Αύξησε τις πωλήσεις κατά 8% ο όμιλος H&M στην Ελλάδα

Σταθερά ανοδικούς ρυθμούς ανάπτυξης εμφάνισε στο α' εξάμηνο της χρήσης της στην ελληνική αγορά η σουηδική πολυεθνική αλυσίδα ένδυσης H&M.

Παράλληλα, συνεχίζει την επέκταση της με νέα σημεία πώλησης, αλλά και την επίσημη λειτουργία των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού της καταστήματος για την Ελλάδα.

Συγκεκριμένα, στο διάστημα 1 Δεκεμβρίου 2015-31 Μαΐου 2016 εμφάνισε αύξηση πωλήσεων κατά 7% σε σουηδικές κορώνες (865 εκατομμύρια από 809 εκατομμύρια το ίδιο διάστημα πέρυσι) ή κατά 8% σε ευρώ, καθώς οι πωλήσεις της διαμορφώθηκαν στα 91,171 εκατ. ευρώ από 85,268 εκατ. ευρώ.

Στο β' τρίμηνο της χρήσης της (1 Μαρτίου-31 Μαρτίου) όπου ενσωματώθηκε και η εορταστική περίοδος του Πάσχα, αλλά και ουσιαστικά η έναρξη της θερινής σεζόν, η αλυσίδα παρουσίασε αυξημένες κατά 6% πωλήσεις σε σουηδικές κορώνες και κατά 7% σε ευρώ.

Η αλυσίδα στο τέλος του α' εξαμήνου διατηρούσε 33 καταστήματα έχοντας προσθέσει ένα νέο σημείο πώλησης σε σχέση με το αμέσως προηγούμενο εξάμηνο, ωστόσο συνέχισε την επέκταση της με νέα σημεία πώλησης στο β' εξάμηνο της χρήσης της όπως στη Βέροια όπου πρόκειται στις 26 Αυγούστου να εγκαινιάσει κατάστημα 1.200 τμ.

Παράλληλα, η εταιρία εγκαινίασε το ηλεκτρονικό κατάστημα  της για την ελληνική αγορά, ενώ προετοιμάζεται για το άνοιγμα της αγοράς της Κύπρου τον Σεπτέμβριο στη Λευκωσία.

ΠΗΓΗ: euro2day.gr

Δειτε Επισης

ΤΟΜ: 1.300 κλήσεις πολιτών που αναμένουν ραντεβού για αερόσακο-Προχωρούν με αυξημένο ρυθμό οι αντιπροσωπείες
Frou Frou: Βλέπει σημαντική μείωση στις τιμές κακάο μέχρι τέλος 2025-Η εκτίμηση για τις επιπτώσεις του εμπορικού πολέμου
Αυξήθηκε το έλλειμμα εμπορικού ισοζυγίου το πρώτο τρίμηνο-Οι συνολικές εισαγωγές αγαθών και οι εξαγωγές
Τα λένε για την ηλεκτροκίνηση Βαφεάδης, ΣΕΜΗΟ και ΟΕΒ...Τι ζητούν οι εισαγωγείς και η διαβεβαίωση του Υπουργείου
Hadjikyriakos & Sons: Φέρνει σε αποκλειστική διάθεση τα καινοτόμα συστήματα κουζίνας BORA στην Κύπρο
Τι προτείνουν οκτώ επιχειρηματίες και η στρατηγική Χαράλαμπου Προύντζου για το κέντρο της Λευκωσίας
Όμιλος CTC: Η αναδιάρθρωση, η πώληση περιουσιακών στοιχείων διαχρονικά και το focus σε κερδοφόρες δραστηριότητες
Οι κολοσσοί του ελληνικού λιανεμπορίου που επενδύουν στα πολυκαταστήματα ERA-Η νέα εποχή μετά την εξαγορά
Μεγάλη πτώση στις εγγραφές οχημάτων το τετράμηνο-«Βουτιά» 20,2% στα σαλούν τον Απρίλιο
Στρατηγική απόφαση του Ομίλου CTC για διάθεση των δραστηριοτήτων των πολυκαταστημάτων ERA