Powered by

Ε/κ ξόδεψαν €9 εκατ σε κατεχόμενα και Τουρκία σε εννιά μήνες

Πέραν των €9 εκατ ξόδεψαν οι Κύπριοι σε κατεχόμενα και Τουρκία το εννιάμηνο του 2017, με τα μεγαλύτερα ποσά να έχουν δαπανηθεί σε ξενοδοχεία, διασκέδαση, αερογραμμές, καταστήματα ρούχων και supermarkets. Βάσει των δεδομένων της JCC, η χρήση καρτών Ε/κ στα κατεχόμενα κατέγραψε αύξηση 45% τον Σεπτέμβριο, έναντι 21% για το σύνολο του εννιαμήνου. 
Αξιοσημείωτη είναι όμως και η αύξηση των συναλλαγών Ε/κ στην Τουρκία, η οποία μόνο για τον μήνα που πέρασε άγγιξε το 32%, έναντι 11% για τους πρώτους εννιά μήνες του χρόνου. 
 
Διαβάστε ακόμα: STOP στη διαφήμιση του σχεδίου πολιτογράφησης;
 
Δαπάνες πέραν των €9 εκατ σε εννιά μήνες
Σύμφωνα με τα δεδομένα εννιαμήνου της JCC, το μεγαλύτερο ποσό που δαπανήθηκε με τη χρήση πιστωτικών καρτών αφορά την κατηγορία ξενοδοχεία και αγγίζει τα €4,913,919, εκ των οποίων τα €3,767,991 (15,568 συναλλαγές)  αφορούν τις κατεχόμενες περιοχές και οι €552,428  (1888 συναλλαγές) την Τουρκία. 
 
Την ίδια ώρα, ποσό ύψους  €1,088,624  (5,501 συναλλαγές) ξοδεύθηκε σε αερογραμμές (€412,241 στα κατεχόμενα) και €1,028,266 για διασκέδαση. Σε ότι αφορά την κατηγορία διασκέδαση, οι περισσότερες συναλλαγές και τα περισσότερα χρήματα που καταβλήθηκαν με πλαστικό χρήματα αφορούν τα κατεχόμενα, καθώς βάσει των δεδομένων της εταιρείας το εννιάμηνο του 2017 πληρώθηκαν €863,626 (12,017 συναλλαγές), έναντι €164,643 στην Τουρκία (3,834 συναλλαγές).
Διόλου ευκαταφρόνητο είναι και το ύψος της δαπάνης ελληνοκυπρίων για αγορά ρούχων τόσο στα κατεχόμενα, όσο και στις ελεύθερες περιοχές. Σύμφωνα με την JCC, το εννιάμηνο του 2017 ξοδεύθηκαν €874,479 (10,052 συναλλαγές), εκ των οποίων οι €466,713 (8,104 συναλλαγές) αφορούσαν τις κατεχόμενες περιοχές. 
 
Υψηλά είναι επίσης τα ποσά που δαπάνησαν την περίοδο αυτή η Κύπριοι σε υπεραγορές κυρίως των κατεχομένων (€334,799) αλλά και στον τομέα της υγείας, κυρίως με την αγορά φαρμάκων. Βάσει των δεδομένων της εταιρείας, ξοδεύθηκαν συνολικά €99,742 για θέματα υγείας, εκ των οποίων οι €45,559 αφορούν τα κατεχόμενα κα ι οι υπόλοιπες €54,183 την Τουρκία. 
 
