε τον ελληνικό καφέ Δανδάλη, τη σειρά σιροπιών Blend It, τη σειρά χυμών και smoothies Zengo, καθώς και εξοπλισμό espresso από τη Schaerer Ελβετίας και τη Ascaso Ισπανίας.
Σε σχέση με το μερίδιο αγοράς έχουμε αδιαμφισβήτητα την ηγετική θέση στον ξενοδοχειακό τομέα, με πάνω από τα δύο τρίτα των μονάδων 4* και 5* (αστέρων) να στηρίζουν την προσφορά καφέ και ροφημάτων τους σε λύσεις που προσφέρει η Coffee Care.
Τα τελευταία χρόνια επίσης βλέπουμε ραγδαία σημαντική ανάπτυξη και στον τομέα Ba.Re.Ca, στον οποίο βέβαια τα μερίδια αγοράς είναι πιο δύσκολο να μετρηθούν. Η πορεία της εταιρείας είναι σταθερά ανοδική, με τον κύκλο εργασιών της να αυξάνεται κάθε χρόνο.
Εξέλιξη
Από την ίδρυση της εταιρείας όλες οι βελτιωτικές ενέργειές μας έχουν ως επίκεντρο το όφελος των πελατών μας, με την προσφορά προϊόντων και υπηρεσιών που φέρνουν σημαντική προστιθέμενη αξία. Αυτό που βοήθησε σημαντικά ήταν η στόχευση από την αρχή στην άρτια τεχνική εξυπηρέτηση, με τη δημιουργία σύγχρονων εργαστηρίων σε τρία γεωγραφικά σημεία, η εξέλιξη εσωτερικών διαδικασιών και η μετέπειτα πιστοποίησή τους με ISO και HACCP.
Βεβαίως, αυτό που σίγουρα δεν άλλαξε και θα παραμείνει πάντοτε είναι η συνεχής προσήλωση στις εταιρικές μας αξίες, με κύριες αυτές της συνέπειας, του ήθους και της συνεχούς βελτίωσης.
Στόχοι
Η Coffee Care συνεχώς εξελίσσεται και ψάχνει νέες ιδέες. Στη δημιουργική αυτή προσπάθεια φροντίζουμε να εμπλέκουμε ενεργά όλο το προσωπικό της εταιρείας, ανεξαρτήτως θέσης ή καθηκόντων. Έτσι βασικός στόχος είναι η διαρκής ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού μας με σφαιρική εκπαίδευση, όχι μόνο σε τεχνικό επίπεδο αλλά και στα λεγόμενα soft skills.
Παράλληλα στοχεύουμε στον εμπλουτισμό της σειράς που προσφέρουμε, διατηρώντας όμως σαφή στρατηγικό προσανατολισμό σε ροφήματα και προϊόντα/λύσεις με σημαντική προστιθέμενη αξία.
Τέλος, με το Coffee Care Training Center ως βασικό πυλώνα εφαρμογής της στρατηγικής μας, στοχεύουμε στον εμπλουτισμό των εκπαιδευτικών προγραμμάτων, αξιοποιώντας δυναμικό της εταιρείας καθώς και εξωτερικούς συνεργάτες.
Τομέας
Πολλά έχουν αλλάξει στα 20 και πλέον χρόνια που παρακολουθούμε τον τομέα. Κυρίως έχει αλλάξει το προφίλ των καταναλωτών, τουριστών αλλά και Κυπρίων. Το κύμα άφιξης ξένων αλυσίδων έπαιξε ένα ρόλο, ίσως περισσότερο στην αρχή απ’ ότι σήμερα, αλλά κυρίως αυτό που επηρέασε την εξέλιξη του καταναλωτικού προφίλ είναι το γεγονός ότι πολύ περισσότερος κόσμος ταξιδεύει πολύ πιο συχνά πια.
