powered by

14th Digital Marketing Forum – Έχετε γίνει χρυσόψαρο;

Το 14th Digital Marketing Forum που θα γίνει την Πέμπτη, 30 Νοεμβρίου 2017 στο Ξενοδοχείο Hilton Park στη Λευκωσία έχει ως στόχο να εξοπλίσει τα τμήματα μάρκετινγκ με τους βασικότερους πυλώνες για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της σημερινής αγοράς, αναλύοντας τις τελευταίες τάσεις και τεχνικές για τη διαμόρφωση μιας αποτελεσματικής στρατηγικής ψηφιακής διαφήμισης. Το Forum επιδιώκει να αναλύσει τα τελευταία trends στον κόσμο του Μάρκετινγκ όπως και τις πιο δημιουργικές καινοτομίες που μετάτρεωαν το ψηφιακό περιβάλλον στο πιο ισχυρό πεδίο παρουσίας, γνωστοποίησης και ανάπτυξης επιχειρήσεων.   
Το συνεχώς μεταβαλλόμενο τεχνολογικό περιβάλλον και τα σύγχρονα κανάλια επικοινωνίας έχουν καταστήσει το digital marketing αναπόσπαστο κομμάτι της συνολικής επικοινωνιακής στρατηγικής που χρειάζεται να ακολουθήσει μια επιχείρηση για τη προώθηση των στόχων της. Το θεματολόγιο του φετινού Φόρουμ θα περιέχει παρουσιάσεις στο Viral Marketing, content marketing και πως μπορείς να δημιουργήσεις τη στρατηγική σου βάσει του πελάτη σου, αλλά και social και visual media marketing. Συγκεκριμένα, φέτος θα μας μιλήσει ο κ. Adam Jonsson, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της Thèque marketing Στοκχόλμης, για το πώς να δημιουργήσουμε την καλύτερη πρώτη εντύπωση στα πρώτα 3 δευτερόλεπτα επαφής, μέσα από την οθόνη μας! Ο Adam ήταν ο Global Head of Social Media Advertising στη πασίγνωστη εταιρεία H&M και πρόσφατα ίδρυσε την Thèque marketing. Η εταιρεία του ειδικεύεται στα social media, digital marketing, content strategy, video και e-commerce και κατά την διάρκεια της παρουσίασης του θα μοιραστεί μαζί μας εμπειρίες και ιστορίες από το πελατολόγιό του όπως και πώς να κάνουμε την πιο εύστοχη πρώτη εντύπωση.  
 
Το 14th Digital Marketing Forum έχει σχεδιαστεί κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να ενημερώσει με τρόπο κατανοητό και μοντέρνο για τις καινούργιες επιταγές της αγοράς, για το πολυπρόσωπο προφίλ του σύγχρονου καταναλωτή και τις στρατηγικές που οδηγούν σε επίτευξη κι αύξηση των πωλήσεων. Απευθύνεται σε διευθυντές και στελέχη μάρκετινγκ από επιχειρήσεις όλων των κλάδων της οικονομικής δραστηριότητας και ειδικότερα σε: Εταιρείες διαφήμισης και επικοινωνίας, γραφεία δημοσίων σχέσεων, media planners, media agencies, υπηρεσίες και συμβούλους μάρκετινγκ, εταιρείες ερευνών αγοράς, επαγγελματίες πωλήσεων, brand managers, διευθύνοντες σύμβουλους, γενικούς διευθυντές και digital marketing specialists.

Πληροφορίες 
Οργανωτής:
IMH 
Κύριος Χορηγός: Webarts
Χορηγοί μέχρι τώρα:  Cablenet, Gloria Jean's Coffees, IMR/University of Nicosia
Υποστηρικτές: General Insurance Cyprus, IBM and OJO Sunglasses 
Ακαδημαϊκός Συναργάτης: Cyprus Institute of Marketing
Χορηγός Κοκτέιλ: Somersby
Χορηγοί Επικοινωνίας: AlphaNews.live, πόρταλ ΙΝΒusinessNews, πόρταλ REPORTER 
Για περισσότερες πληροφορίες: ΙΜΗ, τηλέφωνο: 22505555, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com και ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Πάει Πολωνία η Μαρίνα Χατζημανώλη... Σειρά επαφων με ναυτιλιακές εταιρείες για προώθηση του κυπριακού νηολογίου
Υιοθετήστε μια Κυψέλη: «Bee-come a hero» για τις μέλισσες και το περιβάλλον με αυτή την ομαδική δραστηριότητα
Εξαντλήθηκαν οι θέσεις για το πρόγραμμα «Generative Artificial Intelligence: From Hype to Business Impact»
Ν. Χριστοδουλίδης: Μετατρέπεται σε state of the art το Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας-«Είναι πρότυπο»
Γιορτή του κυπριακού επιχειρείν...Πλησιάζει η τελετή απονομής των 17ων IN Business Awards
Ιδρύει κοινωφελές ίδρυμα στη Νέα Υόρκη και ενισχύει την διεθνή παρουσία του το Ινστιτούτο Κύπρου
Μ. Δαμιανός: Η Κύπρος αναδεικνύεται κόμβος παροχής εξειδικευμένων ιατρικών υπηρεσιών-Εγκαινιάστηκε το El Greco
Alphakat: Εργοστάσιο πυρόλυσης πλαστικών στην Κόσιη-Η εναλλακτική και ορθολογική διαχείριση αποβλήτων
Ξεκίνησε ο Σύνδεσμος Κυπρίων Επαγγελματιών Ελλάδας-«Εφαλτήριο για από κοινού ανάπτυξη»
Η Κύπρος φιλοξένησε την ετήσια τελετή «Collectives» του Conservation Collective