Powered by

TUI: Επενδύει σε δέκα νέες ξενοδοχειακές μονάδες στην Ελλάδα

Ευρύ επενδυτικό πρόγραμμα με έμφαση στην υλοποίηση νέων ξενοδοχειακών μονάδων, ανακοίνωσε ο διεθνής τουριστικός οργανισμός (tour operator) TUI Group, δια στόματος του διευθύνοντος συμβούλου Φρίντριχ Γιούσεν, σε συνέντευξη που πραγματοποιήθηκε στο μουσείο κυκλαδικής τέχνης, παρουσία και της υπουργού Τουρισμού, Έλενας Κουντουρά.

Όπως είπε ο κ. Γιούσεν, εκφράζοντας την πίστη του στο ελληνικό τουριστικό προϊόν, η TUI σχεδιάζει να προσθέσει στο ξενοδοχειακό της χαρτοφυλάκιο επιπλέον 10 νέες ξενοδοχειακές μονάδες, με στόχο να ανέλθουν σε 42, συνολικά, στην Ελλάδα. Το επόμενο διάστημα μάλιστα, τα στελέχη του διεθνούς ομίλου ουσιαστικά θα σκανάρουν τη νησιωτική Ελλάδα, προκειμένου να αποφασίσουν τα σημεία εκείνα όπου θα πραγματοποιηθούν οι εν λόγω μονάδες. Την ίδια στιγμή και η Πελοπόννησος μπαίνει στο μικροσκόπιο, χωρίς ωστόσο να είναι και η απόλυτη προτεραιότητα για τον Όμιλο.

Σε κάθε περίπτωση, το ζητούμενο για την ανάπτυξη της τουριστικής βιομηχανίας, όπως είπε ο διευθύνων σύμβουλος, είναι η δημιουργία ενός σταθερού περιβάλλοντος, όπου σε συνδυασμό με την ανάπτυξη των υποδομών σε λιμάνια, αεροδρόμια κλπ, η Ελλάδα θα συνεχίζει να πρωταγωνιστεί στα τουριστικά δρώμενα.

Προχωρώντας ένα βήμα παραπάνω, ανέφερε, ότι με τον τρόπο αυτό η TUI θα μπορεί να συμβάλλει στον στρατηγικό στόχο του υπουργείου που είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. «Η TUI μπορεί να φέρει και πτήσεις με επισκέπτες στη μέση του χειμώνα, αρκεί οι τουριστικοί προορισμοί να έχουν ανοικτά μουσεία, μαγαζιά κλπ». Για τη νέα χρονιά εκτιμάται, ότι οι επισκέπτες μέσω της TUI θα ξεπεράσουν τα 2,5 εκατομμύρια που θα ανέλθουν το 2017, πράγμα ιδιαίτερα σημαντικό, όπως εκτίμησε και η αρμόδια υπουργός Έλενα Κουντουρά, που στάθηκε στο στρατηγικό σχέδιο που συνέταξε το υπουργείο για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και ενστερνίστηκε ο διεθνής τουριστικός όμιλος.

Με 40 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα, ο όμιλος της TUI ανέφερε ο κ. Γιούσεν, θα συνεχίζει να δραστηριοποιείται και τα επόμενα 40, όπως χαρακτηριστικά είπε, δίνοντας έτσι σαφές στίγμα για το ρόλο της χώρας μας στα πλάνα του ομίλου. Όπως εξήγησε, οι πελάτες της TUI δεν έρχονται Ελλάδα απλά για να επισκεφτούν αξιοθέατα, αλλά για να ζήσουν μια ελληνική εμπειρία. Υπό το πρίσμα αυτό, εκτίμησε ότι το ελληνικό τουριστικό προϊόν δεν είναι τυχαία σε τροχιά ανόδου και για το λόγο αυτό θα συνεχίσει να αναπτύσσεται.
 
ΠΗΓΗ: fortunegreece.com

Δειτε Επισης

Ο MSCI αναβαθμίζει την Ελλάδα-Ένα βήμα πιο κοντά στις developed markets
Πώς οι δασμοί Τραμπ θα πλήξουν την ελληνική οικονομία-Τα τρία σενάρια της Τράπεζας της Ελλάδος
Σημαντική άνοδος κατά 5,6% στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στον Πειραιά τον Μάιο
Τι προβλέπουν 26 οίκοι για την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας
Πρωτογενές πλεόνασμα €5,35 δις το πεντάμηνο στην Ελλάδα-Φορολογικά έσοδα άνω των €27 δις
Ισχυρές οι προοπτικές των ελληνικών τραπεζών εκτιμούν διεθνείς οίκοι...Μπαράζ θετικών εκθέσεων και υψηλότερες τιμές-στόχοι
Ανακάμπτει η πλήρης απασχόληση-Οι τομείς με τη μεγαλύτερη ζήτηση στην Ελλάδα
UBS: Παραμένουν ελκυστικές οι ελληνικές τράπεζες-Οι νέες τιμές στόχοι
Το θερινό «στοίχημα» της αναβάθμισης του Χρηματιστηρίου Αθηνών-Στο μικροσκόπιο των οίκων FTSE, S&P και Stoxx
Στο 2,2% η ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας το α’ τρίμηνο