Αλλάζοντας την επιχείρησή σου
12:25 - 30 Σεπτεμβρίου 2016
Είναι σημαντικό επισήμανε να αλλάξει ο τρόπος σκέψης των οργανισμών και τέσσερις βασικές ερωτήσεις: Τι, ποιός, γιατί και πώς.
Η κάθε υπηρεσία πρέπει να αναλογίστεί τί πραγματικά είναι το προϊόν της και τί είναι αυτό που προσφέρει καθώς και σε ποιόν απευθύνεται, ποιός είναι το κοινό της και ποιός θα μπορούσε να γίνει κοινό της.
Μετέπειτα πρέπει να διαρωτηθεί γιατί την ακολουθεί το κοινό της και γιατί να την προτιμήσει καθώς και πώς είναι ο καλύτερος τρόπος να διαθέσει το προϊόν της, μέσα από ποιά κανάλια (διαδίκτυο, κατάστημα κλπ.) είναι πιο εύκολο και βολικό για τους καταναλωτές να το δει και να το αποκτήσει.
Όπως αναφέρει τα brands πρέπει να στηρίζονται σε βαθιές αξίες και να ανήκουν –μέσα από τις υπηρεσίες τους- στον κόσμο, και αυτός θα πρέπει να είναι ο στόχος τους, η σωστή αντιμετώπιση των πελατών της και όχι το κέρδος.
Αναφερόμενος στην CYTA τόνισε ότι είναι ένα brand με ιστορία και ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα ο ποίος την βοήθησε να ανελιχθεί και να πετύχει. Ο άνθρωπος και οι ανάγκες του, είναι ο πυρήνας του εταιρικού τρόπου σκέψης της CYTA, των υπηρεσιών της, και του τρόπου που τις προσφέρει.