Women’s World Car of the Year το HYUNDAI IONIQ

Στην όγδοη συνεχόμενη απονομή του βραβείου Women’s World Car of the Year, το υβριδικό Hyundai IONIQ ήταν ο μεγάλος νικητής.

Στη διαδικασία για ανάδειξη του νικητή, οι κριτές είχαν να επιλέξουν από έξι διαφορετικές κατηγορίες, όπως οικογενειακό αυτοκίνητο, οικονομικό, πράσινο, SUV, πολυτελείας ή αυτοκίνητο επιδόσεων. Το IONIQ βρέθηκε στην κορυφή της κατηγορίας πράσινου αυτοκινήτου και στο τέλος ήταν ο μεγάλος, γενικός νικητής.

“Από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας του, πέρυσι και μέχρι σήμερα, 23.000 αγοραστές στην Ευρώπη επέλεξαν το IONIQ”, δήλωσε ο Andreas-Christoph Hoffman, Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης της Hyundai Motor Europe. “Το σημαντικό αυτό βραβείο έρχεται να επιβεβαιώσει ότι το IONIQ είναι ένας πραγματικός, οικολογικός νικητής. Το IONIQ είναι το πιο πολυβραβευμένο μοντέλο στην κατηγορία του και χαίρει εξαιρετικής εκτίμησης, κάνοντας όλους εμάς στη Hyundai περήφανους”, κατέληξε.

Το Woman’s World Car of the Year “Supreme Award” είναι το μοναδικό παγκόσμια με κριτές μόνο γυναίκες. Η επιτροπή αποτελείται από 25 καταξιωμένες δημοσιογράφους με ειδίκευση στο αυτοκίνητο, από 20 χώρες. Αρχικά ετοίμασαν μια λίστα με 420 υποψήφια μοντέλα και στη συνέχεια επικεντρώθηκαν στα πρώτα 60. Ακολούθησε μυστική ψηφοφορία, με βαθμολόγηση του κάθε μοντέλου ξεχωριστά. Το τελικό αποτέλεσμα ελέγχθηκε από τον οίκο Grant Thornton, στο Όκλαντ, Νέα Ζηλανδία.

“Το αυτοκίνητο που κέρδισε τον τίτλο πέρασε από την κρίση 25 μελών της κριτικής επιτροπής”, δήλωσε η Sandy Myhre, Ανώτερη Εκτελεστική Διευθύντρια του Women’s World Car of the Year.
“Πρόκειται για μια δημοκρατική διαδικασία και τα αυτοκίνητα στην κορυφή κάθε κατηγορίας, καθώς και ο τελικός νικητής, πρέπει οπωσδήποτε να το αξίζουν”.

Δειτε Επισης

Χ.Α. Παπαέλληνας Εμπορική: Επεκτείνει και ενδυναμώνει τη συνεργασία της με το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
Στην William Grant & Sons «The Famous Grouse» και «Naked Malt»-Στην κυπριακή αγορά από την Laiko Cosmos Trading
Πότε ανοίγει ξανά η πύλη καταχώρησης των 260 αιτήσεων για την ηλεκτροκίνηση-Η ανακοίνωση του ΤΟΜ
Ν. Χριστοδουλίδης: Κομβικής σημασίας για τον κυπριακό τουρισμό το 2025-Το κλειδί για συνέχιση της εξελικτικής του πορείας
Κέντρο Φροντίδας και κατοικιών για ΑμεΑ συνολικού προϋπολογισμού μέχρι €2 εκατ. από τον όμιλο Eurobank
Θ. Μιχαηλίδης: Ανάγκη για ανοίγματα και σε άλλες δυνητικές αγορές...Μπορεί να γίνει αντίστοιχη με του Η.Β. η γερμανική
Υπευθυνότητα και συμμόρφωση: Ο ρόλος των καταστημάτων διαρκούς εξυπηρέτησης στην προστασία των ανήλικων καταναλωτών
Πέντε συγκεκριμένες εισηγήσεις από ΣΕΜΗΟ για ουσιαστική και αποτελεσματική μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση
Το νέο κατάστημα Starbucks στην Σταυρού άνοιξε τις πόρτες του-Έμφαση στην αισθητική και στη συνολική εμπειρία (photos)
Ένα «e-kalathi» στη μέγγενη της αγοράς που απογοήτευσε λιανέμπορους και καταναλωτές