Διαβάστε ακόμα: Διαδίκτυο: Πρώτη η Cyta, κερδίζουν έδαφος οι άλλοι παίχτες
 
Πέραν του €1 εκατ τον Σεπτέμβριο
Σε ότι αφορά τη χρήση πιστωτικών καρτών σε κατεχόμενα και Τουρκία μόνο για τον μήνα Σεπτέμβριο, οι συναλλαγές υπολογίζονται σε 10,500, με δαπανηθέν ποσό ύψους €1,062,057. Και τη συγκεκριμένη περίοδο, οι μεγαλύτερες δαπάνες Ε/κ αφορούν ξενοδοχεία. Συγκεκριμένα, ξοδεύθηκαν €315, 501 (1282 συναλλαγές) σε ξενοδοχειακές μονάδες των κατεχομένων και άλλες €64,949 (271 συναλλαγές) της Τουρκίας (σύνολο €380, 450). Ακολουθεί η κατηγορία διασκέδαση με δαπάνες ύψους €213,318, εκ των οποίων οι €189,292 (1749 συναλλαγές αφορούν τα κατεχόμενα και οι υπόλοιπες €24,026 (517 συναλλαγές) την Τουρκία.  Την ίδια περίοδο οι ε/κ ξόδεψαν €132,788 για πτήσεις, εκ των οποίων οι €55,151 (469) από τα κατεχόμενα και οι €77,637 (299) από την Τουρκία. Εξάλλου, €105,380 πληρώθηκαν για ρούχα τόσο στα κατεχόμενα όσο και στην Τουρκία. 
 
Αξίζει να σημειωθεί ότι τον Σεπτέμβριο παρατηρήθηκε αύξηση συναλλαγών με πλαστικό χρήματα σε κατεχόμενα και Τουρκία, κυρίως στους τομείς Supermarkets, Utilities, Restaurants, Bars and Catering, Do-It-Yourself & Household stores, Petrol και Clothing, Shoes and Accessories stores.
 
Περισσότερες συναλλαγές με κάρτες
Σύμφωνα με την JCC, τον Σεπτέμβριο αλλά και το εννιάμηνο γενικότερα καταγράφηκε αύξηση στις συναλλαγές Κυπρίων με κάρτες τόσο στην Κύπρο όσο και στο εξωτερικό. Συγκεκριμένα, σε ότι αφορά τη χρήση κυπριακών καρτών στην Κύπρο τον Σεπτέμβριο καταγράφηκε αύξηση της τάξης του 10%, ενώ τα δεδομένα εννιάμηνο σημείωσαν συνολική αύξηση 13%.
 
Αυξημένες και οι συναλλαγές με τοπικές κάρτες στο εξωτερικό, καθώς τόσο τον Σεπτέμβριο όσο και την περίοδο εννιαμήνου καταγράφηκε αύξηση της τάξης του 12%
 
Σε ότι αφορά τη χρήση ξένων καρτών στην Κύπρο για πωλήσεις, σημειώθηκε αύξηση της τάξης του 17% τον Σεπτέμβριο και της τάξης του 19% για τους πρώτους εννιά μήνες της τρέχουσας χρονιάς.

Δειτε Επισης

Μαρίνος Γιαλελή: Το οινοποιείο στον Κάθηκα, η σχέση με το κρασί και η νέα ετικέτα διά χειρός Νικόλα Λαδόμματου(pics)
Ευαγγελία Ηλιάδου: Η μεγάλη ανταπόκριση του κοινού και ο στόχος της Pafilia για το Minthis Music Festival
Έτσι κτίζονται κορυφαίες επωνυμίες…H τέχνη του brand-building και πώς επιτυγχάνεται το δέσιμο της μάρκας με το κοινό
Pafilia και LaimTee Art προχωρούν ένα βήμα παραπέρα...Κορυφαίοι μουσικοί απ' όλο τον κόσμο στο Minthis Music Festival 2025
Τελευταίες πινελιές στα νομοσχέδια για την φορολογική μεταρρύθμιση-Οι βασικές πτυχές και πότε πάνε στην Βουλή
Βγαίνει η Ελληνική, ετοιμάζεται να μπει η Eurobank...Πρόθεση για παράλληλη εισαγωγή των μετοχών της στο ΧΑΚ
ΣΠΟΔ: Συγκρατημένη μεγέθυνση τον Ιούνιο υπό το πρίσμα εξωτερικών αβεβαιοτήτων-Οι παράγοντες με θετική συμβολή
Το ανεξίτηλο στίγμα της προσφοράς του γιατρού και ανθρώπου Νίκου Ιωάννου-«Χειρουργούσα συνεχώς, χωρίς τελειωμό...»
Το μέλλον του ψηφιακού μάρκετινγκ...Tο περιεχόμενο, τα social media και η στρατηγική σύνδεση με το κοινό
Η φιλοσοφία του Palm Beach Resort...Η αρχιτεκτονική, ο εσωτερικός σχεδιασμός και ένα έργο που αλλάζει την Λάρνακα