Παλιά λίγο ζεστό νερό και ένα σακουλάκι στιγμιαίου καφέ, συχνά δε αμφίβολης ποιότητας, ήταν αποδεκτό. Τώρα υπάρχει απαίτηση για ποιότητα. Επίσης, με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να έχουν δώσει φωνή σε όλους τους καταναλωτές, ένα κακό φλιτζάνι δεν συγχωρείται πλέον με την ίδια ευκολία.
Συνεπώς, με τη σειρά τους οι επαγγελματίες του χώρου έδωσαν περισσότερη προσοχή στο τί προσφέρουν και πώς εξυπηρετούν τους πελάτες τους.
Καταναλωτές
Όπως και σε άλλους τομείς της καθημερινότητας, παρατηρούμε την κυπριακή αγορά να ακολουθεί με κάποια καθυστέρηση τις παγκόσμιες τάσεις ροφημάτων.
Στον καφέ βλέπουμε τη στροφή από άλλα είδη προς τον espresso, με τους νέους καταναλωτές να έχουν σταδιακά αντικαταστήσει τον παραδοσιακό καλοκαιρινό φραπέ με freddo espresso και cappuccino. Λόγω παράδοσης, ο ελληνικός καφές συνεχίζει να καταναλώνεται, αλλά με μάλλον πτωτική τάση. Επίσης, η παγκόσμια τάση προς το τσάι παρατηρείται και στην Κύπρο, εντονότερη δε κατά την τουριστική περίοδο με τις αφίξεις από Ρωσία και Ασία.
Σε σχέση με τα σημεία κατανάλωσης, βλέπουμε με ενδιαφέρον να αναδύεται μια τάση από το αυστηρά τυποποιημένο φλιτζάνι, που προσφέρεται από τις διεθνείς αλυσίδες, σε πιο exclusive προτιμήσεις με περισσότερη προσοχή στο χαρμάνι και το είδος του καφέ, καθώς και στην εμπειρία αυτού που θα το προσφέρει.
Στο σημείο αυτό εστιάζει και η ανάπτυξη του Coffee Care Training Center, όχι μόνο με τη συνεχή εκπαίδευση και ενημέρωση, αλλά και με τους διαγωνισμούς barista και latte art που διοργανώνουμε.
Στοιχεία επικοινωνίας
Διεύθυνση: Αθηνών, 9C, 2020, Στρόβολος, Λευκωσία | Τηλέφωνο: 22463530
Φαξ: 22429577
Ιστοσελίδα: www.coffeecare.com.cy
Facebook: @coffeecareltd
Από την ίδρυση της εταιρείας όλες οι βελτιωτικές ενέργειές μας έχουν ως επίκεντρο το όφελος των πελατών μας, με την προσφορά προϊόντων και υπηρεσιών που φέρνουν σημαντική προστιθέμενη αξία. Αυτό που βοήθησε σημαντικά ήταν η στόχευση από την αρχή στην άρτια τεχνική εξυπηρέτηση, με τη δημιουργία σύγχρονων εργαστηρίων σε τρία γεωγραφικά σημεία, η εξέλιξη εσωτερικών διαδικασιών και η μετέπειτα πιστοποίησή τους με ISO και HACCP.
Βεβαίως, αυτό που σίγουρα δεν άλλαξε και θα παραμείνει πάντοτε είναι η συνεχής προσήλωση στις εταιρικές μας αξίες, με κύριες αυτές της συνέπειας, του ήθους και της συνεχούς βελτίωσης.
Στόχοι
Η Coffee Care συνεχώς εξελίσσεται και ψάχνει νέες ιδέες. Στη δημιουργική αυτή προσπάθεια φροντίζουμε να εμπλέκουμε ενεργά όλο το προσωπικό της εταιρείας, ανεξαρτήτως θέσης ή καθηκόντων. Έτσι βασικός στόχος είναι η διαρκής ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού μας με σφαιρική εκπαίδευση, όχι μόνο σε τεχνικό επίπεδο αλλά και στα λεγόμενα soft skills.
