Ρεκόρ πωλήσεων για τη Mazda στο πρώτο τρίμηνο
09:33 - 09 Αυγούστου 2016

Το καλύτερο οικονομικό τρίμηνο στην ιστορία της κατάφερε να πετύχει η Mazda Motor Corporation, καθώς διέθεσε συνολικά 375,000 οχήματα με τα έσοδα της να εκτοξεύονται σε σημαντικά ψηλά επίπεδα.
Σε δελτίο Τύπου σημειώνεται ότι η Ευρώπη αποτέλεσε το σημαντικότερο κομμάτι από όλες τις ηπείρους, σημειώνοντας άνοδο της τάξης του 25% μεταξύ 1ης Απριλίου και 30 Ιουνίου με 61,000 οχήματα. Αυτός ο αριθμός, προστίθεται, επετεύχθη λόγω της μεγάλης ζήτησης που είχαν τα μοντέλα της ιδιαίτερα το Mazda CX-3 και το Mazda MX-5. Παράλληλα σε αγορές όπως της Βόρειου Αμερικής και της Κίνας, η εταιρεία επωφελήθηκε από την θετική απόδοση των Mazda CX - 9 και Mazda CX - 4.
Όσον αφορά τα παγκόσμια έσοδα και τα λειτουργικά κέρδη, αυτά παρέμειναν σταθερά ως προς το yen σε σύγκριση με το περασμένο έτος. Όμως, σημειώθηκε αύξηση όσον αφορά το Ευρώ με €6.36 δισεκατομμύρια και €430 εκατομμύρια αντίστοιχα. Τέλος, με τα αποτελέσματα τριμήνου, η εταιρεία παραμένει στους στόχους της που δεν είναι άλλοι από τη διάθεση 1,550,000 το χρόνο που λήγει στις 31 Μαρτίου 2017.
Σε δελτίο Τύπου αναφέρεται ότι «η εταιρεία συνεχίζει να σημειώνει σταθερή πρόοδο σε διάφορες άλλες δραστηριότητες της όπως την επέκταση του παγκόσμιου αποτυπώματος της στο χώρο της παραγωγής αλλά και την ενίσχυση του ελέγχου επί των παγίων εξόδων για την αντιμετώπιση των διακυμάνσεων των συναλλαγματικών ισοτιμιών».
Παράλληλα, σημειώνεται ότι έκλεισε μια συμφωνία συνεργασίας με την Isuzu για την προμήθεια ενός pickup επόμενης γενιάς. «Στο επίκεντρο όμως παραμένει η προώθηση της επαναστατικής τεχνολογίας SKYACTIV», αναφέρει η Mazda.
Εκτός από τα νέα της μοντέλα , η Mazda λανσάρει ένα νέο σύστημα δυναμικού ελέγχου με την ονομασία SKYACTIV-Vehicle Dynamics. «Ένα σύστημα με το οποίο η Mazda ελέγχει κινητήρα, κιβώτιο και πλαίσιο, βελτιώνοντας έτσι τα δυναμικά χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων της. Πιο συγκεκριμένα το G-Vectoring Control (GVC) χρησιμοποιεί τον κινητήρα για να ελέγξει με καλύτερο τρόπο τις αντιδράσεις του πλαισίου, βελτιώνοντας την οδική συμπεριφορά και την άνεση, παρέχοντας επιπλέον περισσότερη ασφάλεια», προστίθεται.
Τέλος, αναφέρεται ότι αρχικά θα εγκατασταθεί στο Mazda 3 της επόμενης γενιάς που θα εισαχθεί στην Ευρώπη το 2017.