Το 1ο Bloggers Conference έρχεται για να αφήσει το δικό του e-αποτύπωμα

Η IMH διοργανώνει το πρώτο “Bloggers Conference” την Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου από τις 14:00 έως τις 18:00 στο K-Cineplex, του Mall of Cyprus.

Η ενημέρωση σήμερα επιτυγχάνεται κατά κύριο λόγο από τα ψηφιακά Μέσα. Ταυτόχρονα, όλοι εκείνοι που έχουν το «μικρόβιο» του ρεπορτάζ, είναι δραστήριοι και με ανάγκη εξωστρέφειας, αντί να στείλουν την άποψη ή το άρθρο τους σε ένα έντυπο προς δημοσίευση, διατηρούν πολύ απλά το προσωπικό τους blog κι αναρτούν καθημερινά τα «ευρήματα» και τη γνώμη τους. Οι άνθρωποι σήμερα αφήνουν το προσωπικό τους αποτύπωμα, ψηφιακά!

Ο όρος blog ή ιστολόγιο (ελληνιστί), παραπέμπει κατά μία έννοια στην κατάθεση σκέψεων κι απόψεων ενός ατόμου, χωρίς να απαιτείται η αυστηρή επαγγελματική ιδιότητα του συγγραφέα, κειμενογράφου ή δημοσιογράφου. Η τεράστια απήχηση αλλά και οι Μάρκετινγκ προεκτάσεις αρκετών από αυτά τα ιστολόγια, δημιούργησε εύλογα ερωτήματα στον κύκλο των διαφημιστών και διαφημιζόμενων, σε πολιτικούς και επιχειρηματίες, οι οποίοι ξεκίνησαν να αναρωτιούνται για την επίδραση που έχουν απέναντι στον καταναλωτή και πολίτη. 

Οι bloggers συζητούν, αναλύουν, επηρεάζουν, αμφισβητούν, προωθούν τάσεις και ιδέες. Έχουν δυναµική παρουσία στο χώρο του διαδικτύου, αλλά και φανατικούς οπαδούς-followers. Ποια είναι, όµως, τα στοιχεία που κάνουν ένα προσωπικό ιστολόγιο πετυχηµένο; Πώς µπορούν οι bloggers να προωθήσουν αποτελεσµατικά το μπλογκ τους και παράλληλα να κερδίσουν όσο το δυνατόν περισσότερη απήχηση στο κοινό που σερφάρει και διαβάζει; Πώς µπορούν να μεταμορφώσουν το χόµπι τους σε μια επιχείρηση που αποφέρει και αποδίδει; Απαντήσεις στα πιο πάνω ερωτήµατα θα δώσουν έµπειροι bloggers από την Κύπρο και το εξωτερικό, Μαρκετίστες αλλά και social managers. 

Το Συνέδριο καλύπτει όλες τις παραμέτρους που πρέπει να έχει ένα πετυχημένο blog και αναλύει το όλο concept πίσω από το εγχείρημα «μπλογκ», με στόχο να αναδείξει την επίδραση των μπλόγκερς στις επιχειρήσεις και την κοινωνία, αλλά και να βοηθήσει στην περαιτέρω εξέλιξη όσων ονειρεύονται ή φιλοδοξούν να γίνουν κι οι ίδιοι bloggers. 

Σημαντικές και διεθνώς αναγνωρισμένες προσωπικότητες με παγκόσμια καριέρα στον κόσμο του blogging έρχονται στο Συνέδριο, για να μοιραστούν με το κοινό τις γνώσεις και την εμπειρία τους. Κοντά μας θα είναι μεταξύ άλλων, οι:
•    Matthew Zorpas, Founder www.thegentlemanblogger.com, United Kingdom
•    Christina Loucas, Founder www.afroditeskitchen.com, Canada, Cyprus 
•    Manuela Kjeilen , Founder www.passionforbaking.com, author, Norway
•    Zeta Tsakoumi, Web Content Manager, www.madamefigaro.gr, Founder www.pinkgirlnotes.com, Greece
•    Nicolas Ioannides, Founder www.stripesandfries.com, Fashion editor at Beautiful People, TV Presenter, owner of «Φρου Φρού κι Αρώματα», Cyprus

Για το αναλυτικό πρόγραμμα του συνεδρίου, κάντε κλικ εδώ.

Οργάνωση: ΙΜΗ 
Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό InBusiness, Περιοδικό Gold, ΡΕΠΟΡΤΕΡ online

Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές, επικοινωνήστε στο τηλ.: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Το Andrey & Julia Dashin’s Foundation ήταν χρυσός χορηγός του φιλανθρωπικού δείπνου του Καραϊσκάκειου Ιδρύματος
Νέο ερευνητικό έργο στο Πανεπιστήμιο Κύπρου με χρηματοδότηση €200.000 από το Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας
Πράσινο φως από τη γενική συνέλευση της ΑΕΛ για συμμετοχή του Andrew Budzinski στο μετοχικό κεφάλαιο
Σεμινάριο Harris Kyriakides: «Latest Developments in Banking Litigation»
Έμπρακτη στήριξη μικρομεσαίων επιχειρήσεων μέσω του «ΘΑλΕΙΑ2021-2027»-Τα σχέδια που έρχονται
Έκκληση ΣΥ.ΚΕ.Α.Α. προς βουλευτές: Μην επιβραβεύσετε την ανισότητα, προστατέψτε τους ασθενείς
Σημαντικό βήμα για επέκταση του παγκόσμιου δικτύου του AUB Mediterraneo-Υπέγραψε MoU με το Πανεπιστήμιο Jiliang Κίνας
Καινοτόμα φωτονικά κυκλώματα για τα δίκτυα 6G-Νέο έργο στο Πανεπιστήμιο Κύπρου με χρηματοδότηση ΙδΕΚ
EY Κύπρου και CIM Cyprus Business School ενώνουν δυνάμεις και παρουσιάζουν το πρόγραμμα EY Learn & Earn
Partners: 30 χρόνια πορείας, δημιουργίας και αλλαγής στον χώρο της διαφήμισης και της επικοινωνίας στην Κύπρο