Αναγκαία η καινοτομία για την ανάπτυξη ενός brand
10:27 - 30 Σεπτεμβρίου 2016
Το συνέδριο με την ονομασία Gamechangers Cyprus: Innovative strategies for business and brands in a fast changing world, πραγματοποιηθηκε στις 30 Σεπτεμβρίου στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου.
Ο κύριος ομιλητής, Peter Fisk, είναι ένας διεθνώς γνωστός marketer, συγγραφέας οχτώ βιβλίων συμπεριλαμβανομένου και του “Gamechangers”, διευθύνων σύμβουλος της GeniusWorks, καθηγητής Marketing στο IE Business School ενώ έχει περιληφθεί στη λίστα Thinkers 50 Guru Radar και έχει συνδέσει το όνομά του με εταιρείες - κολοσσούς, όπως, British Airways, Coca Cola, Microsoft, Oriflame και Aeroflot.
Όπως ανέφερε στην ομιλία του, οι καιροί αλλάζουν και αυτό είναι συναρπαστικό. Οι διάφορες αγορές αλλάζουν πιο γρήγορα και δραματικά από κάθε άλλη φορά προσφέροντας νέες ευκαιρίες και αυτό είναι που κάνει το τώρα να είναι η πιο συναρπαστική στιγμή να είσαι marketer.
Με την αύξηση του πληθυσμού να κυμαίνεται στα 200 εκατομμύρια το χρόνο, τo 70% του πληθυσμού μέχρι το 2030 να ζει σε πόλη, την μεσαία τάξη να μεγαλώνει κατά 52% όπως υποστηρίζει ο ίδιος και ειδικά στην Ασία, αυτή είναι η στιγμή οι marketers να αρχίσουν να σκέφτονται πιο βαθιά, να τολμούν και να είναι καινοτόμοι για να κρατήσουν το κοινό τους και να ενδυναμώσουν το brand τους.