powered by

Αλλάζοντας την επιχείρησή σου

Είναι σημαντικό επισήμανε να αλλάξει ο τρόπος σκέψης των οργανισμών και τέσσερις βασικές ερωτήσεις:  Τι, ποιός, γιατί και πώς.

Η κάθε υπηρεσία πρέπει να αναλογίστεί τί πραγματικά είναι το προϊόν της και τί είναι αυτό που προσφέρει καθώς και σε ποιόν απευθύνεται, ποιός είναι το κοινό της και ποιός θα μπορούσε να γίνει κοινό της.

Μετέπειτα πρέπει να διαρωτηθεί γιατί την ακολουθεί το κοινό της και γιατί να την προτιμήσει καθώς και πώς είναι ο καλύτερος τρόπος να διαθέσει το προϊόν της, μέσα από ποιά κανάλια (διαδίκτυο, κατάστημα κλπ.) είναι πιο εύκολο και βολικό για τους καταναλωτές να το δει και να το αποκτήσει.

Όπως αναφέρει τα brands πρέπει να στηρίζονται σε βαθιές αξίες και να ανήκουν –μέσα από τις υπηρεσίες τους- στον κόσμο, και αυτός θα πρέπει να είναι ο στόχος τους, η σωστή αντιμετώπιση των πελατών της και όχι το κέρδος.

Αναφερόμενος στην CYTA τόνισε ότι είναι ένα brand με ιστορία και ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα ο ποίος την βοήθησε να ανελιχθεί και να πετύχει. Ο άνθρωπος και οι ανάγκες του, είναι ο πυρήνας του εταιρικού τρόπου σκέψης της CYTA, των υπηρεσιών της, και του τρόπου που τις προσφέρει.

Δειτε Επισης

Η Universal Life στηρίζει την αναδάσωση της Κύπρου-Συμμετέχει στο Πλαίσιο Εφαρμογής Δράσης του Τμήματος Δασών
Ηθική αμοιβή αριστείας, αξίας, τιμής: Gala Dinner προς τιμή του Κίκη Λαζαρίδη στο Ολυμπιακό Μέγαρο
Το ετήσιο ραντεβού των επαγγελματιών Marketing και Media πλησιάζει
Τίμησε τους ναυτικούς μέσω της ετήσιας αιμοδοσίας του το Κυπριακό Ναυτιλιακό Επιμελητήριο
Νέα σημαντική διάκριση για το CIM-Ένατο παγκοσμίως το MBA Shipping
Μονόωρη στάση εργασίας από το διοικητικό προσωπικό του ΤΕΠΑΚ-Γιατί αντιδρούν οι συντεχνίες
Ο δρόμος του ΧΑΚ προς την αποκρατικοποίηση και τα...κέρδη από την πώληση σε ιδιώτη στρατηγικό επενδυτή
Οι επιπτώσεις από ενδεχόμενο κλείσιμο των στενών του Ορμούζ
Στην Κοινοβουλευτική Επιτροπή Οικονομικών η αποκρατικοποίηση του ΧΑΚ-«Ειλημμένη πολιτική απόφαση»
Έκλεισε και ανακοινώθηκε το deal…Στον Κώστα Κλεάνθους «Ο Φιλελεύθερος»