Koρρές: Τι σχεδιάζει για τις αγορές της Γερμανίας και της Αγγλίας
19:25 - 13 Οκτωβρίου 2017
Αύξηση πωλήσεων κατά 32% το α’ εξάμηνο του 2017 κατέγραψε η «Κορρές» στις αγορές της Γερμανίας, της Αγγλίας, της Νορβηγίας και της Βόρειας Αμερικής.
Η ελληνική εταιρεία επικεντρώνεται στο να ενισχύσει τα υφιστάμενα σημεία πώλησης, καθώς και το ηλεκτρονικό κανάλι πωλήσεων σε αυτές τις αγορές. Ειδικά στη Γερμανία θα προχωρήσει και στην προσθήκη νέων σημείων πώλησης στο κανάλι του φαρμακείου.
Στην Αγγλία, η εταιρεία σχεδιάζει περαιτέρω διείσδυση στην αλυσίδα καταστημάτων Marks & Spenser αλλά και προωθητικές ενέργειες των προϊόντων στην αλυσίδα φαρμακείων Lloyds και σε επώνυμες αλυσίδες καταστημάτων (Debenhams, Waitrose κ.ά.).
Στη Βόρεια Αμερική, μέσω της θυγατρικής του εταιρείας Korres USA υλοποιεί μέτρα επαναφοράς των πωλήσεων του πελάτη HSN, ενώ συνεχίζει την προώθηση της μάρκας με την αύξηση διανομής σε νέους πελάτες, την ενίσχυση της στρατηγικής κατηγορίας του προσώπου με το λανσάρισμα νέων προϊόντων, και μέσω προωθητικών ενεργειών στα καταστήματα Sephora, SDM και στον Καναδά.
Στη Νορβηγία, ο ελληνικός όμιλος θα συνεχίσει να ενισχύει τη θέση του στην επώνυμη αλυσίδα καλλυντικών VITA, παρουσιάζοντας νέες κατηγορίες προϊόντων (βαφές, μακιγιάζ).
Οι συγκεκριμένες κινήσεις θα υποστηριχθούν από έντονο προωθητικό πλάνο (τηλεοπτική και έντυπη προβολή/προωθητικές καμπάνιες/digital media).
Η ελληνική εταιρεία επικεντρώνεται στο να ενισχύσει τα υφιστάμενα σημεία πώλησης, καθώς και το ηλεκτρονικό κανάλι πωλήσεων σε αυτές τις αγορές. Ειδικά στη Γερμανία θα προχωρήσει και στην προσθήκη νέων σημείων πώλησης στο κανάλι του φαρμακείου.
Στην Αγγλία, η εταιρεία σχεδιάζει περαιτέρω διείσδυση στην αλυσίδα καταστημάτων Marks & Spenser αλλά και προωθητικές ενέργειες των προϊόντων στην αλυσίδα φαρμακείων Lloyds και σε επώνυμες αλυσίδες καταστημάτων (Debenhams, Waitrose κ.ά.).
Στη Βόρεια Αμερική, μέσω της θυγατρικής του εταιρείας Korres USA υλοποιεί μέτρα επαναφοράς των πωλήσεων του πελάτη HSN, ενώ συνεχίζει την προώθηση της μάρκας με την αύξηση διανομής σε νέους πελάτες, την ενίσχυση της στρατηγικής κατηγορίας του προσώπου με το λανσάρισμα νέων προϊόντων, και μέσω προωθητικών ενεργειών στα καταστήματα Sephora, SDM και στον Καναδά.
Στη Νορβηγία, ο ελληνικός όμιλος θα συνεχίσει να ενισχύει τη θέση του στην επώνυμη αλυσίδα καλλυντικών VITA, παρουσιάζοντας νέες κατηγορίες προϊόντων (βαφές, μακιγιάζ).
Οι συγκεκριμένες κινήσεις θα υποστηριχθούν από έντονο προωθητικό πλάνο (τηλεοπτική και έντυπη προβολή/προωθητικές καμπάνιες/digital media).
ΠΗΓΗ: fortunegreece.com