Cobalt: «Μέγιστο κριτήριο η ασφάλεια πτήσεων»
12:41 - 22 Αυγούστου 2016
Η ασφάλεια των πτήσεων και των επιβατών τίθενται πάνω από την όποια αρνητική εικόνα που ενδέχεται να έχει δημιουργηθεί για την αεροπορική εταιρεία Cobalt με τα δύο ατυχή γεγονότα που έχουν καταγραφεί το Σαββατοκύριακο (20-21 Αυγούστου) με τις πτήσεις Θεσσαλονίκη- Λάρνακα και Λάρνακα-Μάντσεστερ.
Αυτό επισήμανε στο ΙnBusinessNews, ο εκπρόσωπος Τύπου της εταιρείας, Φιλόκυπρος Ρουσουνίδης προσθέτοντας πως μέγιστο κριτήριο για την Cobalt αποτελεί η ασφάλεια των πτήσεων. Εξέφρασε, παράλληλα, τις απολογίες της εταιρείας προς το επιβατικό κοινό για την ταλαιπωρία που υπέστησαν από τα δύο συμβάντα τα οποία, όπως είπε, προκλήθηκαν κι από την κουλτούρα της εταιρείας και του πτητικού προσωπικού που έχει θέσει ως μέγιστο μέλημα την ασφάλεια των πτήσεων της.
Ο εκπρόσωπος Τύπου της Cobalt διευκρίνισε πως η πτήση Θεσσαλονίκη – Λάρνακας δεν πραγματοποίησε αναγκαστική προσγείωση στο αεροδρόμιο της Αθήνας, αλλά έγινε εκτροπή καθώς έγκαιρα ο πιλότος της πτήσης εντόπισε τεχνικό πρόβλημα και μετά από τους ενδελεχείς ελέγχους στα ηλεκτρονικά και μηχανικά συστήματα του αεροσκάφους δόθηκε η άδεια για να πραγματοποιηθεί η πτήση.
Παράλληλα, ο κ. Ρουσουνίδης διέψευσε τα δημοσιεύματα που έκαναν λόγο για πρόβλημα αποσυμπίεσης στη καμπίνα του αεροσκάφους, καθώς, όπως είπε, οι έλεγχοι κατέδειξαν πως η αποσυμπίεση βρισκόταν σε ικανοποιητικά επίπεδα.
Κληθείς να σχολιάσει το γεγονός ότι ορισμένοι επιβάτες αρνήθηκαν να επιβιβαστούν στο συγκεκριμένο αεροσκάφος για να επιστρέψουν στη βάση τους, ο κ. Ρουσουνίδης επισήμανε πως σήμερα έχει συσταθεί ομάδα η οποία έρχεται σε επικοινωνία με τους συγκεκριμένους επιβάτες, ώστε να γίνουν οι απαραίτητες διευθετήσεις για να επιστέψουν στη βάση και πρόσθεσε πως θα καταβληθούν στους επιβάτες οι προβλεπόμενες αποζημιώσεις, καθώς επίσης και δωρεάν αεροπορικά εισιτήρια.
Καθυστερήσεις παρατηρούνται σε όλες τις εταιρείες
Σε ό,τι αφορά τις καθυστερήσεις που παρατηρούνται στην πραγματοποίηση των πτήσεων της Cobalt, ο κ. Ρουσουνίδης ανέφερε πως μεγάλες καθυστερήσεις παρατηρούνται σε άλλες εταιρείες, χωρίς ωστόσο, όπως είπε, να γίνεται μεγάλο θέμα, ενώ επισήμανε πως στις πλείστες των περιπτώσεων οι καθυστερήσεις που παρατηρούνται στην πραγματοποίηση των πτήσεων όλων των εταιρειών, δεν οφείλεται αποκλειστικά στις εταιρείες αλλά και σε άλλους παράγοντες όπως η αυξημένη αεροπορική κίνηση.
Σε ό,τι αφορά την Cobalt ο κ. Ρουσουνίδης ανέφερε πως πραγματοποιούνται καθημερινά 10 με 12 πτήσεις σε διάφορους προορισμούς χωρίς να παρουσιάζονται ιδιαίτερα προβλήματα.
Δύο νέα αεροσκάφη προστίθενται στο στόλο
Αξίζει να σημειωθεί πως το πρόβλημα που παρουσιάστηκε με την πτήση Θεσσαλονίκης – Λάρνακας αφορούσε αεροσκάφος (wet-leased) το οποίο η εταιρεία αγοράζει πτητικές υπηρεσίες ώστε να καλύψει τις ανάγκες της, λόγω αυξημένης ζήτησης κατά τους μήνες του καλοκαιριού.
Το όλα θέμα αγοράς πτητικών υπηρεσιών αναμένεται να μετριαστεί αμέσως επόμενες τρεις εβδομάδες, ανέφερε ο εκπρόσωπος Τύπου της Cobalt, καθώς αναμένεται να προστεθούν στον πτητικό στόλο της εταιρείας ακόμη δύο αεροσκάφη Airbus τύπου Α320 και Α319.
Δεν υπάρχουν οργανωτικά προβλήματα
Την ίδια ώρα ο κ. Ρουσουνίδης απαντώντας σε σχετική ερώτηση του InBusiness, επισήμανε πως δεν υπάρχουν οποιαδήποτε προβλήματα στην ομαλή λειτουργία της εταιρείας, ενώ δεν τίθενται θέματα οργάνωσης, καθώς, όπως σημείωσε, η εταιρεία πληροί όλες τις προδιαγραφές και έχει αδειοδοτηθεί και πιστοποιηθεί από τις αρμόδιες αρχές.
Αξίζει να σημειωθεί πως το Τμήμα Πολιτικής Αεροπορίας, μετά την καταγραφή των δύο τελευταίων συμβάντων, βρίσκεται στα γραφεία της εταιρείας και στο αεροδρόμιο Λάρνακας για διερεύνηση των περιστατικών.