Nicos Lazarides Optical Gallery: For your eyes only

Η Nicos Lazarides Optical Gallery ξεκίνησε τις εργασίες της το 1993. Η αρχή έγινε με ένα κατάστημα στη Λευκωσία και δύο χρόνια αργότερα με ένα ακόμη στο Δάλι.

Είδε τις προοπτικές στον κλάδο των οπτικών, έκλεισε το μάτι στις προκλήσεις και διέβλεψε όπως αποδείχθηκε σωστά. Έτσι, επί 23 συναπτά έτη η Nicos Lazarides Optical Gallery δεν παύει να βλέπει την αγορά με μάτια 14, τοποθετώντας στο οπτικό της πεδίο επιλογές με τις οποίες επιδιώκει να… βάζει τα γυαλιά στην αγορά, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλό της, Νίκο Λαζαρίδη.  

Σύμφωνα με τον κ. Λαζαρίδη, «σκοπός ήταν η διάθεση μεγάλης ποικιλίας γυαλιών ηλίου και οράσεως, με εξειδίκευση σε εφαρμογές φακών επαφής, έχοντας ως στόχο την προσφορά υπηρεσιών και προϊόντων ανωτάτου επιπέδου». 

Σήμερα η εταιρεία προσφέρει: Μέτρηση οράσεως με τελευταίου τύπου όργανα, κατασκευή γυαλιών και κοπή οφθαλμολογικών φακών με σύγχρονα μηχανήματα, εφαρμογή όλων των τύπων φακών επαφής σε συνεργασία με τα πέντε, κυρίως, μεγαλύτερα εργοστάσια στον κόσμο, πώληση μεγάλης γκάμας σκελετών και γυαλιών ηλίου μόνο από γνωστούς οίκους που εγγυούνται την ποιότητα των υλικών τους. Επίσης, εξυπηρέτηση των πελατών με προσωπικό εκπαιδευμένο σε όλα τα επίπεδα και παροχή ιδιαίτερων και αποκλειστικών οπτικών προϊόντων για πολύ απαιτητικούς πελάτες. 

Στις μέρες μας ο κάθε πελάτης οφείλει να είναι απαιτητικός, σύμφωνα με τον κ. Λαζαρίδη, αφού  «παρατηρείται μια προσπάθεια να εξισωθούν τα ποιοτικά γυαλιά ηλίου με άλλα πολύ μέτριας και αμφιβόλου ποιότητας, τα οποία διαφημίζονται κατά κόρον ως οικονομικά». Ο Παγκύπριος Σύνδεσμος Οπτικών συστήνει στους καταναλωτές, μέσα από σχετική διαφήμισή του καθώς και με άλλες δράσεις ενημέρωσης, να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, διότι «τα μάτια είναι εξαιρετικά ευαίσθητα, ιδιαίτερα σε συνθήκες έντονης ηλιοφάνειας και χωρίς τη σωστή προστασία μπορεί να παρουσιαστούν διάφορες παθήσεις, από απλά εγκαύματα μέχρι καταρράκτης και καρκινώματα. Δεν είναι όλα τα προϊόντα τα ίδια και οι πελάτες πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, λαμβάνοντας υπόψη ότι οι αγορές από εγκεκριμένα και εγγεγραμμένα οπτικά καταστήματα είναι που δύνανται, ως επί το πλείστον, να εγγυηθούν τη σωστή προστασία των ματιών».

Αναφερόμενος στη δική του εταιρεία, ο κ. Λαζαρίδης επεσήμανε ως βασικό ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα την τεχνογνωσία: «Με στόχο τη διαφοροποίηση συνεχώς επιμορφωνόμαστε μέσω διαφόρων σεμιναρίων, ενώ προσφέρουμε εξειδικευμένα οπτικά προϊόντα, πάντα με αγάπη γι’ αυτό που εξυπηρετούμε και σεβασμό προς τον πελάτη».                                                                          

Η επικοινωνία με τους καταναλωτές γίνεται, κυρίως, μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με παραδοσιακούς τρόπους διαφήμισης, αλλά και με προσωπικά τηλεφωνικά μηνύματα που αποστέλλονται για ενημέρωση και προσφορές. 

Φωτογραφία: Emma Louise Χαραλάμπους 

Δειτε Επισης

ΤΟΜ: 1.300 κλήσεις πολιτών που αναμένουν ραντεβού για αερόσακο-Προχωρούν με αυξημένο ρυθμό οι αντιπροσωπείες
Πάει για εξαγορά του ιατρικού κέντρου «Εδέμ» η Πολυκλινική Υγεία-Η κοινοποίηση στην ΕΠΑ
Μαρία Τσιάκκα: Κουλτούρα πολυφωνίας και συμπερίληψης στην Cyta, όχι απλώς ως σύνθημα αλλά ως πράξη
Ανδρέας Νεοκλέους: Κατακόρυφη αύξηση της ισότιμης συμμετοχής γυναικών στη διευθυντική ομάδα της Cyta
Frou Frou: Βλέπει σημαντική μείωση στις τιμές κακάο μέχρι τέλος 2025-Η εκτίμηση για τις επιπτώσεις του εμπορικού πολέμου
Ρευστότητα στην οικονομία με τον νέο δανεισμό στα ύψη-Οι καταθέσεις σε Τράπεζα Κύπρου και Ελληνική
Στηρίζουν όλοι, αλλά στήνουν πόδι για την Εθνική Μονάδα Εφαρμογής Κυρώσεων οι δικηγόροι-Το πακέτο νομοσχεδίων
Αφήνει ανοικτό παράθυρο για εξαγορές από την Τράπεζα Κύπρου ο Πανίκος Νικολάου-«Υπάρχουν επιλογές...»
Μαγνητίζει η Τράπεζα Κύπρου-Διαφοροποίηση μετοχικής βάσης με προσέλκυση ξένων funds και θεσμικών επενδυτών
Αυξήθηκε το έλλειμμα εμπορικού ισοζυγίου το πρώτο τρίμηνο-Οι συνολικές εισαγωγές αγαθών και οι εξαγωγές