Powered by

Η Nestle βάζει το λαγουδάκι του Nesquik σε… δίαιτα

Η Nestle, ο γίγαντας των τροφίμων με έδρα την Ελβετία, σχεδιάζει να αναζωογονήσει το αξίας ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων εμπορικό σήμα Nesquik. Πώς; Ελαττώνοντας την περιεκτικότητά του σε ζάχαρη, όπως αναφέρει η The Wall Street Journal.

Η κίνηση αυτή έρχεται σε μια στιγμή που οι πωλήσεις του Nesquik έχουν αυξηθεί στις ΗΠΑ, αν και το brand έχει χάσει μερίδιο αγοράς – παραχωρώντας την κορυφή στο TruMoo της Dean Foods, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Euromonitor.

Η Nestle και άλλες μεγάλες εταιρείες τροφίμων όπως η PepsiCo, η General Mills και η Coca-Cola έχουν εξετάσει διάφορες μεθόδους αναδιαμόρφωσης ή ανάπτυξης προϊόντος, ώστε κάποια βασικά brands να εμφανίζονται πιο υγιεινά για τους καταναλωτές.

Το 2015, η Nestle ανακοίνωσε ότι είχε μειώσει την πρόσθετη ζάχαρη στο Nesquik κατά 15% για τη γεύση σοκολάτας και κατά 27% για τη γεύση φράουλας. Επίσης, λάνσαρε προϊόντα στη σειρά Nesquik χωρίς τεχνητά χρώματα και αρωματικές ύλες.

Το Nesquik, το οποίο είναι το δεύτερο σε πωλήσεις προϊόν σκόνης για γάλα με κακάο μετά από το Milo, αναμένεται να αλλάξει περαιτέρω. Εκπρόσωπος της Nestle δήλωσε ότι η εταιρεία εφαρμόζει μια σταδιακή μείωση στην ποσότητα ζάχαρης που περιέχεται στο Nesquik, έτσι ώστε οι καταναλωτές να μπορέσουν να προσαρμοστούν στην αλλαγή της γεύσης.

Το τρέχον επίπεδο πρόσθετης ζάχαρης για το βασικό προϊόν είναι 10,6 γραμμάρια ανά μερίδα προϊόντος.

Το επόμενο βήμα είναι το λανσάρισμα του Nesquik Less Sugar με 3,4 γραμμάρια πρόσθετης ζάχαρης – στο Ηνωμένο Βασίλειο καταρχήν, φέτος, και στις ΗΠΑ το 2018.

«Τα τελευταία χρόνια, η γκάμα προϊόντων Nesquik έχει υποστεί σημαντική μείωση περιεκτικότητας σε ζάχαρη, βάσει των δεσμεύσεών μας που σχετίζονται με τη διατροφή και την υγεία» ανέφερε εκπρόσωπος της Nestle σε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο Fortune.

Η βιομηχανία ζάχαρης – η οποία εδώ και δεκαετίας προσπάθησε να αποστασιοποιηθεί από μια πληθώρα αναφορών σχετικών με τις αρνητικές συνέπειες της ζάχαρης για την υγεία – βρίσκεται εν μέσω μιας ριζικής αλλαγής στη συμπεριφορά των καταναλωτών.

Έτσι, μεγάλες εταιρείες στον κλάδο τροφίμων και ποτών προσπαθούν να μειώσουν τη ζάχαρη στα υπάρχοντα προϊόντα τους ή να λανσάρουν νέα προϊόντα που περιέχουν λιγότερη ζάχαρη. Και το ίδιο συμβαίνει και στη βιομηχανία αναψυκτικών.

Η εταιρεία ερευνών NPD Group και άλλοι παρατηρητές έχουν επισημάνει ότι οι καταναλωτές επιδιώκουν πλέον να καταναλώνουν λιγότερη ζάχαρη, η οποία τείνει να διαδεχθεί στην κορυφή των διατροφικών απειλών τον παλαιό …εχθρό: το λίπος.

ΠΗΓΗ: fortunegreece.com

Δειτε Επισης

Θετική πρόοδος στον δεύτερο γύρο των εμπορικών συνομιλιών ΗΠΑ και Βιετνάμ-Πότε θα συνεχιστεί
CNBC: Πώς οι δασμοί και η καταναλωτική εμπιστοσύνη επηρεάζουν τις εταιρείες των ΗΠΑ
Αυξημένη η δραστηριότητα σε λιμάνια και εργοστάσια της Κίνας μετά την «εκεχειρία» στον εμπορικό πόλεμο με ΗΠΑ
Τζέιμι Ντίμον: Σε κίνδυνο στασιμοπληθωρισμού οι ΗΠΑ-Η Fed πράττει σωστά
Σε υψηλό εβδομάδας ο χρυσός-Ξεπέρασε τα 3.300 δολάρια ανά ουγγιά
Bitcoin: Ξεπέρασε για πρώτη φορά τα $110.000-Προς νέο ιστορικό υψηλό
Απαντά στους δασμούς Τραμπ με στρατηγική ανάπτυξης η Ε.Ε.-Το σχέδιο για την ενίσχυση της αγοράς
Μεξικό: Μειώνονται στο 15% οι δασμοί για τα οχήματα που εξάγονται προς τις ΗΠΑ
Νέοι τριγμοί στις σχέσεις ΗΠΑ-Κίνας με επίκεντρο τα τσιπ-Το Πεκίνο υπόσχεται «σθεναρά μέτρα»
Βρετανία: Άνοδος του πληθωρισμού στο 3,5% τον Απρίλιο-Πάνω από τις προβλέψεις των αναλυτών