powered by

Η αλλαγή μπορεί να μεταμορφώσει τις επιχειρήσεις

Ο ομιλητής του 3rd Brand Congress, Peter Fisk υπογράμμισε τη σημασία της αλλαγής. Σε ένα κόσμο που αναπτύσσεται με τόσο γρήγορους ρυθμούς και ένα σύγχρονο τεχνολογικό περιβάλλον, οι εταιρίες πρέπει να κινούνται γρήγορα, αποφασιστικά και να μην αντιστέκονται στην τεχνολογική ανάπτυξη.

Τα παραδείγματα των υπηρεσιών WhatsApp και Uber χρησιμοποίησε ο ομιλητής για να αναδείξει τη δύναμη των ιδεών και της αλλαγής που φέρνουν.

Μέσα σε μόνο τρία χρόνια, με 17 υπαλλήλους η υπηρεσία WhatsApp κατάφερε να ανεβάσει την αξία της στα 19 δισεκατομμύρια δολάρια μέσα από διαφορετικά επιχειρηματικά μοντέλα, την έρευνα και την κατανόηση του καταναλωτικού κοινού και την συνεχή παρακολούθηση των τάσεων της αγοράς.

Συνεχίζοντας μίλησε και για την υπηρεσία Uber και τη δύναμή της, καθώς κατάφερε όπως είπε μέσα από την πλατφόρμα της, να ενώσει τον κόσμο με υπηρεσίες και προμηθευτές αλλάζοντας την όψη πόλεων και αγορών, ειδικά μετά το λανσάρισμα της νέας της εφαρμογής, uber eats το οποίο χαρακτήρισε ως το μεγαλύτερο delivery campaign του κόσμου.

Δειτε Επισης

Ηθική αμοιβή αριστείας, αξίας, τιμής: Gala Dinner προς τιμή του Κίκη Λαζαρίδη στο Ολυμπιακό Μέγαρο
Το ετήσιο ραντεβού των επαγγελματιών Marketing και Media πλησιάζει
TELETHON και ΚΟΠΟ ενώνουν και φέτος δυνάμεις-Κάθε χιλιόμετρο και μια πράξη αγάπης
Τίμησε τους ναυτικούς μέσω της ετήσιας αιμοδοσίας του το Κυπριακό Ναυτιλιακό Επιμελητήριο
Νέα σημαντική διάκριση για το CIM-Ένατο παγκοσμίως το MBA Shipping
Μονόωρη στάση εργασίας από το διοικητικό προσωπικό του ΤΕΠΑΚ-Γιατί αντιδρούν οι συντεχνίες
Ο δρόμος του ΧΑΚ προς την αποκρατικοποίηση και τα...κέρδη από την πώληση σε ιδιώτη στρατηγικό επενδυτή
Οι επιπτώσεις από ενδεχόμενο κλείσιμο των στενών του Ορμούζ
Στην Κοινοβουλευτική Επιτροπή Οικονομικών η αποκρατικοποίηση του ΧΑΚ-«Ειλημμένη πολιτική απόφαση»
Έκλεισε και ανακοινώθηκε το deal…Στον Κώστα Κλεάνθους «Ο Φιλελεύθερος»