Powered by

Η Nestle βάζει το λαγουδάκι του Nesquik σε… δίαιτα

Η Nestle, ο γίγαντας των τροφίμων με έδρα την Ελβετία, σχεδιάζει να αναζωογονήσει το αξίας ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων εμπορικό σήμα Nesquik. Πώς; Ελαττώνοντας την περιεκτικότητά του σε ζάχαρη, όπως αναφέρει η The Wall Street Journal.

Η κίνηση αυτή έρχεται σε μια στιγμή που οι πωλήσεις του Nesquik έχουν αυξηθεί στις ΗΠΑ, αν και το brand έχει χάσει μερίδιο αγοράς – παραχωρώντας την κορυφή στο TruMoo της Dean Foods, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Euromonitor.

Η Nestle και άλλες μεγάλες εταιρείες τροφίμων όπως η PepsiCo, η General Mills και η Coca-Cola έχουν εξετάσει διάφορες μεθόδους αναδιαμόρφωσης ή ανάπτυξης προϊόντος, ώστε κάποια βασικά brands να εμφανίζονται πιο υγιεινά για τους καταναλωτές.

Το 2015, η Nestle ανακοίνωσε ότι είχε μειώσει την πρόσθετη ζάχαρη στο Nesquik κατά 15% για τη γεύση σοκολάτας και κατά 27% για τη γεύση φράουλας. Επίσης, λάνσαρε προϊόντα στη σειρά Nesquik χωρίς τεχνητά χρώματα και αρωματικές ύλες.

Το Nesquik, το οποίο είναι το δεύτερο σε πωλήσεις προϊόν σκόνης για γάλα με κακάο μετά από το Milo, αναμένεται να αλλάξει περαιτέρω. Εκπρόσωπος της Nestle δήλωσε ότι η εταιρεία εφαρμόζει μια σταδιακή μείωση στην ποσότητα ζάχαρης που περιέχεται στο Nesquik, έτσι ώστε οι καταναλωτές να μπορέσουν να προσαρμοστούν στην αλλαγή της γεύσης.

Το τρέχον επίπεδο πρόσθετης ζάχαρης για το βασικό προϊόν είναι 10,6 γραμμάρια ανά μερίδα προϊόντος.

Το επόμενο βήμα είναι το λανσάρισμα του Nesquik Less Sugar με 3,4 γραμμάρια πρόσθετης ζάχαρης – στο Ηνωμένο Βασίλειο καταρχήν, φέτος, και στις ΗΠΑ το 2018.

«Τα τελευταία χρόνια, η γκάμα προϊόντων Nesquik έχει υποστεί σημαντική μείωση περιεκτικότητας σε ζάχαρη, βάσει των δεσμεύσεών μας που σχετίζονται με τη διατροφή και την υγεία» ανέφερε εκπρόσωπος της Nestle σε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο Fortune.

Η βιομηχανία ζάχαρης – η οποία εδώ και δεκαετίας προσπάθησε να αποστασιοποιηθεί από μια πληθώρα αναφορών σχετικών με τις αρνητικές συνέπειες της ζάχαρης για την υγεία – βρίσκεται εν μέσω μιας ριζικής αλλαγής στη συμπεριφορά των καταναλωτών.

Έτσι, μεγάλες εταιρείες στον κλάδο τροφίμων και ποτών προσπαθούν να μειώσουν τη ζάχαρη στα υπάρχοντα προϊόντα τους ή να λανσάρουν νέα προϊόντα που περιέχουν λιγότερη ζάχαρη. Και το ίδιο συμβαίνει και στη βιομηχανία αναψυκτικών.

Η εταιρεία ερευνών NPD Group και άλλοι παρατηρητές έχουν επισημάνει ότι οι καταναλωτές επιδιώκουν πλέον να καταναλώνουν λιγότερη ζάχαρη, η οποία τείνει να διαδεχθεί στην κορυφή των διατροφικών απειλών τον παλαιό …εχθρό: το λίπος.

ΠΗΓΗ: fortunegreece.com

Δειτε Επισης

Ο Πρωθυπουργός της Γαλλίας παρουσιάζει τον κρατικό προϋπολογισμό του 2026-Στόχος η εξοικονόμηση €40 δισ.
Πάνω από $71 το πετρέλαιο Μπρέντ εν αναμονή των δηλώσεων Τραμπ για Ρωσία
Μεγαλύτερη αύξηση από την αναμενόμενη στις εξαγωγές της Κίνας τον Ιούνιο
Ευρώ: «Άμυνα» απέναντι στους δασμούς Τραμπ και εν μέσω προσδοκιών για εμπορικό deal
Άνοδος του γερμανικού 30ετούς στο υψηλότερο επίπεδο από το 2023
Μάρος Σέφτσοβιτς: Ε.Ε. και ΗΠΑ πλησιάζουν σε μια καλή εμπορική συμφωνία
Σε υψηλό 14ετίας το ασήμι-Στενότητα στην αγορά λόγω δασμών
Ταγιάνι: Η Ε.Ε. έχει ήδη έτοιμη λίστα δασμών σε αμερικανικά προϊόντα αξίας €21 δις
Xρυσός: Ξεπερνά τα $3.370 καθώς ο Τραμπ επιβάλλει νέους δασμούς
Σπάει κάθε ρεκόρ το bitcoin-Για πρώτη φορά πάνω από τα $120.000 με ώθηση από ETF και Τραμπ