Το Mission E ανοίγει νέους ορίζοντες για τη Porsche

Πρόσφατα το Διοικητικό συμβούλιο της Porsche έδωσε το πράσινο φως για να οδηγηθεί το Mission E στην παραγωγή. Πρόκειται για ένα πλήρως ηλεκτρικό πολυτελές σπορ σεντάν που θα έχει σαν στόχο να προσφέρει υψηλά επίπεδα οδηγικής απόλαυσης σε συνδυασμό με πρακτικότητα στην καθημερινή χρήση. Ήδη η γερμανική εταρεία έβαλε στόχους για το καινοτόμο Mission E του οποίου η έκδοση παραγωγής δεν αναμένεται νωρίτερα από το 2019.

Ο στόχος δεν είναι άλλος από 20.000 αυτοκίνητα ετησίως. Αυτό δήλωσε ο επικεφαλής της Porsche, Oliver Blume, βασιζόμενος στην μεγάλη ζήτηση που ήδη υπάρχει για το μοντέλο. Επίσης δήλωσε ότι θα υπάρχουν αρκετά νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα από την Porsche, μέσα στην ερχόμενη δεκαετία. Πιο συγκεκριμένα, ο επικεφαλής εξέλιξης, Michael Steiner, έχει δηλώσει ότι ήδη εργάζεται στο να υπάρχει μια ηλεκτροκίνητη έκδοση της 718 Boxster. Παρόλά αυτά, ο Blume ήταν αρκετά ξεκάθαρος ότι οι ιθύνοντες της εταιρίας δεν έχουν αποφασίσει τίποτα για την “ηλεκτροποίηση” του δημοφιλέστατου roadster τους.

Το τετράθυρο και αποκλειστικά 4θέσιο Mission E θα ενσωματώνει τεχνολογία ανάκτησης ενέργειας εξελιγμένη στην αγωνιστική 919 Hybrid που κέρδισε στις 24 ώρες του LeMans. Επίσης, η εμπειρία στην κατασκευή σασί χαμηλού βάρους και υψηλής ακαμψίας χρησιμοποιήθηκε και στην 918 Spyder. 

Το μοντέλο είναι εφοδιασμένο με δύο ηλεκτροκινητήρες, ένα σε κάθε άξονα. Η συνδυασμένη ισχύς υπολογίζεται να αγγίζει τους 600 ίππους, ώστε η Porsche Mission E να φτάνει τα εκατό χιλιόμετρα από στάση σε λιγότερα από 3,5 δευτερόλεπτα. Ο στόχος για την αυτονομία είναι να ξεπερνά τα 500 km. Το Mission E concept είναι χτισμένο επίσης σε μια εντελώς νέα πλατφόρμα, με αλουμινένιο πάτωμα και τμήματα από ατσάλι υψηλής αντοχής και συνθετικά υλικά ενισχυμένα με ανθρακονήματα. Η χρήση μιας εντελώς νέας πλατφόρμας δείχνει ότι αποκλείονται τα υβριδικά συστήματα κίνησης με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Ζυγίζει δύο τόνους και έχει υγρόψυκτη μπαταρία τοποθετημένη στο πάτωμα, κάτι που σύμφωνα με την Porsche δίνει στο αυτοκίνητο κέντρο βάρους χαμηλό όσο αυτό της 918.

Παράλληλα, το Mission E διαθέτει έναν επαναστατικό φορτιστή 800 volt ο οποίος μπορεί να φορτίσει τις μπαταρίες ιόντων λιθίου στο 80%, ενέργεια αρκετή για αυτονομία 400 km, σε 15 λεπτά. Θα υπάρχει επίσης η δυνατότητα ασύρματης φόρτισης.

Δειτε Επισης

Η ΕΚΟ στήριξε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ως μέγας χορηγός για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά (pics)
Θρίαμβος της Hyundai στο Ράλι Ακρόπολις, με 1η και 3η θέση στο βάθρο των νικητών
Toyota Gazoo Racing: Οδηγεί την κούρσα του WRC μετά το Ράλι Ακρόπολις
Σημαντική διάκριση για το Hyundai IONIQ 5 N… Βραβεύτηκε ως Five-Star Car
Διπλή αναγνώριση για τη Hyundai στα βραβεία Autotrader Drivers’ Choice Awards 2025
Διεθνείς διακρίσεις για το φυσικό μεταλλικό νερό ΚΥΚΚΟΣ
Παραδόθηκαν από την CTC Automotive οι νέες ηλεκτρικές λιμουζίνες κυβερνητικών αξιωματούχων
Defender Experience: Η πολυτελής περιπέτεια που ξεπερνά κάθε προσδοκία
Το νέο Lexus ES επαναπροσδιορίζει την πολυτέλεια και τη φινέτσα
Κάθοδος Xpeng στην Κύπρο με επίσημο αντιπρόσωπο την Andys Agathocleous Motors-Στην χώρα μας τα πρώτα οχήματα