Retail is Detail: Σκηνοθετώντας την ταινία του σημερινού καταστήματος

Έχει επέλθει κορεσμός άραγε στο Λιανικό Εμπόριο στον κλάδο της Μόδας; Μια φορά κι έναν καιρό, γεμίσαμε πολλές μάρκες μαζί κάτω από μια στέγη και γεννήθηκε το εμπορικό κέντρο. Σήμερα, οι πελάτες ξέρουν καλύτερα και απαιτούν περισσότερα. Πώς μπορούμε να αντεπεξέλθουμε στην απαιτητικότητα του σημερινού καταναλωτή αλλά και στην αγορά που προσπαθεί να ανακάμψει από την κρίση; Το “3rd Fashion Retail Summit” που παρουσιάζει ο Όμιλος G.A.P. Vassilopoulos στις 22 Νοεμβρίου στο ξενοδοχείο Hilton Park, Λευκωσία, αναλύει τις νέες στρατηγικές ανάπτυξης οι οποίες αποτελούν εχέγγυο επιβίωσης για τις επιχειρήσεις και τους λιανέμπορους που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της Μόδας. 

Το Συνέδριο φιλοξενεί διεθνούς εμβέλειας ομιλητές με πολύχρονη εμπειρία στον τομέα του Λιανικού Εμπορίου και της Μόδας, οι οποίοι  προέρχονται από πολύ γνωστά brands, όπως Ally, Convert Group, Holition, H&M, M&S, MED, Mezoura.com και Time Inc. Όλοι τους, μαιτρ του είδους, έρχονται για να αναλύσουν τις τάσεις στην αγορά της Μόδας. Ειδικότερα όμως, φέτος θα είναι μαζί μας ο διευθύνων σύμβουλος και ιδρυτής του RetailLab®, o Hans Van Den Hout. Το RetailLab® είναι εταιρεία interior design με βάση τις Κάτω Χώρες, η οποία δημιουργεί το κατάλληλο σχεδιαστικό στον χώρο ενός καταστήματος, βάσει το brand των ιδιοκτητών και τις τάσεις της αγοράς. Υποστηρίζοντας πώς η επιτυχία στον κόσμο του λιανικού εμπορίου βασίζεται στην ενέργεια και δημιουργικότητα πίσω από το «brand» και την χρήση των πόρων σας, ο Hans Van den Hout θα μοιραστεί μαζί μας πώς να σκηνοθετήσουμε την ταινία ενός επιτυχημένου καταστήματος, ανεξαρτήτως μεγέθους. Επίσης θα αναλύσει πως ο σημερινός καταναλωτής χρειάζεται το shopping να είναι όχι μόνο ωραία ψώνια αλλά και μία υπέροχη εμπειρία και ανάμνηση. Για όποιον ενδιαφέρεται να μάθει περισσότερα, κοπιάστε Summit!

Περαιτέρω, το θεματολόγιο του συνεδρίου συμπεριλαμβάνει θέματα όπως τις παγκόσμιες τάσεις στο χώρο του Λιανικού Εμπορίου Μόδας, το μέλλον της Υψηλής Μόδας το marketing ενός επιτυχημένου brand, το εξατομικευμένο user-experience, το πολυπρόσωπο προφίλ του σύγχρονου καταναλωτή Μόδας, τη ψηφιακή αλληλεπίδραση ουσίας, καθώς και τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της βιομηχανίας Μόδας.

Το συνέδριο απευθύνεται σε Γενικούς κι Εμπορικούς Διευθυντές, Διευθύνοντες Συμβούλους, Διευθυντές Μάρκετινγκ, Υπεύθυνους καταστήματος, καθώς και εξειδικευμένα στελέχη που δραστηριοποιούνται στο Εμπόριο Μόδας. 

Η είσοδος στο συνέδριο είναι ελεύθερη, απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής. Για το link πατήστε εδώ 

Πληροφορίες συνεδρίου
Οργανωτής: IMH
Κύριος Χορηγός: G.A.P. Vassilopoulos Group
Χορηγοί μέχρι τώρα: Carte, Gloria Jean's Coffees, JCC Payment Systems, KPMG Cyprus, OJO Sunglasses και Powersoft Computer Solutions
Χορηγός Κοκτέιλ: Photos Photiades
Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό IΝ Βusiness, Celebrity News, REPORTER
Για περισσότερες πληροφορίες: IMH, τηλέφωνο: 22505555, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Το Andrey & Julia Dashin’s Foundation ήταν χρυσός χορηγός του φιλανθρωπικού δείπνου του Καραϊσκάκειου Ιδρύματος
Νέο ερευνητικό έργο στο Πανεπιστήμιο Κύπρου με χρηματοδότηση €200.000 από το Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας
Πράσινο φως από τη γενική συνέλευση της ΑΕΛ για συμμετοχή του Andrew Budzinski στο μετοχικό κεφάλαιο
Σεμινάριο Harris Kyriakides: «Latest Developments in Banking Litigation»
Έμπρακτη στήριξη μικρομεσαίων επιχειρήσεων μέσω του «ΘΑλΕΙΑ2021-2027»-Τα σχέδια που έρχονται
Έκκληση ΣΥ.ΚΕ.Α.Α. προς βουλευτές: Μην επιβραβεύσετε την ανισότητα, προστατέψτε τους ασθενείς
Σημαντικό βήμα για επέκταση του παγκόσμιου δικτύου του AUB Mediterraneo-Υπέγραψε MoU με το Πανεπιστήμιο Jiliang Κίνας
Καινοτόμα φωτονικά κυκλώματα για τα δίκτυα 6G-Νέο έργο στο Πανεπιστήμιο Κύπρου με χρηματοδότηση ΙδΕΚ
EY Κύπρου και CIM Cyprus Business School ενώνουν δυνάμεις και παρουσιάζουν το πρόγραμμα EY Learn & Earn
Partners: 30 χρόνια πορείας, δημιουργίας και αλλαγής στον χώρο της διαφήμισης και της επικοινωνίας στην Κύπρο