tbh: Η νέα εφαρμογή ανώνυμης ανταλλαγής μηνυμάτων της Facebook
11:29 - 23 Οκτωβρίου 2017
Την περασμένη Δευτέρα, η Facebook ανακοίνωσε ότι αγόρασε το ‘tbh’, μια δωρεάν εφαρμογή ανώνυμης ανταλλαγής μηνυμάτων που είναι ιδιαίτερα δημοφιλής μεταξύ των νέων.
Ο γίγαντας της κοινωνικής δικτύωσης δεν αποκάλυψε πόσα χρήματα πλήρωσε για την εξαγορά της εφαρμογής, αλλά η συμφωνία δείχνει ότι η Facebook είναι έτοιμη να ακολουθήσει το ρεύμα που διαμορφώνεται υπέρ αυτών των εφαρμογών. Τα τελευταία χρόνια, apps όπως οι Yik Yak, Secret και After School έχουν αναδείξει το anonymous messaging σαν μια νέα, εξαιρετικά δημοφιλή τάση.
Όπως και οι προηγούμενες παρεμφερείς εφαρμογές, έτσι και το tbh ήρθε απ’ το …πουθενά και κατάφερε να φτάσει στην πρώτη θέση του app store της Apple, μεταξύ όλων των apps που κατεβαίνουν δωρεάν.
Και να σκεφτεί κανείς ότι η εφαρμογή παρουσιάστηκε μόλις τον Αύγουστο.
Σύμφωνα με την περιγραφή της εφαρμογής στο app store της Apple, 5 εκατομμύρια άνθρωποι έχουν ήδη κατεβάσει το tbh, το οποίο έχει 2,5 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες ημερησίως.
Μέχρι τώρα, η άνοδος του tbh παραπέμπει στην αντίστοιχη πορεία του Sarahah, μιας άλλης εφαρμογής ανώνυμης ανταλλαγής μηνυμάτων που προσέλκυσε την προσοχή των νέων το καλοκαίρι. Το Sarahah, μάλιστα, αναπτύχθηκε ως εργαλείο για να μπορούν οι εργαζόμενοι να δίνουν ειλικρινή, ανώνυμη ανατροφοδότηση στους εργοδότες τους.
Το tbh προσφέρει στη Facebook έναν άλλον τρόπο προσέλκυσης περισσότερων νέων χρηστών, ιδιαίτερα καθώς τα σχετικά δημογραφικά στοιχεία δείχνουν ότι η μέση ηλικία των χρηστών του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου ολοένα και αυξάνεται.
Στο παρελθόν, η Facebook εξαγόρασε υπηρεσίες όπως το Instagram για να μπορεί να εστιάζει καλύτερα στους νεότερους χρήστες. Παράλληλα, η εταιρεία αντιγράφει τακτικά εκείνα τα χαρακτηριστικά ανταγωνιστικών κοινωνικών εφαρμογών που είναι δημοφιλή μεταξύ των νέων χρηστών. Ένα κλασικό τέτοιο παράδειγμα είναι το Snapchat.
Η επωνυμία του tbh προέρχεται από τα αρχικά των λέξεων ‘to be honest’, που στα ελληνικά σημαίνει «για να είμαι ειλικρινής».
Σε αντίθεση με άλλες εφαρμογές ανώνυμης αποστολής μηνυμάτων, το tbh δεν επιτρέπει στους χρήστες να επικοινωνούν απευθείας μεταξύ τους. Αντί να στέλνουν ανώνυμα μηνύματα σε άλλους χρήστες, οι άνθρωποι μέσω του tbh συμμετέχουν σε διαδικτυακές δημοσκοπήσεις όπου βαθμολογούν τους φίλους τους σε κατηγορίες όπως «Ποιος έχει το καλύτερο χαμόγελο;» ή «Ποιος σε κάνει να γελάς περισσότερο;».
