powered by

Στην ΤΕΡΝΑ ΑΕ η κατασκευή της Μακρόνησος Μαρίνα

Στην ελληνική εταιρεία TΕΡΝΑ ΑΕ, η οποία αποτελεί την κατασκευαστική εταιρεία του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ανατίθεται το πρώτο μέρος των κατασκευαστικών έργων της Μακρόνησος Μαρίνα. Σύμφωνα με πληροφορίες του InBusinessNews, στην εν λόγω απόφαση κατέληξε πρόσφατα η εταιρία M.M Makronisos Marina Ltd (στην οποία συμμετέχουν με 80% ο Αιγύπτιος επιχειρηματίας Naguib Sawiris και με 20% η εταιρεία Καραμοντάνης). 

Το InBusinessNews επικοινώνησε με την εταιρεία η οποία δεν θέλησε να προβεί σε οποιοδήποτε σχόλιο τη δεδομένη στιγμή. Πάντως, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, στην ελληνική κατασκευάστρια εταιρεία θα ανατεθεί η κατασκευή των έργων υποδομής και τα λιμενικά έργα. Σημειώνεται, επίσης, πως υποεργολάβοι της ελληνικής εταιρείας θα είναι η κυπριακή εταιρεία Α/φοι Ιακώβου και η ελληνική κατασκευαστική εταιρεία Κωνσταντινίδη.

Ποια είναι η ΤΕΡΝΑ ΑΕ
Η ελληνική κατασκευάστρια εταιρεία ιδρύθηκε το 1972 και δραστηριοποιείται στην εκτέλεση δημόσιων και ιδιωτικών έργων, όπως οδικά και σιδηροδρομικά δίκτυα, λιμάνια, κτίρια, νοσοκομεία, μουσεία, βιομηχανικές εγκαταστάσεις, υδροηλεκτρικά έργα και άλλα. Το 1999 η ΤΕΡΝΑ συνενώθηκε με την ΓΕΚ ΑΕ, δημιουργώντας ένα Όμιλο με δυναμική παρουσία στον κατασκευαστικό τομέα.

Σήμερα, η ΤΕΡΝΑ δραστηριοποιείται στην κατασκευή μεγάλων, σύνθετων έργων υποδομής και κτιριακών έργων, τόσο σε Ελλάδα όσο και σε χώρες του εξωτερικού όπως Βουλγαρία, Σερβία, Ρουμανία, Κατάρ και Σκόπια. 

Σημειώνεται επίσης πως ο Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, στον οποίον υπάγεται η ΤΕΡΝΑ, διαθέτει παρουσία στην Κεντρική και Νοτιανατολική Ευρώπη, τις ΗΠΑ, τη Βόρεια Αφρική και τη Μέση Ανατολή. Δραστηριοποιείται στους τομείς των κατασκευών, της παραγωγής και εμπορίας ηλεκτρικής ενέργειας, των παραχωρήσεων, της διαχείρισης απορριμμάτων, των μεταλλευτικών δραστηριοτήτων και της ανάπτυξης και διαχείρισης ακινήτων. 

Απασχολεί 6.000 εργαζομένους ανά τον κόσμο ενώ οι συνολικές επενδύσεις την τελευταία πενταετία ξεπέρασαν τo €1,5 δισ., ενώ η συνολική εγκατεστημένη ισχύς των ενεργειακών μονάδων που ανήκουν ή στις οποίες συμμετέχει ο Όμιλος είναι περίπου 1200 MW.

Το 2015, ο κύκλος εργασιών του Ομίλου ανήλθε σε €768 εκατ. και τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε €52,22 εκατ. Παράλληλα, τα κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) ανήλθαν σε €25,28 εκατ. ευρώ.

Μακρόνησος Μαρίνα
Η επένδυση για τη Μακρόνησος Μαρίνα στην Αγία Νάπα ανέρχεται στα €220 εκατ. και μετά την υπογραφή των συμβολαίων, ο θεμέλιος λίθος αναμένεται να κατατεθεί προς τα τέλη Σεπτεμβρίου. Αναμένεται πως οι εντός θαλάσσης εγκαταστάσεις της μαρίνας Αγίας Νάπας θα είναι έτοιμες σε τρία χρόνια ενώ οι εκτός θαλάσσης επενδύσεις σε πέντε χρόνια. Το λιμάνι θα έχει χωρητικότητα 400 - 450 σκαφών, ενώ θα υπάρχει και χώρος έξω από τη θάλασσα για άλλα περίπου 150 σκάφη. 

Δειτε Επισης

Δημόσια διαβούλευση για τον στρατηγικό σχεδιασμό του Δήμου Στροβόλου-Κάλεσμα προς τους δημότες για εισηγήσεις
Μεγάλη πρόοδος στην ταχύτητα εξέτασης πολεοδομικών αιτήσεων από ΕΟΑ Αμμοχώστου-Τι δείχνουν τα στοιχεία
Δυναμική παρουσία GoGordian στο 7ο Doing Business with Cyprus Summit στο Τελ Αβίβ
Ακίνητα στην Πάφο: Γιατί το μέγεθος, το ύψος και οι παροχές έχουν σημασία
Καθυστερήσεις στην έκδοση πολεοδομικών αδειών και πολεοδομικών ελέγχων συζήτησαν ΕΒΕΛ-ΕΟΑ Λάρνακας
Η ακμάζουσα αγορά ακινήτων της Λευκωσίας και το top 5 των ακριβότερων συναλλαγών
Πράσινο Υπουργικού για καταβολή εφάπαξ ποσού χορηγίας σε μη συμμετέχοντες δικαιούχους του Σχεδίου «κτίΖΩ»
Horizon Towers: Σε διαβούλευση η ανάπτυξη μαμούθ που θα αναβαθμίσει την περιοχή των διυλιστηρίων Λάρνακας
Στα 18 εκατ. το κόστος για την ανέγερση των γηπέδων της ΚΟΠ στον Κόρνο-Τα χρονοδιαγράμματα του έργου
Κ. Κωνσταντή: Δεν μπορούμε να μιλάμε για βιώσιμη κινητικότητα όσο τα αστικά μας κέντρα λειτουργούν ως πάρκινγκ