Πόσο .. «σέξυ» είναι η τράπεζα σας στους millennials;
09:18 - 12 Ιανουαρίου 2017
Πόσο ελκυστική πιστεύετε ότι είναι η τράπεζα και τα τραπεζικά προϊόντα/υπηρεσίες σας; Τι στρατηγική πρέπει να ακολουθήσουν τα τραπεζικά ιδρύματα, ώστε να χτίσουν και να διατηρήσουν την επαφή τους με τη νέα γενιά (ή με τις νεότερες γενιές); Η Τεχνολογία και το μοντέλο των νεοφυών επιχειρήσεων (startups) έχει αλλάξει ριζικά κατά τα τελευταία 10 έτη διαφοροποιώντας το marketing και την στρατηγική των τραπεζικών ιδρυμάτων. Μεταξύ άλλων, έχει διαφοροποιηθεί:
• Ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι χρησιμοποιούν κι εκλαμβάνουν τις τραπεζικές εφαρμογές (π.χ. mobile banking)
• Ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι χρηματοδοτούν τις ιδέες τους (π.χ. crowdfunding)
• Το πώς οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται τις μεγάλες (θεσμικές) επιχειρήσεις και ποιες προσδοκίες έχουν από αυτές
• Το πώς τα εμπορικά σήματα (brands) κερδίζουν το σεβασμό των πελατών τους
Στον ταχύτατα μεταβαλλόμενο κι εξελισσόμενο κόσμο που ζούμε, η τράπεζα, ως θεσμός και υπηρεσία, εκλαμβάνεται έως σήμερα ένα άκαμπτο, απρόσωπο, δυσκίνητο ίδρυμα. Και παρά το γεγονός ότι οι τρόποι με τους οποίους οι καταναλωτές μπορούν να έρθουν σε επαφή με την τράπεζα γίνονται ολοένα και πιο φιλικοί, τεχνολογικά (όπως είναι το e-banking), ελάχιστα έχουν αλλάξει ή βελτιωθεί στο τραπεζικό προϊόν, αυτό καθαυτό. Η επιχειρησιακή νοοτροπία των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων, το επιχειρηματικό τραπεζικό μοντέλο, η επικοινωνιακή οδός που ακολουθεί η τράπεζα για τους πελάτες της αλλά και ο τρόπος με τον οποίο χτίζει τη σύνδεσή της με το κοινό, παραμένουν σε μεγάλο βαθμό απαρχαιωμένα και αναποτελεσματικά.
Το Cyprus Marketing Youth Society (Cy.M.Y.S.) μέσα από μια πρωτοποριακή έρευνα αναλύει το τραπεζικό τομέα σε σχέση με το μάρκετινγκ και τους νέους. Η έρευνα εξετάζει πώς αντιμετωπίζουν οι millennials τον τραπεζικό τομέα, ποια τα κριτήρια, οι προσδοκίες κι ανησυχίες τους, παρουσιάζοντας επίσης παραδείγματα προς μίμηση και αποφυγήν, με βάση την κυπριακή αλλά και διεθνή τραπεζική εμπειρία της συγκεκριμένης γενιάς.
Η έρευνα η οποία διεξήχθη εκ μέρους του Cy.M.Y.S από τις εταιρείες IMR και Alternative Research Solutions παρουσιάζεται την Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2017 στις 17:30 στο αμφιθέατρο Κεντρικών Γραφείων της Cyta (Λευκωσία) με θέμα: «Οδηγός Επιβίωσης για marketers προς αντιμετώπιση των millennials».
Η εκδήλωση απευθύνεται σε στελέχη Marketing, Διαφήμισης και Επικοινωνίας που χειρίζονται youth brands ή μάρκες/υπηρεσίες οι οποίες στοχεύουν στους νέους (18-35 χρόνων). Πιο συγκεκριμένα, η παρουσίαση αφορά: διευθυντές Marketing, brand managers, στελέχη Δημοσίων Σχέσεων και Διαφημιστικών Γραφείων, Digital Agencies και εταιρίες Mobile Marketing.
Η είσοδος είναι ελεύθερη, αλλά λόγω περιορισμένου αριθμού θέσεων, είναι απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής στο:
Για το πρόγραμμα της εκδήλωσης κάντε κλικ εδώ:
Οργανωτής: Cy.M.Y.S., Στρατηγικός Συνεργάτης Cy.M.Y.S.: Cytamobile-Vodafone. Χορηγοί Cy.M.Y.S.: Ελληνική Τράπεζα και Φώτος Φωτιάδης Διανομείς. Χορηγοί Έρευνας: IMR/University of Nicosia. Υποστηρικτής Cy.M.Y.S.: Διαφημιστική εταιρεία Γνώμη. Συντονισμός: IMH.
Για περισσότερες πληροφορίες ΙΜΗ: τηλ.: 22505555, email: events@imhbusiness.com, online registration: www.imhbusiness.com