«3 Λεπτά» με τον Δώρο Κυρατζή
08:19 - 14 Ιανουαρίου 2017

Η δουλειά του είναι η… μόδα. Κάθε του κίνηση γίνεται κατόπιν αρκετής σκέψης και μελέτης. Όταν όμως αποφασίσει για κάτι, τότε η εφαρμογή της απόφασης γίνεται πολύ γρήγορα. Ο λόγος για τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της AMICCI, Δώρο Κυρατζή.
Στον τομέα τον οποίο δραστηριοποιείται, τη μόδα, θαυμάζει την Stella McCartney. Η επιλογή του κ. Κυρατζή βασίζεται στο γεγονός ότι παρόλο που η ίδια κουβαλούσε το βαρύ όνομα του πατέρα της Paul McCartney, εντούτοις κατάφερε να το αναδείξει σε μια άλλη βιομηχανία, διαφορετική από τη μουσική, τη μόδα και το fashion design.
Ερωτηθείς σε ποια εταιρεία του εξωτερικού θα ήθελε να έχει μετοχές, ανέσυρε στην μνήμη του ένα οικογενειακό γεγονός που συνέβηκε στη Νέα Υόρκη το 2010. Όπως ανέφερε ο κ. Κυρατζής, οι κόρες του προσπαθούσαν να τον πείσουν πως όλοι οι μοντέρνοι και σύγχρονοι επιχειρηματίες έπρεπε να είχαν στην κατοχή τους υπολογιστή Apple. Βέβαια, δεν πείστηκε να αγοράσει υπολογιστή. Αντίθετα πείστηκε να αγοράσει μετοχές της Apple. Σήμερα όμως, παρόλο που αναγνωρίζει την επιτυχία του Apple Brand, δηλώνει ότι θα επένδυε στη Samsung.
Ως μεγαλύτερο επίτευγμα στην καριέρα του και κατ’ επέκταση στη ζωή του θεωρεί την επιτυχημένη πορεία της AMICCI, η οποία ξεκίνησε με τη σύζυγο του από ένα μικρό κατάστημα και σήμερα αποτελεί μία πρωτοπόρα επιχείρηση στον τομέα της μόδας.
Ο ηγέτης γεννιέται και στη συνέχεια γίνεται δηλώνει ο Διευθύνων Σύμβουλος της AMICCI. Πιστεύει, όμως, πως αυτό που οδηγεί κάποιο άτομο να δείξει τις ηγετικές του ικανότητες είναι οι συνθήκες τη δεδομένη στιγμή. «Ο Winston Churchill πιθανών να μην γινόταν καν πρωθυπουργός της Βρετανίας αν δεν άρχιζε ο Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος εκείνη τη δεδομένη περίοδο», ανέφερε ως παράδειγμα.
Κάθε νέο επιχειρηματία θα τον συμβούλευε να βρίσκει τη διαφορετικότητα και να αποφεύγει τον μιμητισμό, να επικεντρώνεται σε αυτό που μπορεί ο ίδιος να κερδίσει και όχι στο τι θα χάσει ο ανταγωνιστής του, ενώ τέλος ο λόγος του να είναι «συμβόλαιο».
Στόχος της AMICCI για το 2017, όπως αποκαλύπτει ο κ. Κυρατζής, είναι η προσθήκη κάποιων νέων γραμμών στα καταστήματά της, αλλά και η επέκταση στο διαδικτυακό εμπόριο.
Η εταιρεία AMICCI ιδρύθηκε το 1982 και δραστηριοποιείται στην εισαγωγή και πώληση «high end» ειδών ένδυσης και υπόδησης. Σήμερα η AMICCI εκπροσωπεί πολύ γνωστούς οίκους μεταξύ των οποίων τα SAINT LAURENT PARIS, BOTTEGA VENETA, CHLOE, STELLA McCARTNEY για τις γυναίκες και τα ERMENEGILDO ZEGNA για τους άνδρες. Διαθέτει πέντε καταστήματα σε Λευκωσία και Λεμεσό.