Παράλληλα στοχεύουμε στον εμπλουτισμό της σειράς που προσφέρουμε, διατηρώντας όμως σαφή στρατηγικό προσανατολισμό σε ροφήματα και προϊόντα/λύσεις με σημαντική προστιθέμενη αξία.
Τέλος, με το Coffee Care Training Center ως βασικό πυλώνα εφαρμογής της στρατηγικής μας, στοχεύουμε στον εμπλουτισμό των εκπαιδευτικών προγραμμάτων, αξιοποιώντας δυναμικό της εταιρείας καθώς και εξωτερικούς συνεργάτες.
Τομέας
Πολλά έχουν αλλάξει στα 20 και πλέον χρόνια που παρακολουθούμε τον τομέα. Κυρίως έχει αλλάξει το προφίλ των καταναλωτών, τουριστών αλλά και Κυπρίων. Το κύμα άφιξης ξένων αλυσίδων έπαιξε ένα ρόλο, ίσως περισσότερο στην αρχή απ’ ότι σήμερα, αλλά κυρίως αυτό που επηρέασε την εξέλιξη του καταναλωτικού προφίλ είναι το γεγονός ότι πολύ περισσότερος κόσμος ταξιδεύει πολύ πιο συχνά πια.
Παλιά λίγο ζεστό νερό και ένα σακουλάκι στιγμιαίου καφέ, συχνά δε αμφίβολης ποιότητας, ήταν αποδεκτό. Τώρα υπάρχει απαίτηση για ποιότητα. Επίσης, με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να έχουν δώσει φωνή σε όλους τους καταναλωτές, ένα κακό φλιτζάνι δεν συγχωρείται πλέον με την ίδια ευκολία.
Συνεπώς, με τη σειρά τους οι επαγγελματίες του χώρου έδωσαν περισσότερη προσοχή στο τί προσφέρουν και πώς εξυπηρετούν τους πελάτες τους.
Καταναλωτές
Όπως και σε άλλους τομείς της καθημερινότητας, παρατηρούμε την κυπριακή αγορά να ακολουθεί με κάποια καθυστέρηση τις παγκόσμιες τάσεις ροφημάτων.
Στον καφέ βλέπουμε τη στροφή από άλλα είδη προς τον espresso, με τους νέους καταναλωτές να έχουν σταδιακά αντικαταστήσει τον παραδοσιακό καλοκαιρινό φραπέ με freddo espresso και cappuccino. Λόγω παράδοσης, ο ελληνικός καφές συνεχίζει να καταναλώνεται, αλλά με μάλλον πτωτική τάση. Επίσης, η παγκόσμια τάση προς το τσάι παρατηρείται και στην Κύπρο, εντονότερη δε κατά την τουριστική περίοδο με τις αφίξεις από Ρωσία και Ασία.
Σε σχέση με τα σημεία κατανάλωσης, βλέπουμε με ενδιαφέρον να αναδύεται μια τάση από το αυστηρά τυποποιημένο φλιτζάνι, που προσφέρεται από τις διεθνείς αλυσίδες, σε πιο exclusive προτιμήσεις με περισσότερη προσοχή στο χαρμάνι και το είδος του καφέ, καθώς και στην εμπειρία αυτού που θα το προσφέρει.
Στο σημείο αυτό εστιάζει και η ανάπτυξη του Coffee Care Training Center, όχι μόνο με τη συνεχή εκπαίδευση και ενημέρωση, αλλά και με τους διαγωνισμούς barista και latte art που διοργανώνουμε.
Στοιχεία επικοινωνίας
Διεύθυνση: Αθηνών, 9C, 2020, Στρόβολος, Λευκωσία | Τηλέφωνο: 22463530
Φαξ: 22429577
Ιστοσελίδα: www.coffeecare.com.cy
Facebook: @coffeecareltd