Powered by

Η χρεοκοπία που έκανε χαρούμενη την Cosco

Εν μέσω εκτροχιασμού της νοτιοκορεάτικης ναυτιλιακής εταιρείας Hanjin Shipping, οι εταιρείες που ναυλώνουν πλοία για τη μεταφορά εμπορευμάτων αναζητούν πιο ισχυρές εναλλακτικές λύσεις και τα ναύλα αυξάνονται, εξέλιξη που είναι πιθανόν καλό νέο για ανταγωνιστές της, όπως την κινεζική Cosco.

O εκτελεστικός αντιπρόεδρος της μεγαλύτερης ναυτιλιακής εταιρείας της Κίνας Σουν Τζιακάνγκ δήλωσε στο περιοδικό Reuters ότι τα ναύλα αυξήθηκαν τον περασμένο μήνα, κάτι που αναμένεται να βελτιώσει τα αποτελέσματα της κρατικής Cosco στο τέταρτο τρίμηνο και αυτό να συνεχισθεί το επόμενο έτος.

«Οι ναυλωτές είναι τώρα πιο πρόθυμοι να επιλέγουν ναυτιλιακές εταιρείες με καλά διαπιστευτήρια και πιθανόν θα εγκαταλείπουν εταιρείες με φτωχά εύσημα. Από την άποψη αυτή, ο όμιλος μας είναι ένας από αυτούς που θα ωφεληθούν», δήλωσε. Η Hanjin, η έβδομη μεγαλύτερη εταιρεία μεταφοράς εμπορευμάτων στον κόσμο, έκανε αίτηση για πτώχευση τον περασμένο μήνα, αφήνοντας πάνω από 100 πλοία και το εμπόρευμά τους στη θάλασσα.

Η Cosco Shipping, που κατέχει τον τέταρτο μεγαλύτερο θαλάσσιο στόλο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, διοικείται από την κινεζική Cosco Holdings. Η ίδια η Cosco είναι μεταξύ των παγκόσμιων ναυτιλιακών εταιρειών με τα μεγαλύτερα χρέη, σύμφωνα με στοιχεία του Thomson Reuters, αλλά είναι επίσης μία από τις μεγαλύτερες κρατικές κινεζικές εταιρείες, που απασχολεί 330.000 άτομα. Ο Σουν δήλωσε ότι τα οικονομικά της βελτιώνονται.

Τον περασμένο μήνα, η Cosco σημείωσε ζημιές 7,2 δισ. γιουάν (1,08 δις δολαρίων) για το πρώτο εξάμηνο, τις οποίες απέδωσε κυρίως στην πώληση της μονάδας της για μεταφορά χύδην φορτίου και την έλλειψη κρατικών επιδοτήσεων. «Το τέταρτο τρίμηνό μας θα είναι καλύτερο από το πρώτο ή το δεύτερο και, λόγω των προφανών αλλαγών στον κλάδο, θεωρώ ότι το επόμενο έτος θα είναι καλύτερο από φέτος», δήλωσε ο Σουν.

Ο ίδιος προειδοποίησε ότι αν δεν υπάρξει βελτίωση στο παγκόσμιο εμπόριο και την παγκόσμια οικονομία, τον δρόμο της Hanjin θα μπορούσαν να πάρουν και άλλες μικρότερες ανταγωνίστριές της. Οι αλλαγές στην παγκόσμια ναυτιλιακή αγορά συνεχίζουν, επίσης, να προσφέρουν ευκαιρίες για δυνητικές εξαγορές, συνέχισε, αναφέροντας τη συμφωνία της Cosco για την αγορά πλειοψηφικού πακέτου μετοχών του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ).

ΠΗΓΗ: fortunegreece.com

Δειτε Επισης

Scope: Βελτιώνονται οι μακροπρόθεσμες πιστωτικές προοπτικές της Τουρκίας-Τι προειδοποιεί ο γερμανικός οίκος
Το κόστος δανεισμού της Γαλλίας ξεπέρασε της Ισπανίας για πρώτη φορά από το 2006
Σε υψηλό 12 ετών το ασήμι-Νέο ιστορικό ρεκόρ για χρυσό
Κυρώσεις στον Ρώσο Σεργκέι Σεργκέγιεβιτς Ιβανόφ και στην εταιρεία κρυπτονομισμάτων Cryptex από ΗΠΑ
Καμπανάκι από ING-Κολλημένη σε στασιμότητα η γερμανική οικονομία
Το Κογκρέσο απέτρεψε προεκλογικό «shutdown» στις ΗΠΑ
Άνω των 100 εταιρειών υπέγραψαν Σύμφωνο της Ε.Ε. για ΤΝ-Mεταξύ αυτών και διεθνείς κολοσσοί
Η Google προσέφυγε κατά της Microsoft ενώπιον της Ευρωπαϊκής Επιτροπής-Γιατί την κατηγορεί
Σουηδία: Μείωσε το βασικό επιτόκιό της κατά 25 μονάδες βάσης η Κεντρική Τράπεζα της χώρας
Επιχείρηση Σιμσέκ στη Νέα Υόρκη να καθησυχάσει τις ανησυχίες των επενδυτών-Η κατάσταση της τουρκικής οικονομίας