Το Facebook «κλέβει» το LinkedIn
14:22 - 21 Οκτωβρίου 2017
Φαίνεται ότι το Facebook εξετάζει το ενδεχόμενο να «μπει στα χωράφια» του LinkedIn. Συγκεκριμένα, το κοινωνικό μέσο δοκιμάζει ένα νέο χαρακτηριστικό που θα αφορά το βιογραφικό σας σημείωμα, μία κίνηση που θα το έφερνε άμεσα σε ανταγωνισμό με το επαγγελματικό κοινωνικό δικτυο, LinkedIn.
Το χαρακτηριστικό αυτό επιτρέπει στους χρήστες να καταγράφουν την επαγγελματική εμπειρία και την εκπαίδευσή τους, καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας τους, μια εικόνα και άλλες χρήσιμες πληροφορίες – όπως συμβαίνει και στο LinkedIn.
Φυσικά και είναι ήδη δυνατό για τους χρήστες να αναγράφουν το ιστορικό εργασίας τους και την εκπαίδευσή τους στο Facebook. Αλλά σίγουρα θα θέλουν να έχουν πρόσβαση οι υποψήφιους εργοδότες τους στο προσωπικό τους προφίλ; Μάλλον όχι, Για το λόγο αυτό, το νέο χαρακτηριστικό φαίνεται να συνδυάζει όλες τις σχετικές πληροφορίες σε ένα πακέτο επαγγελματικής εμφάνισης – μακριά από τις προσωπικές φωτογραφίες, τις ενημερώσεις κατάστασης και άλλες δημοσιεύσεις στο κοινωνικό μέσο που ενδεχομένως να μην επιθυμεί ένας χρήστης να μοιραστούν με τους recruiters και τον ευρύτερο κόσμο.
Μέχρι στιγμής δεν είναι σαφές το πόσοι άνθρωποι έχουν πρόσβαση στο συγκεκριμένο χαρακτηριστικό, ούτε όμως ποιες είναι οι προθέσεις του Facebook με αυτό.
Το χαρακτηριστικό αυτό επιτρέπει στους χρήστες να καταγράφουν την επαγγελματική εμπειρία και την εκπαίδευσή τους, καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας τους, μια εικόνα και άλλες χρήσιμες πληροφορίες – όπως συμβαίνει και στο LinkedIn.
Φυσικά και είναι ήδη δυνατό για τους χρήστες να αναγράφουν το ιστορικό εργασίας τους και την εκπαίδευσή τους στο Facebook. Αλλά σίγουρα θα θέλουν να έχουν πρόσβαση οι υποψήφιους εργοδότες τους στο προσωπικό τους προφίλ; Μάλλον όχι, Για το λόγο αυτό, το νέο χαρακτηριστικό φαίνεται να συνδυάζει όλες τις σχετικές πληροφορίες σε ένα πακέτο επαγγελματικής εμφάνισης – μακριά από τις προσωπικές φωτογραφίες, τις ενημερώσεις κατάστασης και άλλες δημοσιεύσεις στο κοινωνικό μέσο που ενδεχομένως να μην επιθυμεί ένας χρήστης να μοιραστούν με τους recruiters και τον ευρύτερο κόσμο.
Μέχρι στιγμής δεν είναι σαφές το πόσοι άνθρωποι έχουν πρόσβαση στο συγκεκριμένο χαρακτηριστικό, ούτε όμως ποιες είναι οι προθέσεις του Facebook με αυτό.
ΠΗΓΗ: fortunegreece.com