Powered by

Τα ξένα e-shops επισκέπτονται μαζικά οι Έλληνες

Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έρευνα από την PayPal και την GfK, σχεδόν το 95% των Ελλήνων online καταναλωτών πραγματοποιεί αγορές σε ξένα e-shops. Το Ηνωμένο Βασίλειο προτιμάται από τους περισσότερους Έλληνες online αγοραστές: το 54% των e-shoppers που κάνει διασυνοριακές αγορές, έχει αγοράσει είδη από εκεί. Άλλοι προορισμοί διασυνοριακών αγορών είναι: η Κίνα (47%), οι ΗΠΑ (34%) και η Γερμανία (21%).   

Η περιέργεια σχετικά με την πραγματοποίηση αγορών σε ξένες αγορές πηγαίνει χέρι με χέρι με τα νέα κίνητρα προς τους Έλληνες online πελάτες, σημειώνεται στην έρευνα, «καθώς λαμβάνουν υπόψη τους μια νέα σειρά αξιών και πλεονεκτημάτων• παραδόξως, η έρευνα για εύρεση προϊόντων μη διαθέσιμων σε τοπικό επίπεδο δεν είναι ο μοναδικός σημαντικός παράγοντας». 

Σύμφωνα με τους Έλληνες καταναλωτές, ο Νο1 λόγος για αγορές από το Ηνωμένο Βασίλειο,  τις ΗΠΑ, και τη Γερμανία είναι οι καλύτερες τιμές στα προϊόντα, (27%, 22% και 22% αντίστοιχα), ακολουθούμενος από την πρόσβαση σε είδη μη διαθέσιμα στη χώρα τους, καθώς και την καλύτερη ποιότητα των προϊόντων. Αξίζει επίσης να σημειωθεί πως όσον αφορά στην Κίνα, οι αγοραστικές αποφάσεις επίσης βασίζονται κυρίως στις καλύτερες τιμές: αυτό αποτελεί το βασικό κίνητρο για το 72% των Ελλήνων online καταναλωτών που ψωνίζουν από τη χώρα αυτή.

Παρότι η απόφαση για τις αγορές μπορεί να είναι εύκολη λόγω των ελκυστικών προσφορών στην Κίνα, οι πελάτες που ψωνίζουν από ξένες αγορές, λαμβάνουν επίσης υπόψη τους, όπως αναφέρεται στην σχετική έρευνα, τα επιπρόσθετα προγράμματα προστασίας καταναλωτή που τους επιτρέπουν να κάνουν ηλεκτρονικές αγορές και να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο στην περίπτωση οποιουδήποτε απρόοπτου περιστατικού. Με ένα ευνοϊκό πρόγραμμα προστασίας καταναλωτή, το 41% των Ελλήνων πελατών είναι πιο πιθανό να πραγματοποιήσει αγορές στο διαδίκτυο. 

«Η ψηφιακή παγκοσμιοποίηση του εμπορίου είναι γεγονός, και οι Έλληνες πελάτες έχουν αρχίσει να κατανοούν καλύτερα τα οφέλη της» – δηλώνει ο Matt Komorowski, Managing Director της PayPal για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. «Γι’ αυτό σήμερα παρατηρούμε ότι διερευνούν πιο φθηνές αγορές από την Κίνα σε καθημερινή βάση. Και ο αριθμός των πελατών που αγοράζουν από εκεί, συνεχώς αυξάνεται – σήμερα το 47% των Ελλήνων πελατών αγοράζει από την χώρα αυτή», προσθέτει ο Matt Komorowski. 

Δειτε Επισης

Λιγότεροι φόροι, μέσος μισθός στα €1.500 έως τέλος τετραετίας υποσχέθηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης
Fitch: Επιβεβαίωσε το ελληνικό αξιόχρεο σε ΒΒΒ- με σταθερές προοπτικές-Οι βασικοί παράγοντες της αξιολόγησης
UBS: Πού βάζει τον πήχη για την ανάπτυξη στην Ελλάδα
Amazon: Ποιοι Έλληνες βρίσκονται πίσω από το mega deal της αμερικανικής εταιρείας στην Ελλάδα
Δυναμικά στον τομέα ΑΠΕ της Ελλάδας με επένδυση σε τρία νέα αιολικά πάρκα μεγάλης κλίμακας η Amazon
Στις αγορές με επανέκδοση δεκαετούς ομολόγου το ελληνικό δημόσιο-Στόχος η άντληση €250 εκ.
Πρόωρη αποπληρωμή δανείων και το 2025 προγραμματίζει η Ελλάδα-Ποιος ο στόχος
Κομισιόν: Η Ελλάδα μηδενίζει το δημοσιονομικό έλλειμμα το 2024-2025
Mε βλέψεις στο εξωτερικό οι ελληνικές τράπεζες-Μειώνονται οι στόχοι των MREL
Πόσο κοστίζει τώρα ένα διαμέρισμα στις ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις-Στις φθηνότερες αγορές η Αθήνα