powered by

Αλλάζοντας την επιχείρησή σου

Είναι σημαντικό επισήμανε να αλλάξει ο τρόπος σκέψης των οργανισμών και τέσσερις βασικές ερωτήσεις:  Τι, ποιός, γιατί και πώς.

Η κάθε υπηρεσία πρέπει να αναλογίστεί τί πραγματικά είναι το προϊόν της και τί είναι αυτό που προσφέρει καθώς και σε ποιόν απευθύνεται, ποιός είναι το κοινό της και ποιός θα μπορούσε να γίνει κοινό της.

Μετέπειτα πρέπει να διαρωτηθεί γιατί την ακολουθεί το κοινό της και γιατί να την προτιμήσει καθώς και πώς είναι ο καλύτερος τρόπος να διαθέσει το προϊόν της, μέσα από ποιά κανάλια (διαδίκτυο, κατάστημα κλπ.) είναι πιο εύκολο και βολικό για τους καταναλωτές να το δει και να το αποκτήσει.

Όπως αναφέρει τα brands πρέπει να στηρίζονται σε βαθιές αξίες και να ανήκουν –μέσα από τις υπηρεσίες τους- στον κόσμο, και αυτός θα πρέπει να είναι ο στόχος τους, η σωστή αντιμετώπιση των πελατών της και όχι το κέρδος.

Αναφερόμενος στην CYTA τόνισε ότι είναι ένα brand με ιστορία και ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα ο ποίος την βοήθησε να ανελιχθεί και να πετύχει. Ο άνθρωπος και οι ανάγκες του, είναι ο πυρήνας του εταιρικού τρόπου σκέψης της CYTA, των υπηρεσιών της, και του τρόπου που τις προσφέρει.

Δειτε Επισης

Ξεκίνησε ο Σύνδεσμος Κυπρίων Επαγγελματιών Ελλάδας-«Εφαλτήριο για από κοινού ανάπτυξη»
Η Κύπρος φιλοξένησε την ετήσια τελετή «Collectives» του Conservation Collective
Ενισχύουν τη συνεργασία τους ΚΣΕΕΚ και AIAD-Πού αποσκοπεί το MoU που υπέγραψαν
Το RMHC Κύπρου τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Οικογένειας με το μεγαλύτερο Family Fun Day
Πρώτο επιστημονικό συνέδριο για τον αυτισμό στο ΤΕΠΑΚ
Στον αστερισμό των 17ων IN Business Awards...Την ερχόμενη Τετάρτη η τελετή απονομής των βραβείων
Υποτροφία «Εύη Παπαδοπούλου»: Η ΚΕΑΝ επενδύει για άλλη μια χρονιά στην εκπαίδευση των νέων
Γεγονός το PadelPro Corporate Padel Tournament by IN Business-Πώς να δηλώσετε συμμετοχή
Επιστρέφει δυναμικά το 2ο ετήσιο Cyprus Forum London
Κορυφαίοι διεθνείς εμπειρογνώμονες συμμετέχουν στο φετινό Compliance Forum