Powered by

Η Nestle βάζει το λαγουδάκι του Nesquik σε… δίαιτα

Η Nestle, ο γίγαντας των τροφίμων με έδρα την Ελβετία, σχεδιάζει να αναζωογονήσει το αξίας ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων εμπορικό σήμα Nesquik. Πώς; Ελαττώνοντας την περιεκτικότητά του σε ζάχαρη, όπως αναφέρει η The Wall Street Journal.

Η κίνηση αυτή έρχεται σε μια στιγμή που οι πωλήσεις του Nesquik έχουν αυξηθεί στις ΗΠΑ, αν και το brand έχει χάσει μερίδιο αγοράς – παραχωρώντας την κορυφή στο TruMoo της Dean Foods, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Euromonitor.

Η Nestle και άλλες μεγάλες εταιρείες τροφίμων όπως η PepsiCo, η General Mills και η Coca-Cola έχουν εξετάσει διάφορες μεθόδους αναδιαμόρφωσης ή ανάπτυξης προϊόντος, ώστε κάποια βασικά brands να εμφανίζονται πιο υγιεινά για τους καταναλωτές.

Το 2015, η Nestle ανακοίνωσε ότι είχε μειώσει την πρόσθετη ζάχαρη στο Nesquik κατά 15% για τη γεύση σοκολάτας και κατά 27% για τη γεύση φράουλας. Επίσης, λάνσαρε προϊόντα στη σειρά Nesquik χωρίς τεχνητά χρώματα και αρωματικές ύλες.

Το Nesquik, το οποίο είναι το δεύτερο σε πωλήσεις προϊόν σκόνης για γάλα με κακάο μετά από το Milo, αναμένεται να αλλάξει περαιτέρω. Εκπρόσωπος της Nestle δήλωσε ότι η εταιρεία εφαρμόζει μια σταδιακή μείωση στην ποσότητα ζάχαρης που περιέχεται στο Nesquik, έτσι ώστε οι καταναλωτές να μπορέσουν να προσαρμοστούν στην αλλαγή της γεύσης.

Το τρέχον επίπεδο πρόσθετης ζάχαρης για το βασικό προϊόν είναι 10,6 γραμμάρια ανά μερίδα προϊόντος.

Το επόμενο βήμα είναι το λανσάρισμα του Nesquik Less Sugar με 3,4 γραμμάρια πρόσθετης ζάχαρης – στο Ηνωμένο Βασίλειο καταρχήν, φέτος, και στις ΗΠΑ το 2018.

«Τα τελευταία χρόνια, η γκάμα προϊόντων Nesquik έχει υποστεί σημαντική μείωση περιεκτικότητας σε ζάχαρη, βάσει των δεσμεύσεών μας που σχετίζονται με τη διατροφή και την υγεία» ανέφερε εκπρόσωπος της Nestle σε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο Fortune.

Η βιομηχανία ζάχαρης – η οποία εδώ και δεκαετίας προσπάθησε να αποστασιοποιηθεί από μια πληθώρα αναφορών σχετικών με τις αρνητικές συνέπειες της ζάχαρης για την υγεία – βρίσκεται εν μέσω μιας ριζικής αλλαγής στη συμπεριφορά των καταναλωτών.

Έτσι, μεγάλες εταιρείες στον κλάδο τροφίμων και ποτών προσπαθούν να μειώσουν τη ζάχαρη στα υπάρχοντα προϊόντα τους ή να λανσάρουν νέα προϊόντα που περιέχουν λιγότερη ζάχαρη. Και το ίδιο συμβαίνει και στη βιομηχανία αναψυκτικών.

Η εταιρεία ερευνών NPD Group και άλλοι παρατηρητές έχουν επισημάνει ότι οι καταναλωτές επιδιώκουν πλέον να καταναλώνουν λιγότερη ζάχαρη, η οποία τείνει να διαδεχθεί στην κορυφή των διατροφικών απειλών τον παλαιό …εχθρό: το λίπος.

ΠΗΓΗ: fortunegreece.com

Δειτε Επισης

Scope: Βελτιώνονται οι μακροπρόθεσμες πιστωτικές προοπτικές της Τουρκίας-Τι προειδοποιεί ο γερμανικός οίκος
Το κόστος δανεισμού της Γαλλίας ξεπέρασε της Ισπανίας για πρώτη φορά από το 2006
Σε υψηλό 12 ετών το ασήμι-Νέο ιστορικό ρεκόρ για χρυσό
Κυρώσεις στον Ρώσο Σεργκέι Σεργκέγιεβιτς Ιβανόφ και στην εταιρεία κρυπτονομισμάτων Cryptex από ΗΠΑ
Καμπανάκι από ING-Κολλημένη σε στασιμότητα η γερμανική οικονομία
Το Κογκρέσο απέτρεψε προεκλογικό «shutdown» στις ΗΠΑ
Άνω των 100 εταιρειών υπέγραψαν Σύμφωνο της Ε.Ε. για ΤΝ-Mεταξύ αυτών και διεθνείς κολοσσοί
Η Google προσέφυγε κατά της Microsoft ενώπιον της Ευρωπαϊκής Επιτροπής-Γιατί την κατηγορεί
Σουηδία: Μείωσε το βασικό επιτόκιό της κατά 25 μονάδες βάσης η Κεντρική Τράπεζα της χώρας
Επιχείρηση Σιμσέκ στη Νέα Υόρκη να καθησυχάσει τις ανησυχίες των επενδυτών-Η κατάσταση της τουρκικής οικονομίας