powered by

Μαρία Ζαβρού: «Οι πελάτες ξέρουν καλύτερα και απαιτούν περισσότερα»

Στους στόχους του συνεδρίου αναφέρθηκε στην ομιλία της κατά το 3ο Fashion Retail Summit, η Μαρία Ζαβρού, Board Member – Head of Retail Sector της KPMG. «Οι πελάτες σήμερα ξέρουν καλύτερα και απαιτούν περισσότερα», ανέφερε για να προσθέσει πως οι εξελίξεις στην τεχνολογία επηρεάζουν την μόδα, ενώ η εξωστρέφεια και η καινοτομία αποτελούν μερικές από τις νέες αναπτυξιακές τάσεις. 

Η πελατοκεντρική προσσέγγιση, το online shopping, οι bloggers και το street style είναι οι νέες έννοιες που θα καθορίσουν την στρατηγική όποιων ασχολούνται με τον τομέα της μόδας, πρόσθεσε στη συνέχεια.

Στόχος του συνεδρίου είναι όπως δήλωσε να αναλύσει τις νέες στρατηγικές καινοτομίες στον κόσμο της μόδας, που θα βοηθήσουν τις εταιρείες να διαμορφωθούν ανάλογα με τις ανάγκες της αγοράς.  

«Οι ομιλητές του συνεδρίου θα αναφερθούν στις νέες τάσεις, το μάρκετινγκ, το προφίλ του καταναλωτή και τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις που έχει η τεχνολογική ανάπτυξη στον χώρο της μόδας», ανέφερε κλείνοντας. 

Η σύγχρονη, επιτακτική παρουσία του διαδικτύου, όπως είναι τα fashion blogs και η πρακτική σκοπιά του εμπορίου, όπως είναι τα Logistics, έχουν επηρεάσει σε σημαντικότατο βαθμό το Λιανεμπόριο της Μόδας. 

Η εμπειρία που προσφέρεται μέσα στο κατάστημα έχει μεταφερθεί στα e-shops και ο ανταγωνισμός είναι σκληρότατος. Η προσφορά είναι τεράστια και συχνά ξεπερνά τη ζήτηση…

Τα παραδοσιακά καταστήματα, τα εμπορικά κέντρα και οι λιανέμποροι συνολικά, καλούνται να εισέλθουν στη σύγχρονη σφαίρα της αγοράς.

Το δε λεγόμενο “Fast Fashion” και οι συλλογές που τρέχουν να προλάβουν τις εξελίξεις και τον καταναλωτή, καλούνται να αποκτήσουν κοινωνική αλλά και οικολογική συνείδηση.

Καινούργια δεδομένα, τάσεις αλλά και μόδες καταγράφονται στον σκληρό χώρο της Βιομηχανίας Μόδας. Η πελατοκεντρική προσέγγιση που συνοδεύεται από το online shopping διανθισμένο με το κατάλληλο e- και m-commerce, οι ευκαιρίες που ανοίγονται, όπως και ο πρακτικός παράγοντας των μεταφορών και αποθεμάτων, ορίζουν νέους κανόνες στο παιχνίδι του Λιανεμπορίου. Το “3ο Fashion Retail Summit” είναι εδώ και φέτος για να αποκαλύψει ολόκληρο τον κόσμο που κρύβεται πίσω από τις λαμπερές βιτρίνες και το glam της Μόδας.

Δειτε Επισης

Υιοθετήστε μια Κυψέλη: «Bee-come a hero» για τις μέλισσες και το περιβάλλον με αυτή την ομαδική δραστηριότητα
Εξαντλήθηκαν οι θέσεις για το πρόγραμμα «Generative Artificial Intelligence: From Hype to Business Impact»
Ν. Χριστοδουλίδης: Μετατρέπεται σε state of the art το Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας-«Είναι πρότυπο»
Γιορτή του κυπριακού επιχειρείν...Πλησιάζει η τελετή απονομής των 17ων IN Business Awards
Ιδρύει κοινωφελές ίδρυμα στη Νέα Υόρκη και ενισχύει την διεθνή παρουσία του το Ινστιτούτο Κύπρου
Μ. Δαμιανός: Η Κύπρος αναδεικνύεται κόμβος παροχής εξειδικευμένων ιατρικών υπηρεσιών-Εγκαινιάστηκε το El Greco
Alphakat: Εργοστάσιο πυρόλυσης πλαστικών στην Κόσιη-Η εναλλακτική και ορθολογική διαχείριση αποβλήτων
Ξεκίνησε ο Σύνδεσμος Κυπρίων Επαγγελματιών Ελλάδας-«Εφαλτήριο για από κοινού ανάπτυξη»
Η Κύπρος φιλοξένησε την ετήσια τελετή «Collectives» του Conservation Collective
Ενισχύουν τη συνεργασία τους ΚΣΕΕΚ και AIAD-Πού αποσκοπεί το MoU που υπέγραψαν