Παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας για το VBB-3

Μετά από τρία χρόνια προβλημάτων λόγω δύσκολων καιρικών συνθηκών στην πίστα του Μπόνεβιλ (Salt Flats) στο Γουέντοβερ της Γιούτα (ΗΠΑ), η ομάδα Venturi Buckeye Bullet 3 του Ohio State University και ο οδηγός Ρότζερ Σρόερ κατάφεραν να επιτύχουν παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας με το ηλεκτρικό τους αυτοκίνητο, με μέση μέγιστη ταχύτητα (δύο διαδρομών) 549,4 χιλιομέτρων ανά ώρα, στις 19 Σεπτεμβρίου.

Το VBB-3 έσπασε το προηγούμενο ρεκόρ των 495 χιλιομέτρων ανά ώρα, που είχε επιτύχει επίσης η ομάδα Venturi το 2010. Το νέο ρεκόρ αναμένεται να επικυρωθεί από την FIA (Federation Internationale de l'Automobile), στη σχετική κατηγορία (Category A Group VIII Class 8).

Κατά την κούρσα αυτή, το VBB-3 έπιασε μέγιστη ταχύτητα 576 χιλιομέτρων ανά ώρα, ωστόσο οι κανονισμοί της FIA ορίζουν πως η ταχύτητα που λαμβάνεται υπόψιν είναι ο μέσος όρος των μέγιστων ταχυτήτων δύο διαδρομών, που γίνονται σε αντίθετες κατευθύνσεις, μέσα σε διάστημα 60 λεπτών.

Η 11 μιλίων πίστα, καλυμμένη από ένα στεγνό, συμπαγές στρώμα άλατος, και ο καθαρός, ηλιόλουστος καιρός, ήταν οι ιδανικές συνθήκες για τη φετινή κούρσα. Η βασική ομάδα αποτελείται από 10 προπτυχιακούς και τελειόφοιτους φοιτητές του Center for Automotive Research του Ohio State University και συνεργάζεται με τη Venturi Automobiles (εδρεύει στο Μονακό). Για τον σχεδιασμό και την κατασκευή του ηλεκτρικού υπερ-οχήματος (streamliner) χρειάστηκαν έξι χρόνια.

Το όχημα κινείται χάρη σε δύο ηλεκτρικούς κινητήρες της Venturi Automobiles και σε δύο μπαταρίες λιθίου- ιόντων, κατασκευασμένες από την A123 Systems. Ενσωματώνει σειρά καινοτομιών στον τομέα των αυτόματων ταχυτήτων και των ηλεκτρονικών συστημάτων.

Το VBB-3 αποτελεί το πιο πρόσφατο αυτοκίνητο μιας σειράς ηλεκτρικών αγωνιστικών οχημάτων από το Center for Automotive Research, που έχει ιστορία 22 ετών στον χώρο των αγώνων ηλεκτροκίνητων: Το 2004, το Buckeye Bullet 1 είχε επιτύχει ρεκόρ ταχύτητας 506 χλμ/ ώρα, ενώ το Buckeye Bullet 2 είχε πιάσει τα 487,6 χλμ/ ώρα το 2009. Επίσης, το 2010, το Venturi VBB-2.5 είχε πιάσει τα 495 χλμ/ ώρα, ενώ το 2014 και το 2015 επετεύχθησαν άλλα δύο ρεκόρ κατηγοριών.

ΠΗΓΗ: naftemporiki.gr

Δειτε Επισης

Ανδρέας Μιχαλιάς: Τα επαγγελματικά ταμεία προνοίας είναι απαραίτητα για επαρκή εισοδήματα στη συνταξιοδότηση
Σημάδια ανησυχίας για τις τιμές του φυσικού αερίου-Προμηνύεται δύσκολος χειμώνας και άνοιξη
Σταθεροποιητικά το πετρέλαιο μετά την εκεχειρία στον Λίβανο-Ράλι στις μετοχές
Η ακτινογραφία της ανεργίας στην Κύπρο-Οι τομείς, η μόρφωση και οι ηλικίες των ανέργων
Έτσι θα μοιάζει το The Landmark Nicosia-Το πρώτο Μarriott Autograph Collection ξενοδοχείο της Κύπρου
Η επένδυση 1,2 δις της Eurobank στην Ελληνική και τρία deals που βάζουν πέραν των 750 εκατ. σε κυπριακές τσέπες
Εξήρε τον ρόλο της VTTI Cyprus ο Παπαναστασίου-Εκδήλωση για τα δέκα χρόνια λειτουργίας της εταιρείας
Βαθιά συγκίνηση και ικανοποίηση…Όσα δήλωσαν οι βραβευθέντες των 11ων ΚΕΒΕ Business Leader Awards (video)
Εξοικονομώ-Αναβαθμίζω στις κατοικίες: Στις 236 οι αιτήσεις, συνεχίζεται ομαλά η διαδικασία υποβολής
Τορπιλίζουν κάθε προσπάθεια για γεφύρωση των διαφορών στο έτοιμο σκυρόδεμα οι συντεχνίες-Αισοδοξία για τα ξενοδοχεία