Η αλλαγή μπορεί να μεταμορφώσει τις επιχειρήσεις
10:58 - 30 Σεπτεμβρίου 2016
Ο ομιλητής του 3rd Brand Congress, Peter Fisk υπογράμμισε τη σημασία της αλλαγής. Σε ένα κόσμο που αναπτύσσεται με τόσο γρήγορους ρυθμούς και ένα σύγχρονο τεχνολογικό περιβάλλον, οι εταιρίες πρέπει να κινούνται γρήγορα, αποφασιστικά και να μην αντιστέκονται στην τεχνολογική ανάπτυξη.
Τα παραδείγματα των υπηρεσιών WhatsApp και Uber χρησιμοποίησε ο ομιλητής για να αναδείξει τη δύναμη των ιδεών και της αλλαγής που φέρνουν.
Μέσα σε μόνο τρία χρόνια, με 17 υπαλλήλους η υπηρεσία WhatsApp κατάφερε να ανεβάσει την αξία της στα 19 δισεκατομμύρια δολάρια μέσα από διαφορετικά επιχειρηματικά μοντέλα, την έρευνα και την κατανόηση του καταναλωτικού κοινού και την συνεχή παρακολούθηση των τάσεων της αγοράς.
Συνεχίζοντας μίλησε και για την υπηρεσία Uber και τη δύναμή της, καθώς κατάφερε όπως είπε μέσα από την πλατφόρμα της, να ενώσει τον κόσμο με υπηρεσίες και προμηθευτές αλλάζοντας την όψη πόλεων και αγορών, ειδικά μετά το λανσάρισμα της νέας της εφαρμογής, uber eats το οποίο χαρακτήρισε ως το μεγαλύτερο delivery campaign του κόσμου.