powered by

Βράβευση Ελληνικής στα World’s Best Digital Banks in Western Europe

Η Ελληνική Τράπεζα ανακηρύσσεται νικήτρια για τρίτη συνεχόμενη χρονιά σε δύο κατηγορίες στα Βραβεία World’s Best Digital Banks in Western Europe 2016 του Global Finance. Συγκεκριμένα, διακρίθηκε ως «Καλύτερη Ηλεκτρονική Τράπεζα Ιδιωτών & Επιχειρήσεων στην Κύπρο».

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του εντύπου, οι νικητές επιλέχθηκαν βάσει «της δύναμης της στρατηγικής για την προσέλκυση και εξυπηρέτηση πελατών ηλεκτρονικής τραπεζικής, της επιτυχίας στο να πείσουν τους πελάτες να χρησιμοποιούν τα προσφερόμενα ηλεκτρονικά προϊόντα, της αύξησης χρηστών ηλεκτρονικής τραπεζικής, το εύρος των προϊόντων που προσφέρουν, την ύπαρξη αποδεικτικών στοιχειών για τα οφέλη που έχουν αποκομίσει από πρωτοβουλίες στον συγκεκριμένο τομέα, και του σχεδιασμού και της λειτουργικότητας της ιστοσελίδας διαδικτύου/κινητού.»

Σημειώνεται επίσης ότι οι νικητές των βραβείων αξιολογήθηκαν από την Infosys, παγκόσμιο ηγέτη στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών, τεχνολογίας κι εξωτερικής ανάθεσης, ενώ η τελική επιλογή για τον πρώτο γύρο των νικητών έγινε από τους συντάκτες του Global Finance.

Σύμφωνα με τον Joseph D. Giarraputo, Εκδότη και Διευθυντή Σύνταξης του Global Finance, «Οι πιο πετυχημένες τράπεζες ιδιωτών κι εταιρειών του κόσμου είναι αυτές που έχουν ουσιαστικά μεταμορφωθεί σε ολοκληρωμένες ηλεκτρονικές τράπεζες και που δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην εμπειρία του χρήστη. Οι νικήτριες των φετινών βραβείων είναι οι τράπεζες που αντιλαμβάνονται ότι οι πελάτες, τόσο οι εταιρικοί, όσο και οι ιδιώτες, αναμένουν ότι οι χρηματοπιστωτικοί εταίροι τους θα τους προσφέρουν εύκολη πρόσβαση σε σειρά χρηματοπιστωτικών προϊόντων κι εργαλείων που θα είναι πλήρως ενσωματωμένα στην ευρύτερη ψηφιακή ζωή τους.»

Σχολιάζοντας την επιτυχία της Ελληνικής Τράπεζας, ο κ. Bert Pijls, Ανώτατος Εκτελεστικός Διευθυντής του Ομίλου, δήλωσε: «Οι σημερινοί πελάτες χαρακτηρίζονται από μικρότερη διάρκεια προσοχής, πρέπει να παίρνουν γρήγορες αποφάσεις και στρέφονται προς διάφορες πηγές για κάλυψη των χρηματοπιστωτικών τους αναγκών. Ο μόνος τρόπος για να ικανοποιηθούν αυτές οι νέες απαιτήσεις πελατών είναι μέσω των ψηφιακών μέσων, από την πρόσβαση μέσω διαδικτύου και κινητού, μέχρι τον τρόπο που οι πελάτες επικοινωνούν με ένα κατάστημα και τα εσωτερικά συστήματα που χρησιμοποιεί το προσωπικό.

Πέραν τούτου, οι πελάτες απαιτούν η ψηφιακή πρόσβαση να είναι εύκολη, ενστικτώδης και να γίνεται χωρίς να χρειάζεται ιδιαίτερη προσπάθεια, και για αυτό το λόγο επικεντρωνόμαστε ιδιαίτερα στην εμπειρία του χρήστη.

Η Ελληνική Τράπεζα είναι πολύ περήφανη που ανακηρύχθηκε νικήτρια σε αυτή την κατηγορία για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Είναι μεγάλη αναγνώριση των προσπαθειών που καταβάλλουμε στον ψηφιακό τομέα, δείχνει ότι είμαστε σε σωστή πορεία και μας ωθεί να συνεχίσουμε να προσφέρουμε άψογη εξυπηρέτηση στους πελάτες μας μέσω της ψηφιακής καινοτομίας».

Δειτε Επισης

Eurobank Holdings: Ενισχυμένα καθαρά κέρδη στην Κύπρο με Eurobank Cyprus και Ελληνική-Πάνω κατά 31,3% και στα €121 εκ.
Κάποιες ειδοποιήσεις είναι καλύτερο να τις αγνοείς...Καμπάνια ενημέρωσης Συνδέσμου Τραπεζών powered by Mastercard
Όλι Ρεν (EKT): Ναι σε νέα μείωση επιτοκίων τον Ιούνιο αν το δικαιολογούν οι προβλέψεις
Αναστέλλεται λόγω squeeze out η διαπραγμάτευσης της μετοχής της Ελληνικής Τράπεζας στο ΧΑΚ
Τράπεζα Κύπρου: Πόσες επιπλέον μετοχές απέκτησε μέσω του προγράμματος αγοράς ιδίων μετοχών
Eurobank-Ελληνική: Φουλ ρυθμοί για την συγχώνευση και αποφάσεις για το όνομα της ενοποιημένης τράπεζας
Ελληνική Τράπεζα: Δυναμικό ξεκίνημα για το 2025 με κέρδη ύψους €45 εκατ. το πρώτο τρίμηνο
Πράσινο Κεφαλαιαγοράς στο squeeze out και στην Eurobank το 100% της Ελληνικής
Προσοχή σε απατηλά επενδυτικά προγράμματα συνιστά ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών
Σε κέρδη 4,5 δις ευρώ στοχεύουν οι ελληνικές τράπεζες το 2025