Powered by

Στην αγορά του delivery «μπαίνει» ο Στέλιος Χατζηιωάννου

Στην αγορά του ντελίβερι «μπαίνει» ο Στέλιος Χατζηιωάννου της EasyJet, δημιουργώντας την υπηρεσία EasyFood, διεκδικώντας μερίδιο από τον βασικότερο ανταγωνιστή της, την Just Eat.

Η EasyFood θα επιτρέπει στους Βρετανούς να παραγγέλνουν από τοπικά εστιατόρια μέσω της ιστοσελίδας ή της mobile εφαρμογής κι αρχικά θα παρέχεται μόνο στο Λονδίνο και το Μπίρμινγχαμ.

Η υπηρεσία αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία της μέσα στους επόμενους δύο μήνες, σύμφωνα με το Bloomberg.

«Ηγέτης» στην αγορά αυτή τη στιγμή είναι η Just Eat, η οποία το τελευταίο διάστημα υποφέρει από αναιμική ανάπτυξη λόγω ανταγωνισμού από την Deliberoo, την Amazon και την Uber.

Η μετοχή της Just Eat υποχώρησε πάνω από 2% μετά την είδηση ίδρυσης της EasyJet.

Μετά την ίδρυση της EasyJet, ο Στέλιος Χατζηιωάννου έχει διαφοροποιήσει σημαντικά το χαρτοφυλάκιό του, επενδύοντας σε ξενοδοχεία, καταστήματα, ακόμα και γυμναστήρια.
 
ΠΗΓΗ: newmoney.gr

Δειτε Επισης

Ο Moody's διατήρησε στην Baa3 την Ιταλία-Αναβάθμισε σε θετική την προοπτική
ΕΚΤ: Η ξηρασία απειλεί έως το 15% της παραγωγής στην ευρωζώνη
Κοντά στο να ξεπεράσει ένα σημαντικό εμπόδιο και σε τροχιά ένταξης στη ζώνη του ευρώ η Βουλγαρία
Το στοίχημα των $10 δισ. στο deal Chevron–Hess και η «τρικλοποδιά» της Exxon
Προσφεύγει στη Δικαιοσύνη κατά της κυβέρνησης Τραμπ για την απαγόρευση εγγραφής ξένων φοιτητών το Χάρβαρντ
Τραμπ: Αδιέξοδες οι συζητήσεις με Ε.Ε.-Άμεσοι δασμοί 50%, σε ισχύ από 1η Ιουνίου
ΕΚΤ: Η επιβράδυνση στους μισθούς στηρίζει τις προβλέψεις για νέα μείωση στα επιτόκια
Σε νέο ιστορικό υψηλό το bitcoin-Άγγιξε τα 112.000 δολάρια
Έκθεση HSBC: Οι αμερικανικές εταιρείες πλήττονται περισσότερο από τους δασμούς Τραμπ
Ιαπωνία: Σε υψηλό 28 μηνών ο δομικός πληθωρισμός