Στο «κυνήγι» του μεγάλου διαφημιστικού deal της Cyta
07:00 - 05 Αυγούστου 2016

Την ώρα που η Cyta συνεργάζεται με τέσσερεις διαφημιστικές εταιρείες, πραγματοποιεί διαγωνισμό, μέσω του οποίου θα αναθέσει σε μία, μόνο, εταιρεία τη διαχείριση του διαφημιστικού της budget και μάλιστα για όλες τις υπηρεσίες της (σταθερή και κινητή τηλεφωνία, διαδίκτυο και Cytavision).
Ειδικότερα αναφέρεται ότι η σημερινή ημέρα (Παρασκευή, 5 Αυγούστου) και στις 10 το πρωί, είναι η τελική ημερομηνία υποβολής προσφορών για τον μεγάλο διαφημιστικό διαγωνισμό, μέσω του οποίου η Cyta επιδιώκει να συγκεντρώσει συνολική διαφημιστική δαπάνη της τάξης των €2,5 εκατ. Σημειώνεται ότι στην προκήρυξη του διαγωνισμού γίνεται λόγος για ένα ποσό της τάξης των €2,3 εκατ., ωστόσο, θεωρείται δεδομένο ότι κάθε χρόνο απαιτούνται επιπλέον χρήματα.
Παράλληλα, για την εξέταση των προσφορών θα χρειαστεί μια περίοδος διάρκειας 180 ημερών, ενώ έχουν τεθεί προδιαγραφές που άπτονται εμπειρίας, αριθμού προσωπικού και εργασίας σε καμπάνιες συναφείς με τον χώρο των τηλεπικοινωνιών. Θα πρέπει ακόμη να τονιστεί ότι υπάρχει το δικαίωμα υποβολής προσφορών και από κοινοπραξίες, οι οποίες όμως πρέπει να αποδείξουν συνεργασία για τουλάχιστον μία τριετία.
Την ίδια ώρα, ο επιτυχών προσφοροδότης θα συνεργαστεί με τη Cyta για τουλάχιστον δύο έτη, με δικαίωμα ανανέωσης για ακόμη ένα χρόνο.
Ποιοι θα «κυνηγήσουν» το deal
Σήμερα η Cyta συνεργάζεται με τέσσερα διαφημιστικά γραφεία για ξεχωριστά πακέτα υπηρεσιών που προσφέρει. Ειδικότερα σημειώνεται ότι οι σημερινοί συνεργάτες της Cyta είναι:
- Telia & Pavla BBDO
- Gnomi
- Contact
- Innovation Leo Burnett
Πληροφορίες του InBusinessNews αναφέρουν ότι τα διαφημιστικά γραφεία που προτίθενται να συμμετάσχουν στο δημόσιο διαγωνισμό της CYTA, υποβάλλοντας προσφορά είναι: Gnomi, Telia & Pavla BBDO και PR Partners.
Αξίζει να σημειωθεί πως δεν θα πρέπει να αποκλείεται η κάθοδος και η συμμετοχή ελληνικών διαφημιστικών γραφείων.
Παράπονα στην αγορά
Μια διάσταση που προκύπτει στη διαφημιστική αγορά της χώρας, λόγω του διαγωνισμού της Cyta, είναι οι αυστηρές προδιαγραφές που έχουν τεθεί στα πλαίσια του διαγωνισμού και οι οποίες θέτουν εκτός, γραφεία με εμπειρία αλλά με αριθμό προσωπικού, χαμηλότερο από αυτόν που απαιτείται στον διαγωνισμό.
Πολλά γραφεία διαμαρτύρονται, αφού θεωρούν ότι η Cyta θέτει μικρότερες εταιρείες εκτός, την ώρα που μάλιστα επιδιώκει να συγκεντρώσει όλη τη διαφημιστική δαπάνη της υπό διαχείριση μίας εταιρείας. Πάντως, θα πρέπει –επίσης- να τονιστεί και από διαφημιστικές εταιρείες έχει επισημανθεί η ανάγκη για καλύτερη οργάνωση σε σχέση με την επικοινωνία της Cyta με όσους συνεργάζεται, αφού ως δύσκολο αξιολογείται το έργο συνεννόησης με διαφορετικές εταιρείες και ακόμη περισσότερα άτομα από κάθε διαφημιστικό.