Μαθήματα επιχειρηματικότητας από τις Kardashians
11:23 - 25 Οκτωβρίου 2017


Με 103 εκατομμύρια ακολούθους στο Instagram και 56,1 εκατομμύρια ακολούθους στο Twitter, η Kim Kardashian είναι γνωστή για την πρώιμη υιοθέτηση των κοινωνικών μέσων από μέρους της για την επικοινωνία με το κοινό. Δεν είναι απλώς οι αριθμοί που εντυπωσιάζουν, είναι ο τρόπος με τον οποίο μιλά στους θαυμαστές της, ενώ παράλληλα προωθεί το εμπορικό σήμα της. Σύμφωνα με τον Nanton, το μεγαλύτερο μέρος της επιτυχίας της Kim Kardashian προκύπτει από το πόσο ανοιχτή είναι με τους fans. «Πήγαινε απευθείας στο κοινό σου χωρίς φίλτρο. Αν έχεις ταλέντο σ’ αυτό, μπορείς να χτίσεις μια αυτοκρατορία», τονίζει.
KYLIE JENNER: ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΟΥ ΤΟΥΣ FOLLOWERS ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΣΟΥ
Η νεότερη της οικογενείας Kardashian-Jenner κατάφερε μέσα σε 18 μήνες να χτίσει μια αυτοκρατορία αξίας 420 εκατομμυρίων δολαρίων – αναφερόμαστε στη σειρά προϊόντων μακιγιάζ Kylie Cosmetics. Υιοθετώντας την προσέγγιση της μεγαλύτερης αδερφής της, Kim, η Kylie λέει: «Ο μόνος τρόπος με τον οποίο τα προωθώ είναι τα κοινωνικά μέσα». Χρησιμοποιώντας το Snapchat και το Instagram, η Jenner έχει μετατρέψει τη σειρά makeup σε μια επιχείρηση πολλών εκατομμυρίων δολαρίων. Οποιοσδήποτε διαθέτει αρκετούς ακολούθους στα κοινωνικά μέσα μπορεί να κατανοήσει εύκολα πώς τα κατάφερε η Jenner εκμεταλλευόμενη τη δύναμη των social media, λέει ο Nanton.
KRIS JENNER: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ
Τι μπορούμε να μάθουμε από την Kris Jenner; Η …μητριάρχισσα των Kardashian-Jenner ανέδειξε ολόκληρη την οικογένειά της μέσω της τηλεόρασης, μετατρέποντας κάθε δυνητικό σκάνδαλο σε ευκαιρία και εξασφαλίζοντας χρήμα από την επιτυχία αυτή. Η Jenner είναι πολύ καλή στο να βλέπει ευκαιρίες – ένα reality σόου για την καθημερινότητα της οικογένειάς της, για παράδειγμα – και να τις εκμεταλλεύεται μέχρι τέλους.
KHLOE KARDASHIAN: ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕ ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ
Με το λανσάρισμα της Good American, η Khloe Kardashian έχει ανταποκριθεί σε μια ανάγκη της αγοράς που έχει αγνοηθεί εδώ και πολύ καιρό: μια σειρά τζιν που να έχει μεγέθη από 0 έως 24. Η Good American περιλαμβάνει μεγέθη που άλλα mainstream εμπορικά σήματα αποφεύγουν, επιτρέποντας έτσι σε plus-size γυναίκες να μην νοιώθουν αποκλεισμένες ενώ παράλληλα αποκαλύπτεται μια νέα αγορά. Σύμφωνα με τον Nanton, αυτή είναι μια έξυπνη κίνηση, ιδιαίτερα καθώς η κοινωνία ωθεί πλέον τους ανθρώπους «να αποδέχονται περισσότερο τη διαφορετικότητα των άλλων ανθρώπων».
ΠΗΓΗ: fortunegreece.com