MARATHON TRADING: Συνταγές υγείας

Το 1960 ο Ιωάννης Μ. Καπακιώτης ίδρυσε την Ioannis M Kapakiotis & Son για την προώθηση και διανομή φαρμακευτικών και νοσοκομειακών προμηθειών στην κυπριακή αγορά. Η εταιρεία ξεκίνησε τη δράση της αντιπροσωπεύοντας τους κατασκευαστές Calmic Ηνωμένου Βασιλείου, Pharmaton SA Ελβετίας και Terumo Corporation Ιαπωνίας. Το 1976, με την εμπορική επωνυμία Marathon Trading, επεκτάθηκε το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της για να συμπεριλάβει συμπληρώματα διατροφής, ιατρικές συσκευές, νοσοκομειακές προμήθειες και άλλα προϊόντα, που διατίθεντο στα φαρμακεία.

Τη δεκαετία του 1980, ο υιός του ιδρυτή, Γιώργος Καπακιώτης, διέβλεψε ότι το μέλλον του εμπορίου θα ήταν οι εταιρικές συνεργασίες κι έτσι άρχισε να οικοδομεί το όραμα για τη δημιουργία μιας επιχειρηματικής δραστηριότητας που να επικεντρώνεται σ’ αυτή τη στρατηγική. Σήμερα, ως αποτέλεσμα της υλοποίησής της, η Marathon Trading, στα χέρια της τρίτης πλέον γενιάς, συμμετέχει μετοχικά στις Marathon Distributors, Kapakiotis & Papaellinas και Αλέκτωρ Pharmaceuticals. Μanaging director της Marathon Trading έχει αναλάβει η Έλενα Καπακιώτη και managing director της Marathon Distributors η Σιμώνη Καπακιώτη, με τον πατέρα τους, Γιώργο, να συμμετέχει πάντοτε ενεργά. 

Αποστολή ο άνθρωπος
Σήμερα, το χαρτοφυλάκιο της Marathon Trading έχει επεκταθεί ακόμα περισσότερο, περιλαμβάνοντας brands για μητέρες και βρέφη, μεταξύ των οποίων οι Medela, Angelcare, Bibi και SIGG, καθώς και φυσιοθεραπευτικές μάρκες, όπως η σειρά κρυοθεραπευτικών ειδών της Ice Power.  

Εκτός των πιο πάνω, οι κατηγορίες των προϊόντων της εκτείνονται σε φάρμακα, συμπληρώματα διατροφής, ιατρικές συσκευές και νοσοκομειακές προμήθειες. 

Λόγω και της φύσεως των δραστηριοτήτων της, η εταιρεία βρίσκεται πάντοτε δίπλα στον άνθρωπο που είναι και η προτεραιότητά της, σύμφωνα με την κ. Καπακιώτη, είτε αυτός είναι πελάτης ή συνεργάτης είτε μέλος του προσωπικού. Ενδεικτικό είναι, μάλιστα, το γεγονός ότι ο μέσος όρος του χρόνου εργοδότησης στην επιχείρηση είναι τα δέκα χρόνια. 

Ακόμα και κατά τη δύσκολη περίοδο της ύφεσης, επεσήμανε η ίδια, η εταιρεία δεν ξέφυγε από τον ρόλο και την αποστολή της. Παρέμεινε πιστή στην ανθρωποκεντρική της φιλοσοφία, αλλά και στην αναπτυξιακή της πολιτική: «Ήμασταν και παραμένουμε μια νοικοκυρεμένη και υγιής επιχείρηση, οπότε αντιδράσαμε άμεσα, με αποτέλεσμα τώρα η ανάπτυξή μας να έχει μια ιδιαίτερα ανοδική πορεία».

Focus στη διαφοροποίηση
Αξιολογώντας τη σημερινή κατάσταση του εμπορίου της Κύπρου, η ίδια σημειώνει ότι ο κορεσμός που προέκυψε από την ύπαρξη πολλών brands και εξίσου πολλών μηνυμάτων έχει κουράσει τους καταναλωτές. Γι’ αυτό τον λόγο είναι σημαντικό, κατά την άποψή της, οι εταιρείες να δώσουν έμφαση στη διαφοροποίηση καταρχάς με την επικοινωνία τους, επιλέγοντας στοχευμένο και μετρήσιμο μάρκετινγκ: «Παράλληλα, όμως, πρέπει να διαφοροποιηθούν και σε επίπεδο στρατηγικής. Όπως είπε και ο Michael Porter, οικονομολόγος και συγγραφέας, ‘η στρατηγική έχει να κάνει, κυρίως, με τις επιλογές στις οποίες κάποιος προβαίνει και που στόχο έχουν τη διαφοροποίηση’. 

Σ’ αυτό το πλαίσιο, ένας τρόπος για να αναπτυχθεί μια επιχείρηση, να παραμείνει υγιής και να ηγείται στον τομέα της, είναι οι συγχωνεύσεις και οι συνεργασίες. Εξού και στη Marathon Trading είμαστε ανοιχτοί σε ιδέες και προτάσεις. Πάντοτε ακούμε και αξιολογούμε ανάλογα. Δεν επαναπαυόμαστε, έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά, βλέπουμε τις πιθανές ευκαιρίες και όταν δεν τις βρίσκουμε τις δημιουργούμε».

Όσον αφορά στα πλάνα για το επόμενο διάστημα, σκοπός της Marathon Trading είναι να συνεχίσει το έργο που προτεραιότητα έχει να καταστήσει τις μάρκες της ηγέτιδες στους τομείς τους: «Ο στόχος μας αυτός έχει, μέχρι σήμερα, σε μεγάλο βαθμό επιτευχθεί και η προσπάθεια συνεχίζεται με πλάνα που επικεντρώνονται σε περαιτέρω ανάπτυξη, ώστε να παραμείνουμε δυνατοί και υγιείς στην κατηγορία των μεγαλύτερων εισαγωγέων φαρμάκων και συναφών προϊόντων. Κι όλα αυτά, διατηρώντας πάντοτε υψηλά τα κριτήρια ηθικής και υπευθυνότητας, που είναι η βάση του τρόπου που λειτουργούμε». 

Δειτε Επισης

Στο μικροσκόπιο της ΕΠΑ ο ανταγωνισμός στη λιανική αγορά νωπού κρέατος αμνοεριφίων-Αυτεπάγγελτη έρευνα
Νέος διευθυντής του ΣΟΔΑΠ ο Γιάγκος Τσίβικος-Στο επίκεντρο το νοικοκύρεμα του οργανισμού και η αύξηση πωλήσεων
Ετήσια αύξηση 3,9% στις παραδόσεις αγελαδινού γάλακτος
Ανοίγει η Μακαρίου...Οι νέες ρυθμίσεις με την πλειοψηφική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Λευκωσίας
Lidl: Στον δρόμο για να γίνει το ισχυρότερο movement brand στην Ευρώπη με νέα ταυτότητα η CRIVIT
Toyota: Κατασκευάζει κορυφαία μοντέλα με ρίζες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό
CP Herbalist και Columbia Confectionery επιστρέφουν μόνιμα στο My Mall Limassol
Πολυκαταστήματα ERA: Με ποσοστό 16,67% μπαίνει στην Gencom η Φάις, συμφερόντων της οικογένειας Πολιτικός
Άνοιξε τις πύλες του το νέο κατάστημα HUGO στο King’s Avenue Mall στην Πάφο (pics)
Η Shein μειώνει τις τιμές μετά τη συμφωνία ΗΠΑ με Κίνα-Τι θα κάνει η Temu