powered by

Οδηγός Επιβίωσης για marketers προς αντιμετώπιση των millennials

Το Cyprus Marketing Youth Society (Cy.M.Y.S.) με στρατηγικό συνεργάτη την Cytamobile-Vodafone διοργανώνει  την Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2017 στις 17.30 την εκδήλωση με θέμα «Οδηγός Επιβίωσης για marketers προς αντιμετώπιση των millennials»  που θα πραγματοποιηθεί στο Αμφιθέατρο Κεντρικών Γραφείων της Cyta στην Λευκωσία.  

Τελικά, τι είναι εκείνο που ωθεί τους millennials να αγαπήσουν ένα brand;
Ως millennials χαρακτηρίζονται τα άτομα που ανήκουν στη  γενιά που γεννήθηκε μετά το 1980, κυρίως τη δεκαετία 1990-2000. Πολλοί την περιγράφουν ως μια γενιά εγωιστική και εγωκεντρική. Μελέτες φωτογραφίζουν τους millennials ως άτομα ως επί το πλείστον «ξύπνια» και εύκολα προσαρμόσιμα σε ό,τι αφορά την τεχνολογία και την εξέλιξή της. Σύγχρονοι, ψαγμένοι και απαιτητικοί, οι millennials αποτελούν ένα πολύ δύσκολο στόχο για τους ανθρώπους του μάρκετινγκ. 

Στόχος της Εκδήλωσης 
Στόχος της εκδήλωσης είναι να διεισδύσει στα άδυτα της ψυχοσύνθεσης των Κύπριων millennials και να αποκαλύψει μια γενιά που αποτελεί τη μεγαλύτερη πρόκληση για τους επαγγελματίες του Μάρκετινγκ και της Διαφήμισης. Με βάση μια πρωτοποριακή έρευνα για νέους που δεν ξανάγινε στην Κύπρο ερευνώνται  τρεις κατηγορίες προϊόντων κι υπηρεσιών, οι Τηλεπικοινωνίες, οι Τράπεζες και το Λιανικό Εμπόριο. Τα ευρήματα ξετυλίγουν το κουβάρι μιας γενιάς καταναλωτών που δεν εμπιστεύεται εύκολα αλλά όταν την κερδίσεις δεν διστάζει να γίνει πρεσβευτής της μάρκας που την εμπνέει. 

Μεθοδολογία Έρευνας
Η συγκεκριμένη έρευνα χρησιμοποιεί μια πρωτοποριακή μέθοδο με το χτίσιμο πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης αντίστοιχης με αυτή του facebook. Μillennials από όλη την Κύπρο συμμετέχουν σ’ αυτή τη διαδικασία όπου μέσα από ένα «κλειστό» περιβάλλον θα απαντούν σε ερωτήσεις, θα εκφέρουν απόψεις, θα διεξάγουν διάλογο, θα ακολουθούν εντολές  και γενικά θα τοποθετούνται σε διάφορες πλευρές που αφορούν το μάρκετινγκ που απευθύνεται σε νέους.  Και όλα αυτά όχι αόριστα και θεωρητικά αλλά συγκεκριμένα και πρακτικά για διαφόρους τομείς αλλά και μάρκες που εμπορεύονται/δραστηριοποιούνται στην Κύπρο. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων θα αναδείξει σημαντικότατες παραμέτρους που αφορούν το νεανικό μάρκετινγκ.  Η έρευνα διεξήχθη εκ μέρους του Cy.M.Y.S από τις εταιρείες IMR και Alternative Research Solutions και παρουσιάζει ο Διευθύνων Σύμβουλος του marketing intelligence agency, Τίτος Σιμιτζής.  

Η εκδήλωση απευθύνεται σε στελέχη του marketing, της διαφήμισης και της επικοινωνίας οι οποίοι χειρίζονται νεανικά  brands ή μάρκες που απευθύνονται και στους νέους, ιδιαίτερα μεταξύ των ηλικιών 18-35,  και σε διευθυντές marketing, brand managers, δημοσίων σχέσεων, διαφημιστικών εταιρειών, digital agencies και mobile marketing, 


Για περισσότερες πληροφορίες  κάντε κλικ εδώ.
 

Οργανωτής: Cy.M.Y.S., Στρατηγικός Συνεργάτης Cy.M.Y.S.: Cytamobile-Vodafone. Χορηγοί Cy.M.Y.S.: Ελληνική Τράπεζα και Φώτος Φωτιάδης Διανομείς. Χορηγοί Έρευνας: IMR/University of Nicosia. Υποστηρικτής Cy.M.Y.S.: Διαφημιστική εταιρεία Γνώμη. Συντονισμός: IMH. 

Για περισσότερες πληροφορίες ΙΜΗ: τηλ.: 22505555, email: events@imhbusiness.com, 

Δειτε Επισης

Αυξήθηκαν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν ιδιωτικούς ταχυδρομικούς παροχείς-Έρευνα της ΓΕΡΗΕΤ
Ενισχύει την ηγετική της ομάδα η EY Κύπρου...Οι τέσσερις νέοι Συνέταιροι που ανακοίνωσε(pics)
ΤΕΠΑΚ: Προχωρά στην ίδρυση και λειτουργία Κέντρου Διά Βίου Μάθησης
Στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος ο Πρέσβης της Ιαπωνίας στην Κύπρο
Μνημόνιο συνεργασίας Πανεπιστημίου Frederick και MSC για υποτροφίες στα ναυτιλιακά
Συζητήσεις ΤΕΠΑΚ-Zhejiang Wanli University για ανάπτυξη κοινών ξενόγλωσσων προπτυχιακών προγραμμάτων
Παρουσίαση μελέτης για τη βιοποικιλότητα σε λατομεία αδρανών υλικών στην Κύπρο
Πόλος έλξης για επιστροφή Κύπριων επιστημόνων τα Κέντρα Αριστείας-Τα είπαν με Νίκο Χριστοδουλίδη
Μ. Παναγιώτου: Ενισχύει την εμπιστοσύνη και την προστασία των επενδυτών η ψήφιση του νόμου για ΚΕΔΟΣΕ
«Μωρά Θαύματα»: Σε πλήρη στασιμότητα η νέα ΜΕΝΝ στο Μακάριο Νοσοκομείο-Να μην συνεχιστεί άλλο η κοροϊδία