Powered by

Το σουπερμάρκετ του μέλλοντος

Μια εκπληκτική εμπειρία θα έχει την ευκαιρία να βιώσει ο μελλοντικός πελάτης ενός σούπερμάρκετ χάρη στην συνεργασία της Coop Italia, της μεγαλύτερης αλυσίδας σούπερ μάρκετ της Ιταλίας και της Accenture που στόχο έχουν να επαναπροσδιορίσουν την εμπειρία των καταναλωτών στην αγορά τροφίμων.

Η νέα ναυαρχίδα των καταστημάτων της, στην πανεπιστημιούπολη του Μιλάνο στην περιοχή Bicocca, ενώνει τον φυσικό κόσμο με την ψηφιακή τεχνολογία, επαναπροσδιορίζοντας την ατμόσφαιρα των τοπικών υπαίθριων αγορών, σε συνδυασμό με ψηφιακές λύσεις που παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες για τα προϊόντα, βελτιώνοντας ταυτόχρονα την περιήγηση στο κατάστημα.

Η Accenture βοήθησε την Coop να επανασχεδιάσει το information architecture του σούπερ μάρκετ.
Σε συνεργασία με την Avanade, μια κοινοπραξία της Accenture με τη Microsoft, η Accenture βοήθησε στην υλοποίηση της πληροφοριακής υποδομής, στην ανάλυση και ανάπτυξη point-of-sales σημείων.

Το αποτέλεσμα είναι μια αρθρωτή και ευέλικτη λύση, με την υποστήριξη της cloud πλατφόρμας Microsoft Azure, η οποία μπορεί να επεκταθεί σε μεγάλο αριθμό καταστημάτων.

Η εμπειρία των πελατών ενισχύεται με την υλοποίηση και λειτουργία διαδραστικών οθονών παρουσίασης τροφίμων, καθώς και έξυπνων ραφιών, για πιο στοχευμένες και εξατομικευμένες αγορές.

Το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος περιλαμβάνει τα εξής:

1. Διαδραστικούς πίνακες: Τα προϊόντα στο σούπερ μάρκετ εκτίθενται σε μεγάλους διαδραστικούς πίνακες, όπου με μια απλή κίνηση του χεριού εμφανίζονται πρόσθετες πληροφορίες για το προϊόν σε μια οθόνη, όπως η προέλευσή του, διατροφικά στοιχεία, παρουσία αλλεργιογόνων, οδηγίες απόρριψης, συναφή προϊόντα και προσφορές. Αυτή η επαυξημένη (augmented) εμπειρία επιτυγχάνεται με αισθητήρες Microsoft Kinect οι οποίοι χρησιμοποιούν τεχνολογία ανίχνευσης σώματος.

2. Κάθετα ράφια: Στο νέο κατάστημα, η κλασική διάταξη των ραφιών έχει αλλάξει και έχει συνδεθεί με μια εφαρμογή αφής, η οποία επιτρέπει στον πελάτη να περιηγηθεί στις κατηγορίες των προϊόντων, να φιλτράρει και να αναζητήσει τα πιο κατάλληλα προϊόντα, να ανακαλύψει προσφορές, να εμφανίσει πληροφορίες για τα προϊόντα. Το αποτέλεσμα είναι μια διευρυμένη ετικέτα που παρέχει στον πελάτη μια βαθύτερη εικόνα για το προϊόν που αγοράζει.

3. Οπτικοποίηση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο: Οι πελάτες, ενώ κινούνται μέσα στο κατάστημα, έχουν οπτική πρόσβαση σε μια μεγάλη οθόνη οπτικοποίησης δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, η οποία εμφανίζει περιεχόμενο που περιλαμβάνει τα εξής: τις αξίες του brand της Coop, καθημερινές ειδικές προσφορές και προτάσεις μαγειρικής, πληροφορίες από κοινωνικά δίκτυα, όπως δημοσιεύσεις στο λογαριασμό της Coop στο Facebook, προϊόντα με τις κορυφαίες πωλήσεις και προσφορές σε κάθε κατηγορία, παρέχοντας ένα επιπλέον σημείο αλληλεπίδρασης με τους πελάτες.

ΠΗΓΗ: newmoney.gr

Δειτε Επισης

Διάλογος Κομισιόν με επιχειρήσεις για τους κανόνες καταγωγής των προϊόντων
Μεγαλύτερη αύξηση από την αναμενόμενη στις εξαγωγές της Κίνας τον Ιούνιο
Ευρώ: «Άμυνα» απέναντι στους δασμούς Τραμπ και εν μέσω προσδοκιών για εμπορικό deal
Άνοδος του γερμανικού 30ετούς στο υψηλότερο επίπεδο από το 2023
Μάρος Σέφτσοβιτς: Ε.Ε. και ΗΠΑ πλησιάζουν σε μια καλή εμπορική συμφωνία
Σε υψηλό 14ετίας το ασήμι-Στενότητα στην αγορά λόγω δασμών
Ταγιάνι: Η Ε.Ε. έχει ήδη έτοιμη λίστα δασμών σε αμερικανικά προϊόντα αξίας €21 δις
Xρυσός: Ξεπερνά τα $3.370 καθώς ο Τραμπ επιβάλλει νέους δασμούς
Σπάει κάθε ρεκόρ το bitcoin-Για πρώτη φορά πάνω από τα $120.000 με ώθηση από ETF και Τραμπ
Σε αναζήτηση νέων εμπορικών συμφωνιών με Ασία ενόψει δασμών Τραμπ η Ε.Ε.