Τα χαρτικά προϊόντα Elite στηρίζουν τη νεανική δημιουργικότητα
16:45 - 19 Οκτωβρίου 2017

Η Harco Trading Ltd που παράγει τα χαρτικά προϊόντα Elite, στηρίζοντας μια σειρά πρωτοβουλιών που στόχο έχουν την ανάπτυξη των δημιουργικών δεξιοτήτων των νέων, συνεργάστηκε με τους προπτυχιακούς φοιτητές Γραφικών Τεχνών και Διαφημιστικού Σχεδιασμού, του τμήματος Καλών και Εφαρμοσμένων Τεχνών του Πανεπιστημίου Frederick.

Στόχος ήταν ο σχεδιασμός και την δημιουργία νέων συσκευασιών για τις κατηγορίες των χαρτομάντηλων προσώπου και χαρτοπετσετών Elite.
Η συνεργασία αυτή έγινε στα πλαίσια του μαθήματος Σχεδιασμός Συσκευασίας κατά το Φθινοπωρινό εξάμηνο 2016, όπου η εταιρία Harco Trading Ltd παρουσίασε τα χαρτικά προϊόντα Elite, επεξηγώντας στους τριτοετής φοιτητές τις ανάγκες και κατευθύνσεις για τον επανασχεδιασμό της σειράς των συσκευασιών. Στόχος ήταν να αντιληφθούν πρακτικά οι φοιτητές τη διαδικασία δημιουργίας συσκευασιών από την ιδέα μέχρι το τελικό προϊόν, στηριζόμενοι πάντα στο “positioning” της μάρκας.
Μέσα από αυτή τη ξεχωριστή συνεργασία, οι φοιτητές κατάφεραν με μεθοδικότητα να σχεδιάσουν συσκευασίες που ανταποκρίνονται στην κουλτούρα και τη φιλοσοφία της μάρκας. Η εταιρία, επέλεξε να βραβεύσει τα καλύτερα σχέδια σε κάθε κατηγορία, δίνοντας χρηματικό έπαθλο στους φοιτητές.
Αξιολογώντας τα εντυπωσιακά σχεδιαστικά αποτελέσματα αυτού του εγχειρήματος, η Harco Trading Ltd αναγνωρίζει το υψηλό επίπεδο ποιότητας και δημιουργικότητας του Πανεπιστημίου Frederick και των φοιτητών του, γεγονός που αποδεικνύει ελπιδοφόρα μηνύματα για το μέλλον των νέων.

Στόχος ήταν ο σχεδιασμός και την δημιουργία νέων συσκευασιών για τις κατηγορίες των χαρτομάντηλων προσώπου και χαρτοπετσετών Elite.
Η συνεργασία αυτή έγινε στα πλαίσια του μαθήματος Σχεδιασμός Συσκευασίας κατά το Φθινοπωρινό εξάμηνο 2016, όπου η εταιρία Harco Trading Ltd παρουσίασε τα χαρτικά προϊόντα Elite, επεξηγώντας στους τριτοετής φοιτητές τις ανάγκες και κατευθύνσεις για τον επανασχεδιασμό της σειράς των συσκευασιών. Στόχος ήταν να αντιληφθούν πρακτικά οι φοιτητές τη διαδικασία δημιουργίας συσκευασιών από την ιδέα μέχρι το τελικό προϊόν, στηριζόμενοι πάντα στο “positioning” της μάρκας.
Μέσα από αυτή τη ξεχωριστή συνεργασία, οι φοιτητές κατάφεραν με μεθοδικότητα να σχεδιάσουν συσκευασίες που ανταποκρίνονται στην κουλτούρα και τη φιλοσοφία της μάρκας. Η εταιρία, επέλεξε να βραβεύσει τα καλύτερα σχέδια σε κάθε κατηγορία, δίνοντας χρηματικό έπαθλο στους φοιτητές.
Αξιολογώντας τα εντυπωσιακά σχεδιαστικά αποτελέσματα αυτού του εγχειρήματος, η Harco Trading Ltd αναγνωρίζει το υψηλό επίπεδο ποιότητας και δημιουργικότητας του Πανεπιστημίου Frederick και των φοιτητών του, γεγονός που αποδεικνύει ελπιδοφόρα μηνύματα για το μέλλον των νέων.