Powered by

Μαθήματα επιχειρηματικότητας από τις Kardashians

Η οικογένεια Καρντάσιαν βρίσκεται παντού. Με διάφορα τηλεοπτικά σόου, σειρές ρούχων και καλλυντικών, ψηφιακά προϊόντα, παιχνίδια, emojis, και πολλά άλλα, η οικογένεια έχει καθιερωθεί πλέον ως ένα παράδειγμα καλού brand management – όσο κι αν γελάτε ή σπάτε πλάκα όταν τους βλέπετε.
Ο Nick Nanton, ειδικός επί θεμάτων branding που ηγείται του πρακτορείου DNA, λέει ότι το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν οι άνθρωποι που προσπαθούν να ακολουθήσουν το μοντέλο των Kardashians, είναι ότι προσπαθούν να μιμηθούν την οικογένεια.
 
Όμως, οι επιχειρηματίες μπορούν να μάθουν πολλά από τους τρόπους με τους οποίους η οικογένεια Kardashian-Jenner χρησιμοποιεί το ισχυρό branding της για να ενισχύει τις επιχειρηματικές απόπειρες των μελών της. «Χρησιμοποιούν πανέξυπνα τις συνέργειες για να αλληλοβοηθούνται. Αυτό ακριβώς κάνουν και οι καλές εταιρείες», λέει ο Nanton.
 
Ας δούμε αναλυτικά τι ακριβώς έκανε κάθε μέλος της οικογενείας Καρντάσιαν.
 
KIM KARDASHIAN: ΥΙΟΘΕΤΗΣΕ ΝΩΡΙΣ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΕΣ


Με 103 εκατομμύρια ακολούθους στο Instagram και 56,1 εκατομμύρια ακολούθους στο Twitter, η Kim Kardashian είναι γνωστή για την πρώιμη υιοθέτηση των κοινωνικών μέσων από μέρους της για την επικοινωνία με το κοινό. Δεν είναι απλώς οι αριθμοί που εντυπωσιάζουν, είναι ο τρόπος με τον οποίο μιλά στους θαυμαστές της, ενώ παράλληλα προωθεί το εμπορικό σήμα της. Σύμφωνα με τον Nanton, το μεγαλύτερο μέρος της επιτυχίας της Kim Kardashian προκύπτει από το πόσο ανοιχτή είναι με τους fans. «Πήγαινε απευθείας στο κοινό σου χωρίς φίλτρο. Αν έχεις ταλέντο σ’ αυτό, μπορείς να χτίσεις μια αυτοκρατορία», τονίζει.

KYLIE JENNER: ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΟΥ ΤΟΥΣ FOLLOWERS ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΣΟΥ

Η νεότερη της οικογενείας Kardashian-Jenner κατάφερε μέσα σε 18 μήνες να χτίσει μια αυτοκρατορία αξίας 420 εκατομμυρίων δολαρίων – αναφερόμαστε στη σειρά προϊόντων μακιγιάζ Kylie Cosmetics. Υιοθετώντας την προσέγγιση της μεγαλύτερης αδερφής της, Kim, η Kylie λέει: «Ο μόνος τρόπος με τον οποίο τα προωθώ είναι τα κοινωνικά μέσα». Χρησιμοποιώντας το Snapchat και το Instagram, η Jenner έχει μετατρέψει τη σειρά makeup σε μια επιχείρηση πολλών εκατομμυρίων δολαρίων. Οποιοσδήποτε διαθέτει αρκετούς ακολούθους στα κοινωνικά μέσα μπορεί να κατανοήσει εύκολα πώς τα κατάφερε η Jenner εκμεταλλευόμενη τη δύναμη των social media, λέει ο Nanton.

KRIS JENNER: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ

Τι μπορούμε να μάθουμε από την Kris Jenner; Η …μητριάρχισσα των Kardashian-Jenner ανέδειξε ολόκληρη την οικογένειά της μέσω της τηλεόρασης, μετατρέποντας κάθε δυνητικό σκάνδαλο σε ευκαιρία και εξασφαλίζοντας χρήμα από την επιτυχία αυτή. Η Jenner είναι πολύ καλή στο να βλέπει ευκαιρίες – ένα reality σόου για την καθημερινότητα της οικογένειάς της, για παράδειγμα – και να τις εκμεταλλεύεται μέχρι τέλους.

KHLOE KARDASHIAN: ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕ ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ

Με το λανσάρισμα της Good American, η Khloe Kardashian έχει ανταποκριθεί σε μια ανάγκη της αγοράς που έχει αγνοηθεί εδώ και πολύ καιρό: μια σειρά τζιν που να έχει μεγέθη από 0 έως 24. Η Good American περιλαμβάνει μεγέθη που άλλα mainstream εμπορικά σήματα αποφεύγουν, επιτρέποντας έτσι σε plus-size γυναίκες να μην νοιώθουν αποκλεισμένες ενώ παράλληλα αποκαλύπτεται μια νέα αγορά. Σύμφωνα με τον Nanton, αυτή είναι μια έξυπνη κίνηση, ιδιαίτερα καθώς η κοινωνία ωθεί πλέον τους ανθρώπους «να αποδέχονται περισσότερο τη διαφορετικότητα των άλλων ανθρώπων».

ΠΗΓΗ: fortunegreece.com

Δειτε Επισης

Έξαλλος με Πάουελ ο Τραμπ...«Έχουμε έναν άνθρωπο που είναι απλώς ένα πεισματάρικο μουλάρι και ένας ηλίθιος άνθρωπος»
Η μεγαλύτερη εβδομαδιαία πτώση των τελευταίων τριών ετών για την τιμή του πετρελαίου
Με επαρκή κεφάλαια που ξεπερνούν τα 550 δισ. δολάρια οι μεγάλες τράπεζες στις ΗΠΑ-Πέρασαν τα τεστ αντοχής της Fed
Σε νέο ρεκόρ η Wall Street λόγω συμφωνίας ΗΠΑ-Κίνας στο εμπόριο
Ολοταχώς για... ανακωχή ΗΠΑ και Κίνα-Ολοκλήρωσαν την εμπορική συμφωνία που διαμορφώθηκε στην Γενεύη
Έτοιμη για εμπορική συμφωνία με τις ΗΠΑ η Ε.Ε.-«Όλες οι επιλογές παραμένουν στο τραπέζι»
Γερμανία: Υποχώρηση του καταναλωτικού κλίματος λόγω αυξημένης προθυμίας για αποταμίευση
Η Shell διαψεύδει τα σενάρια εξαγοράς της BP-«Καμία πρόθεση για πρόταση»
Χρυσός: Κέρδη για το πολύτιμο μέταλλο με το βλέμμα σε Μέση Ανατολή και Fed-Στα 3.340 δολάρια η ουγγιά
O Τραμπ θα ανακοινώσει πρόωρα τον αντικαταστάτη του Πάουελ-Πιέσεις στο δολάριο