powered by

Στρατηγική ανάπτυξης καταστημάτων Beauty Line

Τα Beauty Line, η μεγαλύτερη αλυσίδα καταστημάτων καλλυντικών στην Κύπρο, μέλος του ομίλου C.A.PAPAELLINAS, πραγματοποίησαν την ετήσια συνάντηση προσωπικού τους το Σαββατοκύριακο 11 και 12 Νοεμβρίου στο ξενοδοχείο Four Seasons στην Λεμεσό.

 

Κεντρικός στόχος της συνάντησης, πέρα από την ανάλυση των θετικών αποτελεσμάτων της χρονιάς, ήταν η παρουσίαση της εξέλιξης της στρατηγικής ανάπτυξης των Beauty Line το επόμενο διάστημα. Η στρατηγική αυτή, που διαμορφώθηκε με βάση τα δεδομένα της εποχής και τις μεταβαλλόμενες  ανάγκες των νέων καταναλωτών, ενισχύει ακόμα περισσότερο την ηγετική θέση των Beauty Line στην αγορά καλλυντικών της Κύπρου. 

Σταθερή παραμένει η προσήλωση όλων των ανθρώπων των Beauty Line να προσφέρουν προϊόντα και υπηρεσίες που κάνουν κάθε γυναίκα να ζει και να αισθάνεται όμορφα.


 

Δειτε Επισης

Κάνει... παιχνίδι ο Budzinski-Παραχωρεί γη και κλειστό χώρο για τις ανάγκες της ΑΕΛ ο νέος μέτοχος
CBN Young Dragon Awards: Ξεκινά στις 3 Ιουλίου το open call για την υποβολή υποψηφιοτήτων-Όλες οι πληροφορίες
22ο Συνέδριο Advertising, Marketing, Media & Communication: Εκεί όπου συναντήθηκαν οι ιδέες που διαμορφώνουν το αύριο(pics)
Πρόγραμμα ESSO Safe Vision: Δωρεάν οπτικομετρήσεις για οδηγούς σε όλη την Κύπρο
Κωνσταντίνα Στυλιανού: Κινητήριος δύναμη για παιδιά με αυτισμό για δύο συνεχόμενα έτη το κέντρο «Χρώμα & Φως» της XM
Στο νοσοκομείο «Υγεία» η πρώτη εμφύτευση της ενδοκαρδιακής αντλίας αίματος «Impella» στην Κύπρο
Φίλιππος Πατσαλής: Ο άνθρωπος που έκανε την επιστήμη αποστολή
Φίλιππος Καμέρης στο Inspire 2025: Όταν το όραμα χτίζεται με τα χέρια και την καρδιά
Ξεκινούν οι τελικοί του 1ου Corporate Padel Tournament
Ενώνουν δυνάμεις ASBIS και Origin Acoustics...Νέα στρατηγική συνεργασία στον τομέα του ποιοτικού ήχου