powered by

14th Digital Marketing Forum – Έχετε γίνει χρυσόψαρο;

Το 14th Digital Marketing Forum που θα γίνει την Πέμπτη, 30 Νοεμβρίου 2017 στο Ξενοδοχείο Hilton Park στη Λευκωσία έχει ως στόχο να εξοπλίσει τα τμήματα μάρκετινγκ με τους βασικότερους πυλώνες για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της σημερινής αγοράς, αναλύοντας τις τελευταίες τάσεις και τεχνικές για τη διαμόρφωση μιας αποτελεσματικής στρατηγικής ψηφιακής διαφήμισης. Το Forum επιδιώκει να αναλύσει τα τελευταία trends στον κόσμο του Μάρκετινγκ όπως και τις πιο δημιουργικές καινοτομίες που μετάτρεωαν το ψηφιακό περιβάλλον στο πιο ισχυρό πεδίο παρουσίας, γνωστοποίησης και ανάπτυξης επιχειρήσεων.   
Το συνεχώς μεταβαλλόμενο τεχνολογικό περιβάλλον και τα σύγχρονα κανάλια επικοινωνίας έχουν καταστήσει το digital marketing αναπόσπαστο κομμάτι της συνολικής επικοινωνιακής στρατηγικής που χρειάζεται να ακολουθήσει μια επιχείρηση για τη προώθηση των στόχων της. Το θεματολόγιο του φετινού Φόρουμ θα περιέχει παρουσιάσεις στο Viral Marketing, content marketing και πως μπορείς να δημιουργήσεις τη στρατηγική σου βάσει του πελάτη σου, αλλά και social και visual media marketing. Συγκεκριμένα, φέτος θα μας μιλήσει ο κ. Adam Jonsson, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Thèque marketing Στοκχόλμης, για το πώς να δημιουργήσουμε την καλύτερη πρώτη εντύπωση στα πρώτα 3 δευτερόλεπτα επαφής, μέσα από την οθόνη μας! Ο Adam ήταν ο Global Head of Social Media Advertising στη πασίγνωστη εταιρεία H&M και πρόσφατα ίδρυσε την Thèque marketing. Η εταιρεία του ειδικεύεται στα social media, digital marketing, content strategy, video και e-commerce και κατά την διάρκεια της παρουσίασης του θα μοιραστεί μαζί μας εμπειρίες και ιστορίες από το πελατολόγιό του όπως και πώς να κάνουμε την πιο εύστοχη πρώτη εντύπωση.  
 
Το 14th Digital Marketing Forum έχει σχεδιαστεί κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να ενημερώσει με τρόπο κατανοητό και μοντέρνο για τις καινούργιες επιταγές της αγοράς, για το πολυπρόσωπο προφίλ του σύγχρονου καταναλωτή και τις στρατηγικές που οδηγούν σε επίτευξη κι αύξηση των πωλήσεων. Απευθύνεται σε διευθυντές και στελέχη μάρκετινγκ από επιχειρήσεις όλων των κλάδων της οικονομικής δραστηριότητας και ειδικότερα σε: Εταιρείες διαφήμισης και επικοινωνίας, γραφεία δημοσίων σχέσεων, media planners, media agencies, υπηρεσίες και συμβούλους μάρκετινγκ, εταιρείες ερευνών αγοράς, επαγγελματίες πωλήσεων, brand managers, διευθύνοντες σύμβουλους, γενικούς διευθυντές και digital marketing specialists.

Πληροφορίες 
Οργανωτής:
IMH 
Κύριος Χορηγός: Webarts
Χορηγοί μέχρι τώρα:  Cablenet, Gloria Jean's Coffees, IMR/University of Nicosia
Υποστηρικτές: General Insurance Cyprus, IBM and OJO Sunglasses 
Ακαδημαϊκός Συναργάτης: Cyprus Institute of Marketing
Χορηγός Κοκτέιλ: Somersby
Χορηγοί Επικοινωνίας: AlphaNews.live, πόρταλ ΙΝΒusinessNews, πόρταλ REPORTER 
Για περισσότερες πληροφορίες: ΙΜΗ, τηλέφωνο: 22505555, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com και ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

ΠΔΣ: Συνδιοργανωτής Οικουμενικής Συνδιάσκεψης Ελλήνων Νομικών για κράτος δικαίου και τεχνητή νοημοσύνη
Το ICAEW παρουσιάζει το Next Generation ACA-Η μεγαλύτερη αλλαγή των τελευταίων 30 ετών
Η Capital.com ενισχύει την προστασία των πελατών της Ε.Ε. με ασφαλιστική κάλυψη €1 εκατ.
Κέντρο Φροντίδας και κατοικιών για ΑμεΑ συνολικού προϋπολογισμού μέχρι €2 εκατ. από τον όμιλο Eurobank
Πάνω από 1000 συμμετέχοντες στο Διεθνές Συνέδριο Ναυτιλιακή Κύπρος-Στο επίκεντρο κρίσιμα θέματα της ναυτιλιακής βιομηχανίας
Δύο γενιές, ένα όραμα: Η οικογένεια Καραμοντάνη στο INSPIRE 2025
Η Νικολέττα Χαραλάμπους στο INSPIRE 2025: Από την αρχή, με επιμονή και φαντασία
Ο δημοφιλής ηθοποιός Owen Wilson το νέο πρόσωπο της Wolt+
Παν. Νεάπολις Πάφος: Συμμετοχή στην πρώτη Διαπανεπιστημιακή Επιτροπή Ισότητας των Κυπριακών Πανεπιστημίων
Έκθεση Βιωσιμότητας 2024 της Philip Morris International-Πρόοδος στο όραμά της για έναν κόσμο χωρίς καπνό τσιγάρου