Powered by

Η L’Oreal αναζητά startups που θα αναπτύξουν «έξυπνες» βούρτσες μαλλιών

Η L’Oreal, η μεγαλύτερη εταιρεία καλλυντικών στον κόσμο, θέλει να δει περισσότερη τεχνολογία ομορφιάς, όπως π.χ. βούρτσες μαλλιών με αισθητήρες που θα σου λένε πώς να φροντίσεις τα μαλλιά σου και έμπλαστρα που θα σε ενημερώνουν για το πόσο πολύ σε βλέπει ο ήλιος.

Στο τέλος της περασμένης εβδομάδας, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι πρόκειται να ξεκινήσει ένα πρόγραμμα συνεργασίας με startups στο Παρίσι, καθώς εντείνει τις επενδύσεις στην ψηφιακή τεχνολογία και αναζητά νέα προϊόντα όπως οι «έξυπνες» βούρτσες μαλλιών.

Η L’Oreal πραγματοποιεί ένα ολοένα και μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεών της διαδικτυακά και έχει ήδη λανσάρει υπηρεσίες και προϊόντα για πελάτες που κατέχουν τις νέες τεχνολογίες, όπως π.χ. μια εφαρμογή τηλεφώνου για εικονικές δοκιμές μακιγιάζ.

Η γαλλική εταιρεία είπε ότι θα επιδιώξει να αναπτύξει περισσότερες καινοτομίες συνεργαζόμενη με 10-12 νεοφυείς επιχειρήσεις ετησίως.

«Ο κόσμος της ομορφιάς έχει ήδη γίνει πολύ ψηφιακός… αυτό θα μας επιτρέψει να πάμε παραπέρα» είπε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της L’Oreal, Jean-Paul Agon, σε ένα παλιό σιδηροδρομικό σταθμό στο Παρίσι που πλέον φιλοξενεί γραφεία νεοφυών επιχειρήσεων.

Ο χώρος, γνωστός ως ‘Station F’, στήθηκε από τον δισεκατομμυριούχο επιχειρηματία Xavier Niel. Πλέον, εκεί θα φιλοξενείται κι ένα εργαστήρι της L’Oreal.

Ο Agon δεν είπε το ακριβές ποσό που έχει συνολικά επενδύσει η L’Oreal μέχρι σήμερα σε startup και διαδικτυακή ανάπτυξη, αλλά ανέφερε ότι ο προϋπολογισμός της εταιρείας για οτιδήποτε ψηφιακό αυξάνεται ταχύτατα.

Η εταιρεία δαπανά το 35% του προϋπολογισμού της για τα media σε ψηφιακές εκστρατείες και έχει προσλάβει 1.700 άτομα για να εργαστούν στον συγκεκριμένο τομέα, ανέφερε ο ίδιος. Πέντε χρόνια πριν, ο αντίστοιχος αριθμός του προσωπικού δεν ξεπερνούσε τα 150 άτομα.

Η L’Oreal εξασφαλίζει το 7% των εσόδων της – τα οποία άγγιξαν τα 13,4 δισεκατομμύρια δολάρια μόνο για το πρώτο εξάμηνο του έτους – από διαδικτυακές πωλήσεις. Το 2015, το αντίστοιχο ποσοστό ήταν μόλις 5%. Οι στόχοι διαδικτυακής ανάπτυξης της εταιρείας δεν έχουν αποκαλυφθεί.

Η εταιρεία έχει ήδη επενδύσει στο Founders Factory του Λονδίνου, μια θερμοκοιτίδα για νεοφυείς επιχειρήσεις, ενώ διαθέτει το δικό της πρόγραμμα καινοτομίας στο Σαν Φραντσίσκο.

Στα προϊόντα που έχουν ήδη αναπτυχθεί εκεί περιλαμβάνεται ένα ηλεκτρονικό έμπλαστρο για ακτίνες UV που μετρά την έκθεση στον ήλιο.

Όπως ανακοίνωσε η ίδια η εταιρεία, εκτός από την αναζήτηση νέων τεχνολογιών σε τομείς όπως η τεχνητή νοημοσύνη και το λογισμικό αναγνώρισης φωνής, η L’Oreal θα δουλέψει με τις startup πάνω στην ανάπτυξη νέων προϊόντων ομορφιάς, όπως κρέμες και μακιγιάζ.
 
ΠΗΓΗ: fortunegreece.com

Δειτε Επισης

Α. Μουζουρίδης: Το οικονομικό αποτύπωμα του FIBA EuroBasket και η μοναδική ευκαιρία για τον ξενοδοχειακό τομέα
Έξαλλος με Πάουελ ο Τραμπ...«Έχουμε έναν άνθρωπο που είναι απλώς ένα πεισματάρικο μουλάρι και ένας ηλίθιος άνθρωπος»
Παραδοχή Αλέξη Βαφεάδη... Θα εξαντληθεί πολύ νωρίς το κονδύλι του νέου σχεδίου για την ηλεκτροκίνηση
Η μεγαλύτερη εβδομαδιαία πτώση των τελευταίων τριών ετών για την τιμή του πετρελαίου
Με επαρκή κεφάλαια που ξεπερνούν τα 550 δισ. δολάρια οι μεγάλες τράπεζες στις ΗΠΑ-Πέρασαν τα τεστ αντοχής της Fed
Σε νέο ρεκόρ η Wall Street λόγω συμφωνίας ΗΠΑ-Κίνας στο εμπόριο
Μαρίνος Γιαλελή: Το οινοποιείο στον Κάθηκα, η σχέση με το κρασί και η νέα ετικέτα διά χειρός Νικόλα Λαδόμματου(pics)
Ευαγγελία Ηλιάδου: Η μεγάλη ανταπόκριση του κοινού και ο στόχος της Pafilia για το Minthis Music Festival
Έτσι κτίζονται κορυφαίες επωνυμίες…H τέχνη του brand-building και πώς επιτυγχάνεται το δέσιμο της μάρκας με το κοινό
Pafilia και LaimTee Art προχωρούν ένα βήμα παραπέρα...Κορυφαίοι μουσικοί απ' όλο τον κόσμο στο Minthis Music Festival 2025