Η διαδικασία είναι εντελώς ανώνυμη αλλά οι χρήστες λαμβάνουν ειδοποιήσεις όταν επιλέγονται σε μια δημοσκόπηση, και ο αποστολέας μιας συγκεκριμένης δημοσκόπησης μπορεί να αποκαλύψει την πραγματική του ταυτότητα εάν το επιθυμεί.
Ο γίγαντας της κοινωνικής δικτύωσης δεν αποκάλυψε πόσα χρήματα πλήρωσε για την εξαγορά της εφαρμογής, αλλά η συμφωνία δείχνει ότι η Facebook είναι έτοιμη να ακολουθήσει το ρεύμα που διαμορφώνεται υπέρ αυτών των εφαρμογών. Τα τελευταία χρόνια, apps όπως οι Yik Yak, Secret και After School έχουν αναδείξει το anonymous messaging σαν μια νέα, εξαιρετικά δημοφιλή τάση.
Όπως και οι προηγούμενες παρεμφερείς εφαρμογές, έτσι και το tbh ήρθε απ’ το …πουθενά και κατάφερε να φτάσει στην πρώτη θέση του app store της Apple, μεταξύ όλων των apps που κατεβαίνουν δωρεάν.
Και να σκεφτεί κανείς ότι η εφαρμογή παρουσιάστηκε μόλις τον Αύγουστο.
Σύμφωνα με την περιγραφή της εφαρμογής στο app store της Apple, 5 εκατομμύρια άνθρωποι έχουν ήδη κατεβάσει το tbh, το οποίο έχει 2,5 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες ημερησίως.
Μέχρι τώρα, η άνοδος του tbh παραπέμπει στην αντίστοιχη πορεία του Sarahah, μιας άλλης εφαρμογής ανώνυμης ανταλλαγής μηνυμάτων που προσέλκυσε την προσοχή των νέων το καλοκαίρι. Το Sarahah, μάλιστα, αναπτύχθηκε ως εργαλείο για να μπορούν οι εργαζόμενοι να δίνουν ειλικρινή, ανώνυμη ανατροφοδότηση στους εργοδότες τους.
Το tbh προσφέρει στη Facebook έναν άλλον τρόπο προσέλκυσης περισσότερων νέων χρηστών, ιδιαίτερα καθώς τα σχετικά δημογραφικά στοιχεία δείχνουν ότι η μέση ηλικία των χρηστών του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου ολοένα και αυξάνεται.
Στο παρελθόν, η Facebook εξαγόρασε υπηρεσίες όπως το Instagram για να μπορεί να εστιάζει καλύτερα στους νεότερους χρήστες. Παράλληλα, η εταιρεία αντιγράφει τακτικά εκείνα τα χαρακτηριστικά ανταγωνιστικών κοινωνικών εφαρμογών που είναι δημοφιλή μεταξύ των νέων χρηστών. Ένα κλασικό τέτοιο παράδειγμα είναι το Snapchat.
Η επωνυμία του tbh προέρχεται από τα αρχικά των λέξεων ‘to be honest’, που στα ελληνικά σημαίνει «για να είμαι ειλικρινής».
Σε αντίθεση με άλλες εφαρμογές ανώνυμης αποστολής μηνυμάτων, το tbh δεν επιτρέπει στους χρήστες να επικοινωνούν απευθείας μεταξύ τους. Αντί να στέλνουν ανώνυμα μηνύματα σε άλλους χρήστες, οι άνθρωποι μέσω του tbh συμμετέχουν σε διαδικτυακές δημοσκοπήσεις όπου βαθμολογούν τους φίλους τους σε κατηγορίες όπως «Ποιος έχει το καλύτερο χαμόγελο;» ή «Ποιος σε κάνει να γελάς περισσότερο;».
Η διαδικασία είναι εντελώς ανώνυμη αλλά οι χρήστες λαμβάνουν ειδοποιήσεις όταν επιλέγονται σε μια δημοσκόπηση, και ο αποστολέας μιας συγκεκριμένης δημοσκόπησης μπορεί να αποκαλύψει την πραγματική του ταυτότητα εάν το επιθυμεί.
ΠΗΓΗ: fortunegreece.com