Τριάντα χρόνια από την ίδρυση της St Raphael Marina

Επέτειο τριάντα χρόνων λειτουργίας γιορτάζει η μαρίνα St Raphael στη Λεμεσό. Το 1981 ο Shukri Hanna Shammas υπέγραψε συμφωνία με την Κυπριακή Δημοκρατία να χτίσει μια μαρίνα, ξενοδοχείο και ένα πύργο 60 δωματίων. Η μαρίνα ήταν το πρώτο έργο, μέρος της συμφωνίας που υλοποιήθηκε το καλοκαίρι του 1986.

Σύμφωνα με τη Managing Director του St Raphael Resort & Marina, Farah Shammas, ήταν η πρώτη και μεγαλύτερη εμπορική μαρίνα όχι μόνο στην Κύπρο αλλά και σε ολόκληρη την περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου με 250 θέσεις ελλιμενισμού για γιοτ μήκους μέχρι 21 μέτρα. Το όλο έργο κόστισε περίπου 35 εκατ. λίρες Κύπρου που συνυπολογίστηκαν στις άμεσες ξένες επενδύσεις.

«Ο Shukri Hanna Shammas ήταν πάντα ένας άνθρωπος με όραμα και υπομονή. Δυστυχώς, ο παππούς μου πέθανε το 1993, μόλις έξι χρόνια μετά που λειτούργησε η μαρίνα και μόλις πέντε χρόνια μετά το άνοιγμα του ξενοδοχείου, αλλά έζησε αρκετά για να δει αυτό το έργο να ξεκινήσει το ταξίδι του», ανάφερε γεμάτη συγκίνηση η εγγονή του, Farah Shammas, σε γεύμα που παραχώρησε η οικογένεια Shammas σε εκπροσώπους των Μέσων Επικοινωνίας στο εστιατόριο Sailor’s Rest στη μαρίνα St Raphael.

Σύμφωνα με την κ. Shammas, παρόλο που ο Shukri Hanna Shammas είχε το όραμα, ήταν ο γιος του, ο Nizam Shammas, ο οποίος με σκληρή δουλειά, αποφασιστικότητα και δέσμευση έχει δει το όραμα του πατέρα του να εκτελείται, μαζί με την συνεχή ανάπτυξη και την επανεπένδυση τα τελευταία 30 χρόνια.

Η επέτειος των 30 χρόνων καλύπτεται από μια μαύρη σκιά. Όπως δήλωσε η Farah Shammas, μετά την πάροδο τόσων χρόνων, οι κυματοθραύστες της μαρίνας δεν έχουν ακόμη καταχωρηθεί στο Κτηματολόγιο και υπάρχει μια συνεχιζόμενη διαμάχη με την κυβέρνηση που φαίνεται να έχει φθάσει σε αδιέξοδο.

«Παρόλα αυτά, είμαστε αισιόδοξοι ότι λαμβάνονται υπόψιν τα διαβήματά μας προς την κυβέρνηση και θα βρεθεί σύντομα μια λύση στο ζήτημα. Παραμένουμε αισιόδοξοι ότι η χώρα η οποία η οικογένειά μας ερωτεύτηκε πριν από τόσα χρόνια, δεν έχει αλλάξει εντελώς και ότι εξακολουθούν να υπάρχουν κάποιοι εδώ που έχουν την προνοητικότητα για την ανάπτυξη και την επιχειρηματικότητα», κατέληξε.

Δειτε Επισης

Γύρισαν την πλάτη και στην πρόταση των εργοδοτών οι συντεχνίες-Τσιμέντο η αδιαλλαξία των εργαζομένων στο σκυρόδεμα
Ζυγίζουν την πρόταση των εργοδοτών και παίρνουν τις αποφάσεις τους οι συντεχνίες στο έτοιμο σκυρόδεμα
Ετοιμάζει νέο εργοστάσιο στο Τσέρι η Green Dot-Οι κύριες δραστηριότητες κατά την λειτουργία του
Πρόταση δύο σημείων από τους εργοδότες για άρση του αδιεξόδου στο έτοιμο σκυρόδεμα-Το γάντι στις συντεχνίες
Δείχνει τα δόντια της στις εταιρείες έτοιμου σκυροδέματος η απεργία-Επηρεάζει δραστηριότητες και κερδοφορία
Ζητούν και τα ρέστα οι απεργοί στο σκυρόδεμα-«Δεν έχω μαγικό κουμπί» διαμηνύει ο Γιάννης Παναγιώτου
Κ. Κωνσταντή: Τι εισηγείται το ΕΤΕΚ για εκτόνωση της κρίσης στον κλάδο έτοιμου σκυροδέματος
Σοβαρές επιπτώσεις από την απεργία στον κλάδο σκυροδέματος-Έντονη ανησυχία πολιτικών μηχανικών
Σε τρεις με έξι μήνες νέες προσφορές για τον δρόμο Πόλης-Πάφου… Στα 90 εκ. ευρώ εκτοξεύεται το κόστος
Γιάννης Παναγιώτου: Για 37 σεντ την ώρα ο καυγάς στο έτοιμο σκυρόδεμα-Υπαναχώρησαν οι συντεχνίες