Παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας για το VBB-3

Μετά από τρία χρόνια προβλημάτων λόγω δύσκολων καιρικών συνθηκών στην πίστα του Μπόνεβιλ (Salt Flats) στο Γουέντοβερ της Γιούτα (ΗΠΑ), η ομάδα Venturi Buckeye Bullet 3 του Ohio State University και ο οδηγός Ρότζερ Σρόερ κατάφεραν να επιτύχουν παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας με το ηλεκτρικό τους αυτοκίνητο, με μέση μέγιστη ταχύτητα (δύο διαδρομών) 549,4 χιλιομέτρων ανά ώρα, στις 19 Σεπτεμβρίου.

Το VBB-3 έσπασε το προηγούμενο ρεκόρ των 495 χιλιομέτρων ανά ώρα, που είχε επιτύχει επίσης η ομάδα Venturi το 2010. Το νέο ρεκόρ αναμένεται να επικυρωθεί από την FIA (Federation Internationale de l'Automobile), στη σχετική κατηγορία (Category A Group VIII Class 8).

Κατά την κούρσα αυτή, το VBB-3 έπιασε μέγιστη ταχύτητα 576 χιλιομέτρων ανά ώρα, ωστόσο οι κανονισμοί της FIA ορίζουν πως η ταχύτητα που λαμβάνεται υπόψιν είναι ο μέσος όρος των μέγιστων ταχυτήτων δύο διαδρομών, που γίνονται σε αντίθετες κατευθύνσεις, μέσα σε διάστημα 60 λεπτών.

Η 11 μιλίων πίστα, καλυμμένη από ένα στεγνό, συμπαγές στρώμα άλατος, και ο καθαρός, ηλιόλουστος καιρός, ήταν οι ιδανικές συνθήκες για τη φετινή κούρσα. Η βασική ομάδα αποτελείται από 10 προπτυχιακούς και τελειόφοιτους φοιτητές του Center for Automotive Research του Ohio State University και συνεργάζεται με τη Venturi Automobiles (εδρεύει στο Μονακό). Για τον σχεδιασμό και την κατασκευή του ηλεκτρικού υπερ-οχήματος (streamliner) χρειάστηκαν έξι χρόνια.

Το όχημα κινείται χάρη σε δύο ηλεκτρικούς κινητήρες της Venturi Automobiles και σε δύο μπαταρίες λιθίου- ιόντων, κατασκευασμένες από την A123 Systems. Ενσωματώνει σειρά καινοτομιών στον τομέα των αυτόματων ταχυτήτων και των ηλεκτρονικών συστημάτων.

Το VBB-3 αποτελεί το πιο πρόσφατο αυτοκίνητο μιας σειράς ηλεκτρικών αγωνιστικών οχημάτων από το Center for Automotive Research, που έχει ιστορία 22 ετών στον χώρο των αγώνων ηλεκτροκίνητων: Το 2004, το Buckeye Bullet 1 είχε επιτύχει ρεκόρ ταχύτητας 506 χλμ/ ώρα, ενώ το Buckeye Bullet 2 είχε πιάσει τα 487,6 χλμ/ ώρα το 2009. Επίσης, το 2010, το Venturi VBB-2.5 είχε πιάσει τα 495 χλμ/ ώρα, ενώ το 2014 και το 2015 επετεύχθησαν άλλα δύο ρεκόρ κατηγοριών.

ΠΗΓΗ: naftemporiki.gr

Δειτε Επισης

Μ. Μανουσάκης: Η συνεισφορά του ΑΔΜΗΕ στην επιτάχυνση της πράσινης μετάβασης της Ελλάδας
Energean: Παραγωγή έως και 180 χιλ. βαρέλια στο τρίμηνο-Οι νέοι σχεδιασμοί και οι προοπτικές για το 2025
Πετρέλαιο: Η αύξηση-έκπληξη των αποθεμάτων στις ΗΠΑ έφερε πτώση στις τιμές
Καμπανάκι ΣΑΗ για τις συνέπειες της πρότασης φορολόγησης «υπερκερδών» από ΑΠΕ
Μηχανικοί της ΕΤΥΦΑ στην Μαλαισία... Εξέτασαν επί τόπου τον «Προμηθέα»
Ήπιες μεταβολές για το πετρέλαιο λόγω γεωπολιτικής αβεβαιότηας
ΑΠΕταξάμην την πρόταση του ΑΚΕΛ για τα «υπερκέρδη»-Άνευ ουσίας και όσα ξεκαθαρίζουν Χρυσοχός και Καραντώνης
Ανακοίνωσε project management για το τερματικό η ΕΤΥΦΑ-Η εταιρεία που αναλαμβάνει ρόλο συντονιστή
ΑΗΚ: Μαζική εγκατάσταση έξυπνων μετρητών στην επαρχία Λάρνακας μέχρι μέσα Ιουνίου
Ξανά μανά το ΑΚΕΛ για τα…υπερκέρδη-Πρόταση νόμου ΑΠΕναντι στην σταθερότητα του επενδυτικού περιβάλλοντος