Μαρία Ζαβρού: «Οι πελάτες ξέρουν καλύτερα και απαιτούν περισσότερα»
16:20 - 22 Νοεμβρίου 2017

Στους στόχους του συνεδρίου αναφέρθηκε στην ομιλία της κατά το 3ο Fashion Retail Summit, η Μαρία Ζαβρού, Board Member – Head of Retail Sector της KPMG. «Οι πελάτες σήμερα ξέρουν καλύτερα και απαιτούν περισσότερα», ανέφερε για να προσθέσει πως οι εξελίξεις στην τεχνολογία επηρεάζουν την μόδα, ενώ η εξωστρέφεια και η καινοτομία αποτελούν μερικές από τις νέες αναπτυξιακές τάσεις.
Η πελατοκεντρική προσσέγγιση, το online shopping, οι bloggers και το street style είναι οι νέες έννοιες που θα καθορίσουν την στρατηγική όποιων ασχολούνται με τον τομέα της μόδας, πρόσθεσε στη συνέχεια.
Στόχος του συνεδρίου είναι όπως δήλωσε να αναλύσει τις νέες στρατηγικές καινοτομίες στον κόσμο της μόδας, που θα βοηθήσουν τις εταιρείες να διαμορφωθούν ανάλογα με τις ανάγκες της αγοράς.
«Οι ομιλητές του συνεδρίου θα αναφερθούν στις νέες τάσεις, το μάρκετινγκ, το προφίλ του καταναλωτή και τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις που έχει η τεχνολογική ανάπτυξη στον χώρο της μόδας», ανέφερε κλείνοντας.
Η σύγχρονη, επιτακτική παρουσία του διαδικτύου, όπως είναι τα fashion blogs και η πρακτική σκοπιά του εμπορίου, όπως είναι τα Logistics, έχουν επηρεάσει σε σημαντικότατο βαθμό το Λιανεμπόριο της Μόδας.
Η εμπειρία που προσφέρεται μέσα στο κατάστημα έχει μεταφερθεί στα e-shops και ο ανταγωνισμός είναι σκληρότατος. Η προσφορά είναι τεράστια και συχνά ξεπερνά τη ζήτηση…
Τα παραδοσιακά καταστήματα, τα εμπορικά κέντρα και οι λιανέμποροι συνολικά, καλούνται να εισέλθουν στη σύγχρονη σφαίρα της αγοράς.
Το δε λεγόμενο “Fast Fashion” και οι συλλογές που τρέχουν να προλάβουν τις εξελίξεις και τον καταναλωτή, καλούνται να αποκτήσουν κοινωνική αλλά και οικολογική συνείδηση.
Καινούργια δεδομένα, τάσεις αλλά και μόδες καταγράφονται στον σκληρό χώρο της Βιομηχανίας Μόδας. Η πελατοκεντρική προσέγγιση που συνοδεύεται από το online shopping διανθισμένο με το κατάλληλο e- και m-commerce, οι ευκαιρίες που ανοίγονται, όπως και ο πρακτικός παράγοντας των μεταφορών και αποθεμάτων, ορίζουν νέους κανόνες στο παιχνίδι του Λιανεμπορίου. Το “3ο Fashion Retail Summit” είναι εδώ και φέτος για να αποκαλύψει ολόκληρο τον κόσμο που κρύβεται πίσω από τις λαμπερές βιτρίνες και το glam της Μόδας.